Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Las ergens dat er ergens in de 2e helft van 2018 de Tracer 900 GT uitkomt...
Vraag me nu af of de "accessoires" die op de GT versie zullen zitten nu "casco" verzekerd zullen zijn, als je de GT-versie koopt, of dat het nog steeds losse accessoires zullen zijn die je apart moet verzekeren....

Klopt, de GT komt pas over enkele maanden. De normale vernieuwd Tracer staat volgende week in de showroom :Y
 
Grr..
Eerste schade aan m'n nieuwe Tracer.

Motor op zijstandaard - plaats schijfremslot- (de intelligente lezer voelt hem reeds komen) - harde wind, besluit toch maar de middenstandaard te pakken - voorwiel draait iets - krak. Stuk plastic van de spatboard bevestiging gebroken.

Legendarisch stom - moest het even van me afschrijven. Dank voor uw geduld :-X
 
Klote man, is nooit fijn eerste schade.

Heb precies het zelfde meegemaakt. Motor uit de schuur trekken, wat gaat hij toch moeilijk over de drempel. Nog wat harder trekken en krak. Was dus niet de drempel die in de weg zat.
 
Het erge is, ik had zo'n vergeetmeniet touwtje, en de Abus Granite + Alarm begon het onmiddellijk uit te schreeuwen - maar toen was het al gebeurd dus.
Afijn, met wat superlijm en een metalen stripje e.e.a. er al weer op ge McGuyverd. Misschien houdt het :-)
 
... besluit toch maar de middenstandaard te pakken - voorwiel draait iets - krak. Stuk plastic van de spatboard bevestiging gebroken.
Heb precies het zelfde meegemaakt.

You guys are not alone...

Heb het plasticje nog wel bewaard, maar nog niet de moeite genomen te kijken of het nog plakt. Met het mooie weer maar eens kijken of we er iets van kunnen maken, het is echt 'n klein stukkie |(
 
Net terug van een prachtige week in Schotland. Niet de beste wegen, maar wat een prachtige omgeving om in te toeren. NC500 + nog wat extra kms erbij.
Aangezien de temperaturen lag er nog een hoop zout, grind en andere zooi op de baan.

Nu stel ik tijdens het poetsen vast dat er in de pinkers achteraan redelijk veel zand zit.

Heeft iemand dit ook al gehad? Of is dit een gevalletje garantie?
 
Momenteel een beetje aan het rondkijken voor koffers. Wat hebben jullie voor bagage?
Ik wil graag de mogelijkheid houden tot een passagier. Nu heeft de Tracer voorbereidingen voor bagage, maar kan er vrij weinig over vinden. Zie veel mensen toch voor een andere leverancier gaan op internet.

Ik heb zelf SW Motech Blaze zadeltassen gemonteerd. Bevallen super! Steken niet teveel uit en zijn in grote aan te passen wat betreft volume. In totaal kun je dan 42 liter meenemen. Daarnaast nog een spin op de buddy gemonteerd, waar ik mijn rugzak onder kan doen voor een lang weekend weg. Kleed de motor erg mooi af.

De tassen worden met een beugel geleverd, waardoor de tassen niet gaan klapperen op de motor. Wat ook een voordeel is, is dat ze van bovenaf gevuld moeten worden.
 
Even inbreken hier....

Heb nog nieuwe kapjes voor om de koplamp (2015 / 2sc9) liggen (beide "carbon"kapjes l+r en middenstuk, het gekleurde kapje links en het gekleurde kapje rechts (met een heel klein krasje)

Iemand nog belang bij?
 
Yesss morgen ophalen *O*
full
 
Ik heb zelf SW Motech Blaze zadeltassen gemonteerd. Bevallen super! Steken niet teveel uit en zijn in grote aan te passen wat betreft volume. In totaal kun je dan 42 liter meenemen. Daarnaast nog een spin op de buddy gemonteerd, waar ik mijn rugzak onder kan doen voor een lang weekend weg. Kleed de motor erg mooi af.

De tassen worden met een beugel geleverd, waardoor de tassen niet gaan klapperen op de motor. Wat ook een voordeel is, is dat ze van bovenaf gevuld moeten worden.

aah oke, heb onderhand al een mooie taxfree deal kunnen sluiten voor de orginele yamaha koffers + rekjes
 
Ik heb zelf SW Motech Blaze zadeltassen gemonteerd. Bevallen super! Steken niet teveel uit en zijn in grote aan te passen wat betreft volume. In totaal kun je dan 42 liter meenemen. Daarnaast nog een spin op de buddy gemonteerd, waar ik mijn rugzak onder kan doen voor een lang weekend weg. Kleed de motor erg mooi af.

De tassen worden met een beugel geleverd, waardoor de tassen niet gaan klapperen op de motor. Wat ook een voordeel is, is dat ze van bovenaf gevuld moeten worden.

Mooi die Blaze tassen zeg, wil je daar een paar fotootjes van posten? Zij- maar vooral het achteraanzicht ben ik benieuwd naar *D
 

En, ja afgelopen zaterdag opgehaald dus :P

Helaas hadden we dat weekend veel andere verplichtingen dus de totale km-stand is onder de 100 gebleven :X ik hoop er deze dagen flink meer op te kunnen zetten :Y

Maar de ervaring van de proefrit een week eerder was ook al heel positief dus een prima opvolger van de KTM!

Foto:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan