Gran Premio Motul de la República Argentina 06 - 08 April

Bo Bendsneyder pakt in Argentinië...

  • P1-5

    Stemmen: 0 0,0%
  • P6-10

    Stemmen: 8 21,1%
  • P11-15

    Stemmen: 20 52,6%
  • P16-P20

    Stemmen: 7 18,4%
  • P20+

    Stemmen: 3 7,9%
  • DNF

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Een penalty van 30 seconden betekent geen punten (Marquez 18e), en is daarmee in feite vergelijkbaar met een zwarte vlag. Min of meer. Na 2015 kies ik ervoor om verder even geen heel boek te schrijven over mijn mening. :P

Bullshit voor hem veranderd er niks maar zijn concurrent Rossi reed dik in de punten en heeft hij zo ook een 0 - score bezorgd voor deze race.

Kut mannetje schorsen voor volgende race

Echt om te kotsen die marquez. Hij maakt zichzelf echt belachelijk
 
Laatst bewerkt:
Tja, wel goed van marquez dat hij iig een poging doet om excuses te gaan maken, maar dat mag hij bij Aleix ook wel even doen :/

Daar had hij al direct langs moeten gaan, maar daar staan waarschijnlijk geen camera's. Hij is een geweldige coureur, maar dit gedrag had onbedoeld heel anders kunnen eindigen; daarom is een wedstrijd schorsing op z'n plaats, met een proefperiode van 5 wedstrijden.
 
Ik zou het heel stoer van Honda HRC vinden door Marquez een aantal wedstrijden van de motor te halen.
En zich openbaar te distantiëren van dit soort gedrag.
Testrijder inzetten en Marquez laten afkoelen.
 
hij denkt dat hij met excuses overal mee wegkomt heeft rossi de titel ontnomen nu dit weer en nu zal iedereen wel zeggen daar heb je hem weer oude koeien en zo maar ik heb zolang ik alle soorten races volgt maar 2 keer iemand zien bemoeien met het kampioenschap terwijl je er zelf geen kans meer op heb.
dat was MM en een stelletje Italianen die hans spaan van het kampioenschap afhield dus hij is wel uniek.
 
Lafjes gereden van Marquez. Je zou verwachten dat ie iets meer inzet toont, als je echt wereldkampioen wil worden dan moet je wel wat meer geven. Verder een saaie race.
 
Kan MM achteraf nog een straf krijgen? Weet niet hoe dit werkt hier. Bij voetbal als je een gele kaart hebt gekregen kan het niet achteraf verhoogd worden naar een rooie kaart ofzo.
 
Jammer van Rossi, hij had MM wel even te woord mogen staan...
Stoner deed het ook bij Rossi.
Ik betwijfel of de keuze aan hem is voorgelegd. Rossi zat al niet meer vóór in de box, kan goed in z'n motorhome gezeten hebben. Het team hield Marquez af.
 
Bullshit voor hem veranderd er niks maar zijn concurrent Rossi reed dik in de punten en heeft hij zo ook een 0 - score bezorgd voor deze race.

Kut mannetje schorsen voor volgende race

Echt om te kotsen die marquez. Hij maakt zichzelf echt belachelijk

Voor Marquez verandert er niks door zijn 30 second penalty? Van p5 naar p18 is geen verandering? Die snap ik niet. (Jij ook niet vermoed ik, even tot tien tellen. ;))
 
Terug
Bovenaan Onderaan