9e Zijspantreffen Genemuiden 2018

Ik had pas geleden een akkefietje met de gezondheid en de timing is net verkeerd. |(
Ik doe namelijk al weer stukjes op de trapfiets en dat gaat best prima. En ik kan ook al weer redelijk comfortabel doorslapen met 'n beetje pijnstillers. :Y
Over een paar weekjes moet ik alweer helemaal fit zijn. *O*

Maar dus nu nog net effe niet. |(


En voor de nieuwsgierigen, ik heb een week geleden een pleurodese behandeling gehad. :X

Hoestendoenze
 
Lekker man! Is de oorzaak nu ook weg of ondercontrole?
Spontane klaplong is vrij zeldzaam en komt vooral voor bij lange slanke jonge mannen.

Ik was al aan de oude kant voor dat profiel. Moet dus maar gewoon voorlopig doorgaan met nog minder jong worden.
Rest ga ik niet zo maar omturnen. _O-
 
Ik had pas geleden een akkefietje met de gezondheid en de timing is net verkeerd. |(
Ik doe namelijk al weer stukjes op de trapfiets en dat gaat best prima. En ik kan ook al weer redelijk comfortabel doorslapen met 'n beetje pijnstillers. :Y
Over een paar weekjes moet ik alweer helemaal fit zijn. *O*

Maar dus nu nog net effe niet. |(


En voor de nieuwsgierigen, ik heb een week geleden een pleurodese behandeling gehad. :X

Beterschap en rustig an man. Klapperende longen zijn geen sinecure.
 
Iedereen een goed en gezellig treffen,
ik ben er ook niet bij, ben nog aan het herstellen van de liesbreuk operatie van afgelopen dinsdagmiddag
 
Iedereen een goed en gezellig treffen,
ik ben er ook niet bij, ben nog aan het herstellen van de liesbreuk operatie van afgelopen dinsdagmiddag
Dan is het in een tentje ik niet goed toeven lijkt me. ;)
Beterschap.
In een luie stoel in de achtertuin ofzo is het vandaag iig ook prettig herstellen. *O*
 
Spontane klaplong is vrij zeldzaam en komt vooral voor bij lange slanke jonge mannen.

Ik was al aan de oude kant voor dat profiel. Moet dus maar gewoon voorlopig doorgaan met nog minder jong worden.
Rest ga ik niet zo maar omturnen. _O-
Ik heb altijd al gedacht dat jouw BMI niet in orde was. Hevu, Bosso en ik hebben al eens besproken of we je niet moesten waarschuwen.
 
Ook van mijn kant weer dikke complimenten aan de organisatie.
Jullie moeten alleen die "kom in de kas dagen" even zien te verplaatsen want die zitten een mooie toertocht in de weg.

Ik heb me weer prima vermaakt.
Stukje gereden, beetje gepraat, zo nu en dan gelachen en 1 of 2 biertjes gedronken.
Heel beschaaft allemaal, geen excessen, vroeg naar bed en converseren op hoog niveau.
 
Vroeg in de ochtend naar bed gegaan inderdaad. was geweldig toppers!
 
Maar ook die moesten uiteindelijk ook weer gewoon naar huis.

Het was idd wederom een geslaagde editie 👍
 
Het was weer erg leuk. Leuke mensen, leuke muziek, leuke toertocht, leuke drankjes, leuke spannen, leuke miniatuurbouwsels, leuke oude trekkers. Leuk dus. :}

Dank aan, en voor de organisatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan