2018 Pirelli circuitdag Assen

Iemand die vorige jaren ook geweest is?

Ik heb namelijk wat “ zorgen “ over het volgende geschetste beeld:

Wij vertrekken naar assen op zondag voor de wsbk waar we allemaal nog kaarten voor krijgen ( toch? ).

Vervolgens zetten wij en vele anderen met ons hun auto met aanhangertje met daarop onze brommers ergens in een veld, onder de andere parkerende bezoekers die puur voor wsbk komen. Deze velden zijn groot en onze brommers staan onder beveiligin van een paar spanbanden en een kettingslotje tussen de rest. De auto zichtbaar volgeladen met paddocks en bandenwarmers :+

S’avonds om ( vul tijd in, huidige antwoord: dat kan afhangen van de teams/cq circuit ) uur is het paddock leeg(ish) en de wsbk mannen het veld geruimd hebben, de autos uit het gras rijden en het paddock op om de tenten op te zetten.

Nu vind ik het echt helemaal niks day de brommers maar ergens staan en het goed 10 uur savonds of later kan zijn dat we het paddock opkunnen.

CRT geeft aan dat ik contact op kan nemen met het circuit assen om te kijken of er andere parkeerplaatsen beschikbaar gesteld kunnen worden. Dit heb ik nog niet gedaan, wilde eerst even bij mensen peilen die erder geweest zijn
 
wij...een paar jongens op sp1's ...gaan een hotel in en plaatsen de aanhangers daar met motoren.
en hopen s avonds de paddock op te mogen om op te bouwen (pitboxen)
mja...die wsbk jongens zijn snel op het asfalt....maar weet niet hoe snel met het opruimen.
mail hierover is de deur uit en men is er mee bezig.....
 
Voorgaande jaren zat er meer tijd tussen wsbk en circuitdag. Vorig jaar echter zelfde als nu.

Paddockkaarten kregen we in het gebouwtje net vóór de tunnel rechts. De caravan bij “bekenden” in de buurt afgekoppeld. Verder meuk in de auto afdekken en hopen.

Maar kan wel eens bellen, heb nog een telefoonnummer van Assen.
 
Voorgaande jaren zat er meer tijd tussen wsbk en circuitdag. Vorig jaar echter zelfde als nu.

Paddockkaarten kregen we in het gebouwtje net vóór de tunnel rechts. De caravan bij “bekenden” in de buurt afgekoppeld. Verder meuk in de auto afdekken en hopen.

Maar kan wel eens bellen, heb nog een telefoonnummer van Assen.

Lang verhaal kort:

Nee bij circuit geen speciaal parkeren.
Dus doe zoals ik en zoek iets of iemand in de buurt.
 
Gewoon langzame idd. Al vermoed ik wel dat ze die curbs er nog niet afgespoeld hebben op de maandag.. dus zal wel even foed kijken zijn bij insturen :+
 
Er zijn drie plaatsen vrijgekomen in groep minder gevorderd heb ik vernomen van crt ik stond op de reservelijst.

Dus voor de liefhebbers sla je slag
 
Mocht er iemand zijn dag willen verkopen in de sportrijder of sportgridtime dan heb ik zeker interesse.. De superbike kaarten mag je natuurlijk zelf houden😉
 
Iedereen de mail binnen?

Zoals ik al zei:
Op genoemde tijden kunnen de deelnemers op vertoon van hun legitimatie of volmacht hun Paddock Pass afhalen bij de aanwezige Pirelli mensen.
Let wel dat alle deelnemende motoren aan de Pirelli Superbike Track Day van een set Pirelli banden voorzien dienen te zijn.
Deze dag is een type 3 geluiddag, de maximale dynamische geluidlimiet bedraagt 101 dB.
Ga hier zorgvuldig mee om, het TT circuit Assen handhaaft de limiet streng.
 
Terug
Bovenaan Onderaan