2018 Pirelli circuitdag Assen

De eerste weersberichten zien er goed uit! ZON
Het is nog wat ver om het zeker te weten, maar die hele week ziet er tot nu toe goed uit. Nog even duimen.
 
Tot hoelaat is de paddock open op zondag? Blijft het hek gewoon de hele avond open? Denken jullie dat de motoren en avond van te voren brengen en elders slapen een optie is?
 
Ik heb er ook super veel zin in!

Nog niet helemaal uit met welke motor ik ga.

Het liefst met de ZX6, maar die staat op nog goede Bridgestones. Dus een beetje zonde om daar voor 1 dag banden voor te wisselen. M'n Monster staat op Pirelli Angel ST's. Ideaal als het slecht weer wordt, maar geen raceband...
 
Wel een beetje kak de voorspelling nu...
Niet eenduidig.

Heb een set rosso3 liggen (voor alles tussen helemaal nat & 10 graden), regenbanden en een hele stapel slicks.. Desnoods maandag ochtend eerste sessie dan maar overslaan om ter plekke te wisselen...
 
Wel een beetje kak de voorspelling nu...
Niet eenduidig.

Heb een set rosso3 liggen (voor alles tussen helemaal nat & 10 graden), regenbanden en een hele stapel slicks.. Desnoods maandag ochtend eerste sessie dan maar overslaan om ter plekke te wisselen...
Neem de VFR mee, hoef je niet te wisselen. _O-
 
Iemand die vorige jaren ook geweest is?

Ik heb namelijk wat “ zorgen “ over het volgende geschetste beeld:

Wij vertrekken naar assen op zondag voor de wsbk waar we allemaal nog kaarten voor krijgen ( toch? ).

Vervolgens zetten wij en vele anderen met ons hun auto met aanhangertje met daarop onze brommers ergens in een veld, onder de andere parkerende bezoekers die puur voor wsbk komen. Deze velden zijn groot en onze brommers staan onder beveiligin van een paar spanbanden en een kettingslotje tussen de rest. De auto zichtbaar volgeladen met paddocks en bandenwarmers :+

S’avonds om ( vul tijd in, huidige antwoord: dat kan afhangen van de teams/cq circuit ) uur is het paddock leeg(ish) en de wsbk mannen het veld geruimd hebben, de autos uit het gras rijden en het paddock op om de tenten op te zetten.

Nu vind ik het echt helemaal niks day de brommers maar ergens staan en het goed 10 uur savonds of later kan zijn dat we het paddock opkunnen.

CRT geeft aan dat ik contact op kan nemen met het circuit assen om te kijken of er andere parkeerplaatsen beschikbaar gesteld kunnen worden. Dit heb ik nog niet gedaan, wilde eerst even bij mensen peilen die erder geweest zijn

Mocht je helemaal niks hebben kunnen vinden mag je je spul bij mij stallen in Hoogeveen ( 20 min vanaf assen )

Voor degenen die er moeite mee hebben om hun kaarten op te halen uit Beilen , ik doe het graag voor je ! Maar hou ze dan wel zelf :P

Kom maandag nog wel ff kijken heren, tenminste bij goed weer !


Have fun *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan