Veilige parkeerplek gezocht voor auto met motortrailer in zu

vloods99

Die hard MF'er
16 okt 2014
351
0
almere
Welke MFer te zuid limburg heeft of weet een veilige plek waar ik mijn auto plus motor trailer kan stallen voor 2 a 3 dagen. Ik zette voorheen mijn bus in Simpelveld op het marktplein , maar nu heb ik een motortrailer achter mn auto en vrees dat die er niet meer is als ik terugkom.
 
Je zou hem bij de NedCar bijv. kunnen neerzetten, daar is een grote parkeerplaats en is 24/7 volk omdat het daar volgens mij altijd door draait.
 
Je komt vanuit Almere... Ik weet dat ik vaak hetzelfde zeg maar waarom zo moeilijk doen voor dat kippenstukje. Als je nou naar Zuid Spanje zou willen en je auto in de Pyreneeën wilt zetten.
 
Haha, ik weet t ,maar heb het gehad met dat snelweg rijden.
Na een weekend lekker sturen , als afsluiter die 225km snelweg vind ik zo'n domper.en dat gemiddeld 6 x per seizoen
Ik ben er 2 jaar geleden mee begonnen en bevalt prima. Maar zoals gezegd eerst in een bus, maar vanaf nu met aanhanger.de heenweg vind ik geen probleem.
Je komt vanuit Almere... Ik weet dat ik vaak hetzelfde zeg maar waarom zo moeilijk doen voor dat kippenstukje. Als je nou naar Zuid Spanje zou willen en je auto in de Pyreneeën wilt zetten.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heeft Zuid-Limburg nog boeren *O*

Schiet eens een erf op en vraag of je daar je auto en trailer voor een paar dagen kan parkeren. Een grote bos bloemen of een fles sterke drank na afloop doet wonderen voor een volgende keer.

Waar jullie overnachten, is daar geen mogelijkheid :?
 
snelweg rijden is inderdaad niet leuk, maar op de motor is dat altijd nog leuker dan in een auto. Je kunt tenminste makkelijker doorrijden als er files staan. Waar ga je ergens heen en is er geen mogelijkheid om eerder van de snelweg af te gaan? Al sik een weekend Ardennen doe dan raak ik vanuit West-Brabant geen snelweg aan.
 
Jij woont zo te zien in buurt Breda?
snelweg rijden is inderdaad niet leuk, maar op de motor is dat altijd nog leuker dan in een auto. Je kunt tenminste makkelijker doorrijden als er files staan. Waar ga je ergens heen en is er geen mogelijkheid om eerder van de snelweg af te gaan? Al sik een weekend Ardennen doe dan raak ik vanuit West-Brabant geen snelweg aan.
 
Ja denk dat ik dat maar s moet doen.
Gelukkig heeft Zuid-Limburg nog boeren *O*

Schiet eens een erf op en vraag of je daar je auto en trailer voor een paar dagen kan parkeren. Een grote bos bloemen of een fles sterke drank na afloop doet wonderen voor een volgende keer.

Waar jullie overnachten, is daar geen mogelijkheid :?
 
Of anders gewoon ergens op een parkeerterrein bij een supermarkt of bouwmarkt, en dan de aanhanger met de achterkant zo strak tegen een muur, boom of paal parkeren dat hij niet van de auto af kan.
 
Je zou eens bij Niek Dassen aanhangwagens (http://www.dasa.nl) in Kerkrade (grenst bijna aan Simpelveld) kunnen vragen, hij kan soms een beetje bot overkomen maar hij is een hele geschikte peer, heb daar meerdere keren een motortrailer gehuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan