MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Als Khabib wint laat hij Connor wachten. Heeft hij al gezegd. Moet hij eerst andere gevechten doen om te laten zien dat hij het waard is.

Verder heeft hij een misdrijf gepleegd dus hij kan zelfs celstraf gaan krijgen. Wat op zijn beurt er weer tot kan lijden dat hij geen visum meer krijgt voor de VS.


Als Dana het wil kan hij Connor hard trollen. Laten vechten voor weinig geld en als Connor niet wil prima. Met het UFC contract wat hij heeft mag hij nergens anders vechten.
 
het is niet de vraag of dana het nog wil maar of conner nog wil ,conner vecht in rusland tegen khabib heeft ie gezegd.
 
Connor zijn ground game is niet goed. Zag je tegen Diaz. Khabib is nog een stuk erger dan Diaz.
 
Nieuwe Motoplus bevestigd mijn idee over de Africa Twin. Hij staat in de top 10 van duurtest motoren aller tijden. Ze hadden zo weinig materiaal dat ze mijn recensie ook hebben overgenomen. :+

29792721_1881803545165788_5265442257774837760_n.jpg


30127811_1881803548499121_7174890266950631424_n.jpg
 
Ow sorry, dit ging niet over UFC......

Als je de CRF1000 een harde kopstoot geeft zonder helm, dan ga je out. :Y
 
Nieuwe Motoplus bevestigd mijn idee over de Africa Twin. Hij staat in de top 10 van duurtest motoren aller tijden. Ze hadden zo weinig materiaal dat ze mijn recensie ook hebben overgenomen. :+

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk :Y




Woensdag ga ik richting Antwerpen om 'n rij impressie te krijgen van de Goldwing, CB1100RS, CB125r en de nieuwe Africa Twin, Adventure Sports. Ben benieuwd wat 'ie me gaat brengen. M'n laatste ervaring op de Africa Twin was een bijna dood ervaring bij 'n tankstation. Mompelt iets over DCT.







Wat een heerlijke dag vandaag.. In 't t-shirtje buiten met de motor bezig kunnen zijn. Vandaag 't SAS-systeem verwijderd.
Dp7MHDD.jpg


lmuTFCv.jpg

Ruimt lekker op die emissiemeuk.

v7uqRKm.jpg

:W
 
Laatst bewerkt:
Leuk :Y




Woensdag ga ik richting Antwerpen om 'n rij impressie te krijgen van de Goldwing, CB1100RS, CB125r en de nieuwe Africa Twin, Adventure Sports. Ben benieuwd wat 'ie me gaat brengen. M'n laatste ervaring op de Africa Twin was een bijna dood ervaring bij 'n tankstation. Mompelt iets over DCT.
:}






Wat een heerlijke dag vandaag.. In 't t-shirtje buiten met de motor bezig kunnen zijn. Vandaag 't SAS-systeem verwijderd.
[afbeelding]

[afbeelding]
Ruimt lekker op die emissiemeuk.

[afbeelding]
:W
:} En dan te bedenken dat je ooit zelf een carburateur verwarming hebt ontworpen (How to) :t
 
Moet ie m ff goei poste hè :P





@ KTM: Stuk mooier is t iig



Trouwens veel KTM's hier nu. Want er is er ook nog één die m al een jaar? heeft en t geheim houdt :+
 
Ook nog wat doen aan de begrenzing in zijn 2 en 3?2.5 Lbs weight reduction
More room for tools
No more popping on deceleration
Cleans up engine space
Inderdaad dat, is nu veel meer ruimte om te werken voor zot en hij is iets minder agressief op 't gas. Maar nog steeds giftig. Het poppen is weg en er is minder dat stuk kan gaan.

Volgende week hang ik de laptop eraan om de EPC eraf te halen (dat is idd die begrenzing spook) en de secundaire gaskleppen open te zetten. Dat laatste schijnt enorm te helpen. Als dat zo is, haal ik ze er fysiek helemaal uit.

Kan ik gelijk checken of de vorige eigenaar idd de goede mapping heeft laten installeren.
 
Laatst bewerkt:
Yep en het ergste is dat je niet door kunt rijden om zsm uit die shit te geraken. Bij mij liepen zelfs de laarzen vol. :')

Ik mis bij de foto's de Kawa Versys van Mandy. :? Of heb ik iets gemist?

Ik sta er nog bij maar dan met de street triple :]
Kawa is verkocht
 
Inderdaad dat, is nu veel meer ruimte om te werken voor zot en hij is iets minder agressief op 't gas. Maar nog steeds giftig. Het poppen is weg en er is minder dat stuk kan gaan.

Volgende week hang ik de laptop eraan om de EPC eraf te halen (dat is idd die begrenzing spook) en de secundaire gaskleppen open te zetten. Dat laatste schijnt enorm te helpen. Als dat zo is, haal ik ze er fysiek helemaal uit.

Kan ik gelijk checken of de vorige eigenaar idd de goede mapping heeft laten installeren.

Goed bezig :t

Zat er al wat leuk spul op van de vorige eigenaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan