Cal Crutchlow #35

Echt hé, hij kan al jaren elke race winnen maar tot nu toe al heel vaak pech gehad. _O- Nee zonder gein, 't is hem gegund, hij was de beste hier.
 
Koploper in de stand van de Motogp na 2 races wie had dit kunnen bedenken :?

CC was :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
De Honda was blijkbaar ook de motor met de meeste mechanische grip.
Marquez kon er ook wel mee omgaan, alleen bocht in ging minder anders t.o.v. andere motorfietsen. _O-

Goed gedaan Cal.. met het geduld en precisie van een chirurg gereden. :}
 
Laatst bewerkt:
Echt hé, hij kan al jaren elke race winnen maar tot nu toe al heel vaak pech gehad. _O- Nee zonder gein, 't is hem gegund, hij was de beste hier.
Nee, hij was niet de beste. Hij was wel de beste van het kopgroepje.
Maar als Pedrosa er niet vanaf gegaan was, en MM niet alle stunts/tegenslagen had meegemaakt waren beiden vrijwel zeker nog voor CC geëindigt.
 
Nee, hij was niet de beste. Hij was wel de beste van het kopgroepje.
Maar als Pedrosa er niet vanaf gegaan was, en MM niet alle stunts/tegenslagen had meegemaakt waren beiden vrijwel zeker nog voor CC geëindigt.
Pedrosa? Waarom denk je dat?
In slechte omstandigheden heft Crutchlow veel meer lef dan de verstandige Pedrosa.

En MM? Tsja. Hij doet het toch echt allemaal zelf. Hij was niet de beste omdat hij een paar erg domme fouten maakte.

Crutchlow was gisteren gewoon de beste. De sterkste.

Alle als-en op een hoop....
 
Iemand de presco gezien? Cal boos omdat alle media elders is en geen aandacht aan het podium geeft. Ergens wel te begrijpen ivm sponsor belangen. Stomme sensatie pers altijd.
 
Iemand de presco gezien? Cal boos omdat alle media elders is en geen aandacht aan het podium geeft. Ergens wel te begrijpen ivm sponsor belangen. Stomme sensatie pers altijd.

Natuurlijk bijzonder lullig als je na een exemplarische racewinst amper aandacht krijg, maar na zijn postrace interview was ik zelf ook wel weer klaar met hem.
 
Natuurlijk bijzonder lullig als je na een exemplarische racewinst amper aandacht krijg, maar na zijn postrace interview was ik zelf ook wel weer klaar met hem.

Ja ik ook wel. Cal geheel onbewogen na de race: "Ik wist dat ik ging winnen of tweede zou worden, dat wist ik vrijdag al." Man man man. Als hij nou al 6 keer wereld kampioen zou zijn kan het er nog mee door.
 
Nee, hij was niet de beste. Hij was wel de beste van het kopgroepje.
Maar als Pedrosa er niet vanaf gegaan was, en MM niet alle stunts/tegenslagen had meegemaakt waren beiden vrijwel zeker nog voor CC geëindigt.

Pedrosa in deze (weers)omstandigheden? Mijn geheugen kan een zeef zijn, maar het lijkt me al lang geleden dat hij hierin gepresteerd heeft. Itt Cal die het net in deze omstandigheden kan en moet bewijzen, wat hij mooi gedaan heeft.
Marc was absoluut de snelste rondetijden aan het draaien, in dat opzicht heb je uiteraard gelijk, hij is dé überalien. Echter, het totaalplaatje was er niet want daar hoort ook een goede start bij en zijn sancties waren alleen maar aan zichzelf te wijten. Maar daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Hop naar volgende ronde, eens zien hoe lang little miss sunshine de titel kan houden.
 
Nee, hij was niet de beste. Hij was wel de beste van het kopgroepje.
Maar als Pedrosa er niet vanaf gegaan was, en MM niet alle stunts/tegenslagen had meegemaakt waren beiden vrijwel zeker nog voor CC geëindigt.

Volgens mij ben jij een of andere Excel spreadsheet ridder die doorslaat in "if then else" regeltjes... :Z
 
Ja ik ook wel. Cal geheel onbewogen na de race: "Ik wist dat ik ging winnen of tweede zou worden, dat wist ik vrijdag al." Man man man. Als hij nou al 6 keer wereld kampioen zou zijn kan het er nog mee door.
:^

Zou hem ontzettend sieren als hij gewoon blij zou kunnen zijn: woehoe! gewonnen! vet! lang geleden! lachen vandaag! doei, ga de volgende maar interviewen ik ga aant bier
 
Precies.

Ik kan ook wel claimen harder te slaan dan Nadal.
Dat er vervolgens geen bal ingaat is een ander verhaal....
 
.
full
 
Has Cal crash today website kan uit de lucht.
Deze jongen wordt beter en beter.
Eerder vertelde ik tegen mijn vriendin voordat de race begon... wedden dat hij crasht.
En vaak zij ze later hoe wist je dat :X O-)
Maar het alles of niets zorgt er wel voor dat ik Cal betreft racer graag na mag kijken *O*
 
Has Cal crash today website kan uit de lucht.
Deze jongen wordt beter en beter.
Eerder vertelde ik tegen mijn vriendin voordat de race begon... wedden dat hij crasht.
En vaak zij ze later hoe wist je dat :X O-)
Maar het alles of niets zorgt er wel voor dat ik Cal betreft racer graag na mag kijken *O*

En de server kan weer uit het vet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan