Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Vette platen, en vette bike!
Persoonlijk vind ik de letters op de kont niet zo, maar verder echt super nice!

Dankje!

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit over de letters :X
Zonder vind ik de kont te saai (en minder leuk) en dit was het meest creatieve idee dat ik had O-)
Totdat ik wat anders verzin/vind :Y
 
Dankje!

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit over de letters :X
Zonder vind ik de kont te saai (en minder leuk) en dit was het meest creatieve idee dat ik had O-)
Totdat ik wat anders verzin/vind :Y

Ja ik snap wat je bedoelt. Misschien toch de originele stickers die op de kont zitten? Bijvoorbeeld hier op mijn oude bike:

23902581912_4eeab6beb0_b.jpg


Geinig trouwens, daar staat mijn huidige bike ook op, maar zonder alle mods. Nu: :9~

41035031451_4cd0c93333_h.jpg
 
Laatst bewerkt:
verkeerde topic,motor is niet zo mooi :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
verkeerde topic,motor is niet zo mooi :N

Is een kwestie van smaak en het topic heet je mooiste (eigen) motorfoto dus dan hoeft de motor niet mooi te zijn maar de foto wel.
Een simpele foto van je mooie motor (nogal smaakgevoelig) op de oprit of achter in de tuin is nog geen mooiste motorfoto.
 
Is een kwestie van smaak en het topic heet je mooiste (eigen) motorfoto dus dan hoeft de motor niet mooi te zijn maar de foto wel.
Een simpele foto van je mooie motor (nogal smaakgevoelig) op de oprit of achter in de tuin is nog geen mooiste motorfoto.

ik kan helaas geen mooie foto s maken,geen gevoel voor -O-
 
Is een kwestie van smaak en het topic heet je mooiste (eigen) motorfoto dus dan hoeft de motor niet mooi te zijn maar de foto wel.
Een simpele foto van je mooie motor (nogal smaakgevoelig) op de oprit of achter in de tuin is nog geen mooiste motorfoto.

Idd! Ik vind die Honda XL 800 trouwens heel erg mooi! Zou ook nog wel zon oude allroad willen hebben voor erbij
 
Laatst bewerkt:
Idd! Ik vind die Honda XL 800 trouwens heel erg mooi! Zou ook nog wel zon oude allroad willen hebben voor erbij

Het is een XL600LM en ik heb er dikke pret mee. Ga er regelmatig mee offroad en zoek dan lekker de blubber op.
Super motor is het.
 
Het blijft toch wel 1 van de mooiste Tuono's. Vind sowieso die 2 radiatoren aan de voorkant prachtig gedaan :)
 
Mijn eerste ritje uit het werk naar huis met wat zonnestralen op de fiets van me pa, vond t best mooi maar het verbleekt wat bij bovenstaande foto's... :')
2ql998i.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste ritje uit het werk naar huis met wat zonnestralen op de fiets van me pa, vond t best mooi maar het verbleekt wat bij bovenstaande foto's... :')
[afbeelding]

Altijd genieten de eerste rit, en dan dat gevoel dat je al een paar manden gemist hebt (als je zoals mij een mooi weer rijder bent)

En het is "je mooiste eigen motorfoto" :t
met een appje de foto wat bewerken krijg je vaak ook een leuker resultaat als dit gewenst is :)
 
Weer of geen weer, dit is het echte topic. Op elke foto is weer te zien, tenzij de motor binnen staat O-)

Ik blijf koppig in dit topic posten, zolang er geen duidelijke weersomstandigheden zijn. Druilerig weer vraagt om druilerige foto's :Y


ZRXBW1.jpg



ZRXBW2.jpg



ZRXBW3.jpg



ZRXBW4.jpg
 
Weer of geen weer, dit is het echte topic. Op elke foto is weer te zien, tenzij de motor binnen staat O-)

Ik blijf koppig in dit topic posten, zolang er geen duidelijke weersomstandigheden zijn. Druilerig weer vraagt om druilerige foto's :Y

Prachtige motorfoto's! Die horen hier thuis :t
 
Laatst bewerkt:
Fijn topic, staan echt prachtige foto's tussen :}

De motor is niet van mij, maar met deze foto was ik best tevreden;

_MG_2705.JPG
 
Weer of geen weer, dit is het echte topic. Op elke foto is weer te zien, tenzij de motor binnen staat O-)

Ik blijf koppig in dit topic posten, zolang er geen duidelijke weersomstandigheden zijn. Druilerig weer vraagt om druilerige foto's :Y


doe niet zo zwart-wit mark 8-) beetje kleur bekennen is niet erg hoor ;)



mooie plaatjes, mooie motor :t

snap alleen de crop van de eerste 2 niet goed :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan