Goede doch betaalbare LED-knipperlichten?

PatrickSoler

MF veteraan
16 apr 2015
2.390
9
Leiden
Hallo allemaal,

Graag zou ik LED-knipperlichten willen monteren op mijn Fazer. Liever niet van Aliexpress omdat ik veel lees en hoor dat deze overdag vaak niet goed zichtbaar zijn.
Ik zoek knippers voor maximaal 50 euro voor een setje van 4 (mits dit een reële prijs is voor een beetje kwaliteit).
Door het grote aanbod zie ik echter door de bomen het bos niet meer. Daarom vroeg ik me af of er mensen hier zijn die mij knipperlichten kunnen aanraden (of afraden) die aan mijn eisen voldoen en wellicht foto's van de desbetreffende lichten in werking :)

Alvast bedankt! :t
 
En die mensen achter jou maar denken "waarom remt die vent zo irritant", terwijl jij alleen maar af wilde slaan :+

Hoe herken je een belastingonafhankelijke relais? Ik zoek op load independent relay en belastingonafhankelijke relais, maar in de beschrijving kan ik bij geen enkel relais iets hierover vinden. |(
Zoek op "knipper relais led"
Ik weet niet hoeveel pens je moet hebben.
 
Zoek op "knipper relais led"
Ik weet niet hoeveel pens je moet hebben.

2 pinnetjes

Deze lijkt me wel fijn, past zoals het oude relais op het houdertje.
Hij is verstelbaar qua snelheid, alleen hij geeft aan 0,02A tot 12A. Dat moet ook wel voldoende zijn neem ik aan voor 4 LED-knippers?

s-l500.jpg
 
Altijd een mooi uitje, ga dit weekend even langs Hans denk ik. Maar betwijfel of ze aan mijn prijs voldoen. Bij een andere motorzaak waar ik laatst was betaalde je 35 euro per paar. Wil ze niet over een kam scheren maar ik heb het idee dat motorzaken de hoofdprijs vragen voor dit soort producten.

Ik zeg ook niet dat je ze moet kopen... Proberen!

kijke kijke nie kope
 
Als je ze binnen hebt, wil je dan een filmpje maken van je knippers in het donker? (misschien zelfs een kant monteren en de andere kant standaard houden, kan het verschil ook meteen goed zien!). Ik ben namelijk best benieuwt hoe deze eruitzien! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan