Fehn Wochenende nr.9

Herinnert u zich deze nog nogh, nogh, nogch, noccggggh?

full
 
Laatst bewerkt:
Even update betreft onze introducé, eerst heeft hij na moeten vragen wanneer zijn collega gaat trouwen, dat bleek een week later te zijn en nu wordt er gekeken of het vrijgezellenfeest wat tijdens het fehnwochenende plaats zou vinden, verplaatst kan worden.
Ik zal nog eens gaan vragen, anders moeten we even voor een ander gaan kijken ;)
 
Opzouten Oma! Dit topic niet meer op de eerste pagina, dat kan niet toch!
Inderdaad, dat is onwaardig voor dit evenement :Y


Even update betreft onze introducé, eerst heeft hij na moeten vragen wanneer zijn collega gaat trouwen, dat bleek een week later te zijn en nu wordt er gekeken of het vrijgezellenfeest wat tijdens het fehnwochenende plaats zou vinden, verplaatst kan worden.
Ik zal nog eens gaan vragen, anders moeten we even voor een ander gaan kijken ;)

Nou, dit lijkt mij toch geen enkel probleem te zijn, gezien het Fehn Wochenende op een veel hoger level staat.
 
Oke, plan B moet voor ons in werking worden gezet, onze introducee heeft gister aangegeven niet mee te gaan. Momenteel een vreselijke emotionele achtbaan voor hem waardoor hij niet een beslissing kan nemen voor dit weekend, wie weet krijgen we hem een ander jaar mee :Y

Nu dus even de volgende optie als introducee afwachten :+
 
Hai :W

Klein konijntje gaat dit jaar niet meer mee, ik heb je net haar afzegging gestuurd EGJ
Konijntjes worden ouder en willen samen met andere konijntjes de grote boze wereld in en dat is precies dit weekend. (Festival)

Gelijk het geld voor mezelf over gemaakt, kan ik dat niet meer vergeten ;)
 
Hai :W

Klein konijntje gaat dit jaar niet meer mee, ik heb je net haar afzegging gestuurd EGJ
Konijntjes worden ouder en willen samen met andere konijntjes de grote boze wereld in en dat is precies dit weekend. (Festival)

Gelijk het geld voor mezelf over gemaakt, kan ik dat niet meer vergeten ;)

Ok, ik zal mejuffrouw Maraboe even op de hoogte brengen :P
 
:W

Reageer hier wel niet veel maar lees geregeld mee. Heb de kaarten voor de formule 1 race in Belgie al weer besteld en dat is jammer genoeg weer gelijktijdig met het Fehn wochenende 9 maar voor de jubileum editie in 2019 ben ik van plan de f1 race over te slaan.
 
Jammer, maar begrijpelijk :Y


:W

Reageer hier wel niet veel maar lees geregeld mee. Heb de kaarten voor de formule 1 race in Belgie al weer besteld en dat is jammer genoeg weer gelijktijdig met het Fehn wochenende 9 maar voor de jubileum editie in 2019 ben ik van plan de f1 race over te slaan.

Tja..., wat zal ik er van zeggen...
Tien jaar met een steeds terugkerende vaste kern, maar met weinig nieuwe aanwas. En de vaste kern wordt ook al wat dunner.
Ook merk ik, dat in verhouding tot de begin jaren het topic niet meer leeft, het saamhorigheids-gevoel lager is, en het een beetje op is.
En zoals al vaker opgemerkt, om het betaalbaar/de prijs laag te houden, is het wenselijk om tenminste een groep van rond de 25 personen te hebben. Of ik moet zelf weer meer in handen nemen, en dan weer geen tijd hebben om mij onder de gasten te begeven. Nou.... :N Dat is niet de bedoeling. Ik wil zelf ook een ontspannen weekend genieten.
Misschien is het een idee om voor de "laatste" tiende keer nog een barbecue te organiseren, waarin iedereen die hier ooit was welkom is, en het Fehn Wochenende op gepaste wijze af te sluiten.

En daarna is het tijd voor iets nieuws.
Wat weet ik nog niet, maar in ieder geval op een andere datum in het jaar. En of..., en wat..., en dat zien we dus nog wel.

Maar goed, we hebben eerst nog een 9e editie :P
 
Laatst bewerkt:
Jammer, maar begrijpelijk :YTja..., wat zal ik er van zeggen...
Tien jaar met een steeds terugkerende vaste kern, maar met weinig nieuwe aanwas. En de vaste kern wordt ook al wat dunner.
Ook merk ik, dat in verhouding tot de begin jaren het topic niet meer leeft, het saamhorigheids-gevoel lager is, en het een beetje op is.
En zoals al vaker opgemerkt, om het betaalbaar/de prijs laag te houden, is het wenselijk om tenminste een groep van rond de 25 personen te hebben. Of ik moet zelf weer meer in handen nemen, en dan weer geen tijd hebben om mij onder de gasten te begeven. Nou.... :N Dat is niet de bedoeling. Ik wil zelf ook een ontspannen weekend genieten.
Misschien is het een idee om voor de "laatste" tiende keer nog een barbecue te organiseren, waarin iedereen die hier ooit was welkom is, en het Fehn Wochenende op gepaste wijze af te sluiten.

En daarna is het tijd voor iets nieuws.
Wat weet ik nog niet, maar in ieder geval op een andere datum in het jaar. En of..., en wat..., en dat zien we dus nog wel.

Maar goed, we hebben eerst nog een 9e editie :P
Heel jammer te zien dat het aantal afneemt, afgelopen jaren aardig mijn best gedaan om toch weer nieuw bloed erbij te krijgen en helaas zonder succes.
Ik begrijp het helemaal dat het voor jou op deze manier niet vol te houden is, hoe jammer ook. We gaan er nog 2 geweldig gezellige edities van maken :Y
 
:W

Reageer hier wel niet veel maar lees geregeld mee. Heb de kaarten voor de formule 1 race in Belgie al weer besteld en dat is jammer genoeg weer gelijktijdig met het Fehn wochenende 9 maar voor de jubileum editie in 2019 ben ik van plan de f1 race over te slaan.

Ik heb gehoord dat die race niet doorgaat wegens ........

......uh ......​

hevige sneeuwval. :Y
 
Jammer, maar begrijpelijk :YTja..., wat zal ik er van zeggen...
Tien jaar met een steeds terugkerende vaste kern, maar met weinig nieuwe aanwas. En de vaste kern wordt ook al wat dunner.
Ook merk ik, dat in verhouding tot de begin jaren het topic niet meer leeft, het saamhorigheids-gevoel lager is, en het een beetje op is.
En zoals al vaker opgemerkt, om het betaalbaar/de prijs laag te houden, is het wenselijk om tenminste een groep van rond de 25 personen te hebben. Of ik moet zelf weer meer in handen nemen, en dan weer geen tijd hebben om mij onder de gasten te begeven. Nou.... :N Dat is niet de bedoeling. Ik wil zelf ook een ontspannen weekend genieten.
Misschien is het een idee om voor de "laatste" tiende keer nog een barbecue te organiseren, waarin iedereen die hier ooit was welkom is, en het Fehn Wochenende op gepaste wijze af te sluiten.

En daarna is het tijd voor iets nieuws.
Wat weet ik nog niet, maar in ieder geval op een andere datum in het jaar. En of..., en wat..., en dat zien we dus nog wel.

Maar goed, we hebben eerst nog een 9e editie :P[/...]
Begrijpelijk maar wel jammer ja.

Maar eerst dit jaar 😃
 
Terug
Bovenaan Onderaan