Gran Premio Motul de la República Argentina 06 - 08 April

Bo Bendsneyder pakt in Argentinië...

  • P1-5

    Stemmen: 0 0,0%
  • P6-10

    Stemmen: 8 21,1%
  • P11-15

    Stemmen: 20 52,6%
  • P16-P20

    Stemmen: 7 18,4%
  • P20+

    Stemmen: 3 7,9%
  • DNF

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Miller op 6.29 min in beeld op slicks en wordt ook aangegeven schermpje rechtsonder in beeld terwijl die fiets in die bocht ook nog eens 3x uitbreekt en ze zien het echt niet en hebben het de hele training niet in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit circuit Bo niet echt ligt. Als je teamgenoot 9e staat doet hij zelf iets niet goed. Beetje tegenvallend.
 
Vierge ook een erg mooie pole. Net als Miller. Wel een blunder van de regie dat ze zijn pole ronde compleet missen.
Bendsneyder zit er pas voor de tweede race op, maar Gardner laat wel een groot verschil zien. Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!
 
Vierge ook een erg mooie pole. Net als Miller. Wel een blunder van de regie dat ze zijn pole ronde compleet missen.
Bendsneyder zit er pas voor de tweede race op, maar Gardner laat wel een groot verschil zien. Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!
Volgens mij was hij vorigjaar wel de snelste van de 2
 
Vierge ook een erg mooie pole. Net als Miller. Wel een blunder van de regie dat ze zijn pole ronde compleet missen.
Bendsneyder zit er pas voor de tweede race op, maar Gardner laat wel een groot verschil zien. Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!

Miller’s transponder was in de laatste ronde uitgevallen ..
 
Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!

Als je niet beter kan rijden dan de rest dan is het snel gedaan. Over en uit.
Het is geen opleidingskamp of liefdadigheidsinstelling.
 
Miller’s transponder was in de laatste ronde uitgevallen ..

Ja dat zag ik ook natuurlijk, maar gezien de ronden die hij daarvoor doorkwam was het wel logisch geweest nog even de focus op hem te zetten, of hij er nou af was gegaan of inderdaad alleen zijn transponder kapot was.
 
O
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan