29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

Pre-meet route gereden. Goede lunchplek gevonden, zeker als het weer wordt zoals het vandaag is. Ze hebben in ieder geval hele lekkere gebakjes :9~

Her en der moet er nog wat aan de route worden aangepast, maar ik denk dat het weer een leuk tripje is.

Route moet hier en daar nog ff worden getweakt, volgend weekend glijd ie jullie mailbox in.
Zoals gemeld: lekkere gebakkies...

30411849_1851939428210110_7007503891555877798_n.jpg
 
Jeroen, wat zeg je nu dan weer? Werken!!! :?

Compleet gebrek aan focus. Daar waar hij een dagje met de RS buiten zou kunnen spelen, gaat hij in die vliegende intercity zitten klaverjassen.......
 
Net middels een 2e poging de info over de Pre-Meet verstuurd.
Willen jullie even laten weten of jullie erbij zijn?
De ontmoetingsplek en de lunch plek stellen het op prijs vooraf het aantal te vernemen...
 
Rob, ik zal er zijn op de 21 ste. Maar bij geen van de drie email's zat de route er bij......

Hmm.. vreemd. Ik zie in het verzonden bericht wel de gpx file.
Ik zal 'm vanavond even op de cloud space zetten en de link sturen aan iedereen.
Just to be sure....

Leuk dat je er ook bij bent!
 
Boxertall over het aanhaken in het pannenkoekendorp:

[...]


Wat een pech! Hoelaat ben je klaar? Zoals gebruikelijk eindigen we bij you in het dorp...

Om 06:30 gaat de handrem er af in Bergen, Noorwegen. Dan ff langs Schiphol, vliegtuigje wisselen, op en neer Brussel, te Schiphol weer van vliegtuigje wisselen en dan om 13:45 de handrem er weer op in Berlijn.... Daar gaat op zondag het wekkertje weer om 04:30, dat maakt het ff op en neer naar Lage Vuursche karren voor het gezellig pannekoek eten net ff iets te ambitieus..

Sorry... -O-

DetoX over gebrek aan focus:
Jeroen, wat zeg je nu dan weer? Werken!!! :?

Compleet gebrek aan focus. Daar waar hij een dagje met de RS buiten zou kunnen spelen, gaat hij in die vliegende intercity zitten klaverjassen.......

Qua focus moet ik met de beschuldigende vinger toch echt naar bandjes locatie BASIS te Utrecht wijzen.. Daar zou zoonlief op 22 maart j.l. zijn eindexamen optreden doen voor de Herman Brood Academy om in juni zijn diploma "Artiest" in ontvangst te nemen (Martin Garrix heeft bijvoorbeeld deze route ook bewandeld, Lisa Loïs ook).
Maar die prutsers konden de hut op 22 maart duurder verhuren aan een "echte" band wat ze deden en hoppakee mijn zoon en andere examenklasklantjes van het HBA moesten maar wieberen en dus moest het examen optreden verhuizen naar 19 april. Je begrijpt dat ik alles op alles heb gezet om die dag vrij te kunnen zijn, zo vaak zal zoonlief geen examenoptreden verzorgen vermoed ik. Gelukkig dienst kunnen ruilen met een collega en kreeg voor straf dan zijn rooster er achteraan cadeau. Dat vroege opstaan is ook niets voor mij, ik doe liever de late dienstjes, handrem gaat er dan meestal tussen 23:30 en 01:30 er op.

Klaverjassen op 4 vluchtjes waaronder een Brusseltje heen en weer waarbij de automaat de volle 10 minuten aan staat en de rest gewoon ouderwets "Opputhandje" gaat zit er dan weer niet in. Geeft nix, zulke korte hopjes sturen is eigenlijk ook best leuk!
 
Laatst bewerkt:
Popopeter over de nieuwe liefde van Chris:
MotoPlus 2018 07 bldz 56....starring Chris met zijn African Twin.
' een droom van een motor'

Vorige editie heb ik achter die Africa Twin mogen hangen.... Kan mij wel wat voorstellen bij deze uitspraak....

Uit betrouwbare bron vernomen: zeer binnenkort in datzelfde blad te bewonderen 2x een ST van ons welbekende forum/Heimbach deelnemers....
 
