Overzicht tunnels in Nederland

Je hoeft niet per se een open uitlaat te hebben op je motor om van het extra geluid in een tunnel te kunnen genieten. Je hoeft niet eens een motor te hebben, er zijn genoeg sportauto's met standaarduitlaat die ook leuker klinken in een tunnel. In al deze gevallen geen WOK en geen gejank ;)
 
Je hoeft niet per se een open uitlaat te hebben op je motor om van het extra geluid in een tunnel te kunnen genieten. Je hoeft niet eens een motor te hebben, er zijn genoeg sportauto's met standaarduitlaat die ook leuker klinken in een tunnel. In al deze gevallen geen WOK en geen gejank ;)

Daar heb je helemaal gelijk in. Dus 50 open uitlaten zijn nergens voor nodig. :t
 
Ja, die kwam ik later via google ook tegen.

Hahahahahahahaha ik zie nu pas dat ik deze thread zelf ben gestart |( _O-
Na 9 jaar kon ik me dat echt niet herinneren, ik vond 'm vandaag via een zoekactie.
Wel een geniaal onderwerp al zeg ik het zelf O-)


Wel een geniaal onderwerp om aan te tonen dat je een hoop kwijt kan raken in 9 jaar tijd _O- _O- _O-
 
ik had deze nog ergens liggen...
60451f382767d03130298b383e2c6097
 
Ook een leuke tunnel ''Hondsrugtunnel'' in Emmen. Lengte van 235m.

Politie wil er nog wel eens staan met een controle of laser, opletten geblazen voordat je hem opentrekt. :)

De-Hondsrugtunnel-in-Emmen.-Foto-Theo-Berends.jpg
 
Hondsrugtunnel Emmen! Leuke tip, is maar 200km enkele reis.

Maar ik zal er aan denken als ik daar weer eens langs kom.

Of dagje van maken:
Tunnel-run plannen met daarin de Westerscheldetunnel (tol), Liefkenshoektunnel (tol, ben daar trouwens nog nooit door gereden..), Kennedytunnel (gratis, dus gewoon 2x), gevolgd door tunneltjes in Luik en Maastricht, de roertunnels, en naar de Hondsrugtunnel...
Terug via Amsterdam (4 tunnels), schipholtunnel en Rotterdam (3 tunnels).
Om het af te leren ook nog even : Sijtwende (3 kleintjes), Koningtunnel en de Hubertus...

Vanavond even op maps plannen..

Sorry. ik ga wat OTT.
 
Ook een leuke tunnel ''Hondsrugtunnel'' in Emmen. Lengte van 235m.

Politie wil er nog wel eens staan met een controle of laser, opletten geblazen voordat je hem opentrekt. :)

[afbeelding]
Ik werk met uitzicht op die tunnel *O*

Na veel gedoe doet die sfeerverlichting het weer, maar dan heb je ook wat.
Er zijn inderdaad best veel motoren die hem daar even open trekken, maar een controle heb ik er nog nooit gezien.
 
Laatst bewerkt:
Ik werk met uitzicht op die tunnel *O*

Na veel gedoe doet die sfeerverlichting het weer, maar dan heb je ook wat.
Er zijn inderdaad best veel motoren die hem daar even open trekken, maar een controle heb ik er nog nooit gezien.
Er wil nog wel eens een motormuis staan met een laser bij de ING bank, ze hebben dan mooi uitzicht op de tunnel.
 
De Koning Willem Alexandertunnel in Maastricht, lekker lang maar helaas trajectcontrole.
Hier in het zuiden heb je dan nog de optie Roertunnel met een lengte van ruim 2km en daar kan je wel los maar op tijd van het gas af want aan het eind staat nog wel eens een controle.
Voordeel is dat er aan beide kanten van de tunnel een op- en afrit is dus je kan zonder gigantische omweg lekker heen en weer.
 
De Hondsrugtunnel klinkt wel lekker : al menig keer even lekker op het gaspedaal getrapt met m'n subaru ;)
Inderdaad opletten op zo'n kneus met lasergun!!
 
Ja, die kwam ik later via google ook tegen.

Hahahahahahahaha ik zie nu pas dat ik deze thread zelf ben gestart |( _O-
Na 9 jaar kon ik me dat echt niet herinneren, ik vond 'm vandaag via een zoekactie.

Wel een geniaal onderwerp al zeg ik het zelf O-)

Dankzij Korsakov vergeten dat je Alzheimer hebt? :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan