Nieuwe anti-spam maatregel

Zoals de meeste al wel gezien hebben worden we met vlagen flink lastiggevallen door spammers.

Daarom we een extra maatregel genomen om spammers tegen te gaan. In het registratieveld hebben we nu een vraag opgenomen. Door (Nederlandse) mensen eenvoudig te beantwoorden, voor spambots en buitenlandse spammers een stuk moeilijker.

We houden goed in de gaten of spammers er alsnog doorheen komen, dan passen we het registratieproces weer aan.

Op naar een met spam vol aan het lopen,Motor-Forum!

ik heb het even aangepast :t

Fuck volgens mij is het een spam bomb :o
 
Laatst bewerkt:
Gebruikersnaam:lukakurx11Gebruikers nummer:239888
Geregistreerd op:dinsdag 20 maart 2018 14:23 (18 dagen en 10 uren geleden)

Deze spammert staat sinds 20maart geregistreerd, waarschijnlijk ontloopt hij daardoor de inlogvraag?
 
Ik denk dat er heel veel oude accounts met postcount teller op 0 ooit met die bedoeling zijn geopend. Puur om later eens te komen spammen.
 
zijn meldingen over spam worden al beschouwd als spam ..


smac_44493727_1.png
:9~
 
Zoals de meeste al wel gezien hebben worden we met vlagen flink lastiggevallen door spammers.

Daarom we een extra maatregel genomen om spammers tegen te gaan. In het registratieveld hebben we nu een vraag opgenomen. Door (Nederlandse) mensen eenvoudig te beantwoorden, voor spambots en buitenlandse spammers een stuk moeilijker.

We houden goed in de gaten of spammers er alsnog doorheen komen, dan passen we het registratieproces weer aan.

Op naar een spamvrij Motor-Forum!

Top!
Bedankt dames (als die in het beheer zitten) en heren! :t :t
 
Geregistreerd op:dinsdag 20 maart 2018 14:23 (18 dagen en 10 uren geleden)

Deze spammert staat sinds 20maart geregistreerd, waarschijnlijk ontloopt hij daardoor de inlogvraag?


Juist. Alle spamtopics zijn verwijderd trouwens.
 
Laatst bewerkt:
En dislecten en an-alfabeten dan? :o
Rechts / regts / >
:+




Zonder dollen, simpele doch doeltreffende oplossing. Goed bezig!
 
Helaas komt er toch weer eentje doorheen
Opmerkelijk is wel dat hij op 12-4 zijn profiel aanmaakt en 6 dagen later gaat spammen.


Gebruikersnaam:fregatt
Laatste bezoek:woensdag 18 april 2018 15:03
Geregistreerd op:donderdag 12 april 2018 22:04 (5 dagen en 16 uren geleden)

 
Terug
Bovenaan Onderaan