Laatst bewerkt:
Yep, guilty as charged. Nu moet ik zeggen dat ik wel enigszins verbaasd was dat Motoplus mijn onzin wereldkundig heeft gemaakt. In de regel lees je alleen maar serieus bedoelde subjectieve onzin van lezers en nu zelfs niet serieuze onzin uit mijn pen.
Ik ben benieuwd wat TenCats te melden heeft over de RS. Misschien wil hij een tipje van de sluier gaan oplichten hoe hij het allemaal financiert, dat is voor mij mogelijk een leermoment. :+

30127811_1881803548499121_7174890266950631424_n.jpg
 
Bericht incl. plaatjes en route (gpx) mogen ontvangen *O* .

Wanneer de voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwe keuken tijdig en succesvol zijn afgerond is het uitloopweekend (21/22 april) niet nodig voor verbouwingswerkzaamheden en kan er getoerd worden :] .
 
Bericht incl. plaatjes en route (gpx) mogen ontvangen *O* .

Wanneer de voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwe keuken tijdig en succesvol zijn afgerond is het uitloopweekend (21/22 april) niet nodig voor verbouwingswerkzaamheden en kan er getoerd worden :] .

*O* *O* *O*

Voor de zekerheid maar even mail met link naar gpx gestuurd, maar is dus wel verstuurd.
FF doorwerken en lekker meerijden!!! :+
 
Yep, guilty as charged. Nu moet ik zeggen dat ik wel enigszins verbaasd was dat Motoplus mijn onzin wereldkundig heeft gemaakt. In de regel lees je alleen maar serieus bedoelde subjectieve onzin van lezers en nu zelfs niet serieuze onzin uit mijn pen.
Ik ben benieuwd wat TenCats te melden heeft over de RS. Misschien wil hij een tipje van de sluier gaan oplichten hoe hij het allemaal financiert, dat is voor mij mogelijk een leermoment. :+

Dus toch, ik zat tijdens het lezen al te twijfelen. Is ie 't nou wel of niet? _O-

Oh en de pre meet staat in de agenda gebeiteld.
 
Laatst bewerkt:
morgen nieuwe banden, bleek weer op de slijt nokken te rijden... :X :X :X

Na 3 setjes Tourance Next nu maar eens de Pirelli SCORPION TRAIL II proberen.
 
Laatst bewerkt:
DetoX schreef stiekem helemaal geen onzin...:
Yep, guilty as charged. Nu moet ik zeggen dat ik wel enigszins verbaasd was dat Motoplus mijn onzin wereldkundig heeft gemaakt. In de regel lees je alleen maar serieus bedoelde subjectieve onzin van lezers en nu zelfs niet serieuze onzin uit mijn pen.
Ik ben benieuwd wat TenCats te melden heeft over de RS. Misschien wil hij een tipje van de sluier gaan oplichten hoe hij het allemaal financiert, dat is voor mij mogelijk een leermoment. :+

[afbeelding]

Zeg Chris... dat stukje van jou hè... (leuk geschreven trouwens!) dat jij zelf dus tot “serieuze onzin” bestempeld.... Dat heb ik ff gelezen... maar ik vraag mij dan af: “Waar staat dan de onzin?”... Kan jij mij ff uitleggen wat ik over het hoofd heb gezien?
 
Maar allé professeur?

dit ter leering ende vermaeck?

Kwam in de laatste test als winnaar uit de bus en op het circuit altijd Pirelli gereden, dus ach maar eens proberen.

Eerste domper: zijn niet binnen, worden er dus volgende week vrijdag om gegooid....
 
Kwam in de laatste test als winnaar uit de bus en op het circuit altijd Pirelli gereden, dus ach maar eens proberen.

Eerste domper: zijn niet binnen, worden er dus volgende week vrijdag om gegooid....

Dat wordt vrijdag nog effe snel de bandjes opruwen ;) :]
 
... maar ik vraag mij dan af: “Waar staat dan de onzin?”... Kan jij mij ff uitleggen wat ik over het hoofd heb gezien?
Om te beginnen Paris Hilton versus ik op mijn Blade....... Ik zag er veel knapper uit.

images

full


De 1200 Adventure versus koe, bij nader inzien toch geen onzin.

0e2c243f4f1de77cd6a7199df1514918.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan