Evolution leren combi maat 50

Roadrad

MF veteraan
14 jul 2003
10.256
278
Zuid-Holland
Zo goed als nieuw 2 delige combi van Evolution €200,-

Ik heb deze pas van een een mede MF-er gekocht en hij heeft hem ca 6 x gedragen, ik heb 'm geprobeerd maar, ik ben 189cm en 91kg en voor het lekkere zit het helaas toch iets te strak, Het pak is amper gedragen en ziet er dus ook als nieuw uit. Zonder kneesliders (zie foto's) Het is te passen in Alkmaar
full
 
Laatst bewerkt:
En misschien handig om te vermelden waar het pak zich ongeveer bevindt. ;) Ik zal een collega eens tippen, misschien is het wat voor hem. Met wat voor gewicht en lengte denk je dat het pak goed past?
 
En misschien handig om te vermelden waar het pak zich ongeveer bevindt. ;) Ik zal een collega eens tippen, misschien is het wat voor hem. Met wat voor gewicht en lengte denk je dat het pak goed past?
:}
Ik ben lekker bezig :) ook aangepast, ik denk als je 180cm en iets van 85 weegt dat het perfect zit... maar passen is uiteraard altijd wenselijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik wist voor je koop al dat hij te klein was, maar wilde het andere topic niet verpesten. O-)
 
tja.. .wat moet ik daar nu op zeggen en wat is de toegevoegde waarde van jouw bericht nu? :?
Weet ik niet, heb een hersenschudding en floep er nu alles uit.
Bovendien kan je reacties verwachten op een openbaar forum. :P
Maar een maat 50 en meer dan 85 (idealiter 82) kilo past never nooit.

En officieel heeft de vorige eigenaar hem vijf keer of minder gedragen.

Succes met de verkoop. :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan