Motovlog?

Tja, wilde het eens proberen.

Heb wel dikke huid, maar is toch wel ff slikken

Is die video er al weer af, of niet? Kan 'm niet vinden.
Meestal maakt het mij ook weinig uit, maar als men reageert zonder te kijken, dan irriteert mij dat, vooral als meerdere dan reageren en niet kijken. Onterechte kritiek. Reacties op YT zijn over het algemeen positiever. In elk geval positiever dan op Motormeuk. Dus ja, waarom iets neerzetten waar men alleen kan zeiken ipv het positiever inzien? Ik heb geen zin om in een neerwaartse spiraal te zitten, maar social media an sich is al vrij negatief of het beste laten zien (en niet zeggen dat het 100 foto's en een paar uur tijd kostte voor het perfecte plaatje), waar anderen weer depressief van worden. ;) Het is dat ik social media gebruik voor mijn website, anders had ik er sowieso niets mee te maken willen hebben. Facebook gebruik ik prive trouwens alleen voor groepen. Met name 'de motorrijder' en een andere interesse. Ga je al naar 'Wie rijdt?!' dan is ook de sfeer compleet anders. Dan veel liever 'de motorrijder'.
 
Hij staat er wel op, is gek genoeg al tijdje "topmeuk" ondanks de slechte ontvangst.

En ja, heb er een los account voor aangemaakt :+
 
Laatst bewerkt:
Tja, wilde het eens proberen.

Heb wel dikke huid, maar is toch wel ff slikken

Haha ach joh, lekker laten gaan. Van achter het toetsenbord is het zo makkelijk om een grote bek te hebben. Persoonlijk gebruik ik ook alleen nog maar Youtube om iets te posten. Op motormeuk vind ik het steeds meer op dumpert lijken qua comments. Welke video is het dan? ik kan in de topmeuk niet echt iets vinden wat vollop afgezeken wordt.
 
Laatst bewerkt:
Dat noem ik geen slechte commentaar :')
Ik heb -31 op m'n eerste "vlog" gekregen die ik had gepost :P
Sindsdien post ik niets meer op motormeuk, want dan wordt je toch afgebroken.
Doe mij maar liever YT, daar zitten er tenminste fans :)
 
misschien ben ik ook wel stiekem tòch te onzeker of heb ik te hoge verwachtingen :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat noem ik geen slechte commentaar :')
Ik heb -31 op m'n eerste "vlog" gekregen die ik had gepost :P
Sindsdien post ik niets meer op motormeuk, want dan wordt je toch afgebroken.
Doe mij maar liever YT, daar zitten er tenminste fans :)

Haha mee eens!
Wat verwachten mensen dan? Dat je ineens een stuk post waarin je kilometers bochten achter elkaar zet... Dat bestaat in Nederland niet en als het er is, liggen er vele drempels of is het een heel smal weggetje...
 
Als je dat idd negatief noemt.... niets aan de hand. Goed, wel 16x gestemd en je staat nu op +1, dus het was -14 (0 telt ook). Dat is heel normaal op Motormeuk, afzeiken en duimpje omlaag. Nu heeft dat op Motormeuk geen reet nut. Op YouTube zijn ook dislikes goed, want daarmee ziet YouTube dat er interactie is en komt je video eerder in de recommended list. Alles met likes, dislikes en commentaar. Wat ook goed helpt is fouten maken in je tekst of dingen expres verkeerd zeggen. Er zijn altijd mensen die je gaan verbeteren en dat doen ze via een comment en dat is precies wat je wil.
 
toch wel interessant dat je daaro al blij moet zijn dat je überhaupt op de + komt.
 
Tja, wilde het eens proberen.

Heb wel dikke huid, maar is toch wel ff slikken


Ja, daar zijn ze vrij weinig positief.
Alles "motovlog" wordt direct afgekraakt.

Alles wat enigzins "gevaarlijke situaties" laat zien is vaak je eigen schuld.

Beetje het type moraalridder/toetsenbordheld niveau.
Dus posts er zeer zelden iets.
(Soms bewust om ze wat "voer" te geven, kan ik avonds voor het slapen gaaan nog even lachen.)
 
Als je dat idd negatief noemt.... niets aan de hand. Goed, wel 16x gestemd en je staat nu op +1, dus het was -14 (0 telt ook). Dat is heel normaal op Motormeuk, afzeiken en duimpje omlaag. Nu heeft dat op Motormeuk geen reet nut. Op YouTube zijn ook dislikes goed, want daarmee ziet YouTube dat er interactie is en komt je video eerder in de recommended list. Alles met likes, dislikes en commentaar. Wat ook goed helpt is fouten maken in je tekst of dingen expres verkeerd zeggen. Er zijn altijd mensen die je gaan verbeteren en dat doen ze via een comment en dat is precies wat je wil.


Zoals websites _O-
 
Facebook gebruik ik prive trouwens alleen voor groepen. Met name 'de motorrijder' en een andere interesse. Ga je al naar 'Wie rijdt?!' dan is ook de sfeer compleet anders. Dan veel liever 'de motorrijder'.

Die kwaal heb ik ook.
Alhoewel dan wel voornamelijk andere interesses _O-
 
Hoe doen degenen hier die een microfoon in hun helm hebben het geluid opnemen? Ik heb namelijk, weliswaar uit china, zo'n klein microfoontje gekocht. Echter, als ik die in mijn helm stop achter het wangkussen en vervolgens met mijn telefoon het geluid opneem, dan kraakt het als een gek en is het totaal niet verstaanbaar wat ik zeg. Dusja, ik vroeg mij af hoe anderen dat hier deden?
Het handigst is een lavalier microfoontje in je mondstuk plakken. Als je net als mij een cam met audio-in hebt, kan je het er direct op aan sluiten.

Wel zo een kleine "death cat" over het microfoontje schuiven ivm de wind.
 
Zoals websites _O-

Jij hebt 'm door. 8-)
Die groepen zijn eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog Facebook heb.
Nu dat hele gezeik met FB... al doe je je account weg, dan heb je nog altijd je ghost profile die ze van je opmaken door het bezoeken van websites met een koppeling naar FB.
 
Jij hebt 'm door. 8-)
Die groepen zijn eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog Facebook heb.
Nu dat hele gezeik met FB... al doe je je account weg, dan heb je nog altijd je ghost profile die ze van je opmaken door het bezoeken van websites met een koppeling naar FB.

Je ghost account.
Je instagram of snapchat.
Je oude gegevens + de ghostslinks op externe websites.

Zo makkelijk kom je er inderdaad niet vanaf.
Browser verwijderen en een andere browser installeren wil wel helpen, tot een bepaalde hoogte...
 
Je ghost account.
Je instagram of snapchat.
Je oude gegevens + de ghostslinks op externe websites.

Zo makkelijk kom je er inderdaad niet vanaf.
Browser verwijderen en een andere browser installeren wil wel helpen, tot een bepaalde hoogte...

Dan mag je ook van provider wisselen en een ander IP-adres nemen als je zonder cookies gaat. Je komt er lastig van af.
 
Haha mee eens!
Wat verwachten mensen dan? Dat je ineens een stuk post waarin je kilometers bochten achter elkaar zet... Dat bestaat in Nederland niet en als het er is, liggen er vele drempels of is het een heel smal weggetje...
Als dat al te veel gevraagd is. Ik rijd een paar keer per week over wegen zonder rechte stukken in Zuid Holland.
 
Als dat al te veel gevraagd is. Ik rijd een paar keer per week over wegen zonder rechte stukken in Zuid Holland.

Nou mijn ervaring is dat alles in nederland kwa bochten wel verpest wordt door veiligheidsmaatregelen... Zeker in regio leiden is letterlijk ieder leuk stukje qua bochten al voorzien van drempels. Voor t echt lekkere bochten rijden moet je toch echt richting t buitenland. Nederland is gewoon teveel rechtuit en te druk.
 
Nou mijn ervaring is dat alles in nederland kwa bochten wel verpest wordt door veiligheidsmaatregelen... Zeker in regio leiden is letterlijk ieder leuk stukje qua bochten al voorzien van drempels. Voor t echt lekkere bochten rijden moet je toch echt richting t buitenland. Nederland is gewoon teveel rechtuit en te druk.

Je motoren inruilen op een offroad/allroad en dan gewoon vol gas over de drempels. O-)
 
Zo, ben ik toch bekender dan ik dacht :')
Vandaag een subscriber tegengekomen, hij vroeg "ben jij die youtuber?", natuurlijk zeg ik ja :P
Schijnt dat hij ook net een motor had gekocht, dus vind ik het leuk dat mensen met dezelfde interesses kijken naar mijn videootjes over alles en nogwat *D
 
Zo, ben ik toch bekender dan ik dacht :')
Vandaag een subscriber tegengekomen, hij vroeg "ben jij die youtuber?", natuurlijk zeg ik ja :P
Schijnt dat hij ook net een motor had gekocht, dus vind ik het leuk dat mensen met dezelfde interesses kijken naar mijn videootjes over alles en nogwat *D


Ik had het dus laatst ook.
Nog geen motorrijder, maar wel in de planning.
Toch verbazend dat mensen je herkennen op straat dan :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan