gezocht Dunlop D211/D212

Laatst bewerkt:
Hebben jullie goede ervaringen met deze banden? Hoor er een beetje wisselende verhalen over...
Wat raden jullie aan? soft voor, medium achter?
Dit is namelijk wel een erg mooie aanbieding. Haal je je banden altijd via deze sites Willem?
 
Hebben jullie goede ervaringen met deze banden? Hoor er een beetje wisselende verhalen over...
Wat raden jullie aan? soft voor, medium achter?
Dit is namelijk wel een erg mooie aanbieding. Haal je je banden altijd via deze sites Willem?

Haal ze idd altijd via deze sites Tom.Rij altijd soft voor en medium achter met de 212.

Die wisselende verhalen die kloppen wel zag b.v op Almeria iemand zijn slick 212 helemaal aan gort rijden.De vraag is dan altijd wel op welke bandenspanningen heb je dan ermee gereden?
 
Laatst bewerkt:
Welke spanningen (warm) rij je zelf? Wil het zelf ook wel een keer proberen.
Verder wel goed ervaringen qua grip?
 
@GuusFlater, volgens mij rijden ook vrij veel een 190/55 op een 600 ipv van 180/55. Dit ivm meer stabiliteit in de bochten.
 
Superbanden!!!!! Ik rij niet anders!!! Nog nooit een momentje mee gehad. (ja ik weet het, gewoon harder rijden. :P) Zelfs bij glijden over de voor en achterband, blijft het gevoel dat je alles onder controle hebt. Wel inderdaad gevoelig voor de goede bandenspanning, dat kan echt op de tiende aankomen. Dus zaak om een goede bandenspanningsmeter te hebben. ;)
 
Welke spanningen (warm) rij je zelf? Wil het zelf ook wel een keer proberen.
Verder wel goed ervaringen qua grip?


Hoe warmer dan minder druk 1,4 max 1,7 achterop voorzijde 2,3/2,4 zetten ongeveer.

Gaat de band wat vreten telkens -0.10 druk erin.

Je kan op een 5.5 velg probleemloos een 190/55 of een 180/55 leggen.

Heb eigenlijk nooit last van geen grip maar goed ook ik moet meer gas gaan geven zegt men :+
 
Laatst bewerkt:
Ik rij achter tussen de 1,2 en 1,3 bar. Voor heb ik hem op 2,0. Heel laag dus. Maat is 190/55. De 60 past bij mij net niet jammergenoeg,
 
Ik heb nog een mooie gloednieuwe D212 voorband liggen voor slechts €120,-

Ik ga altijd voor Dunlops. Sturen messcherp en blijven wat grip betreft zeer constant.

Zie D212 voorband

2y8FILS.jpg


K81o9I9.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan