Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik las dat Iannone grote moeite heeft met de Suzuki, hij remt tot diep in de bocht.
En dat is totaal tegengesteld aan Viñales. Apart dat dit zoveel verschil maakt. :)


Vorig seizoen gaven ze aan dat er een verkeerde keuze was gemaakt qua krachtbron, nou die doet het dit jaar behoorlijk ! Rins kwam toch heel goed mee met bijv. de honda van Crutch.

Ik heb/had van Iannone best hoge verwachtingen maar als nu blijkt dat hij zn rijstijl niet kan aanpassen aan een nieuwe fiets dan valt me dat heel erg tegen !!
 
DalEiVvX0AAtbf4.jpg:large
 
Ik las dat Iannone grote moeite heeft met de Suzuki, hij remt tot diep in de bocht.
En dat is totaal tegengesteld aan Viñales. Apart dat dit zoveel verschil maakt. :)


Maar zou dat niet kunnen komen omdat Viñales op een Yamaha rijdt?
 
Vorig seizoen gaven ze aan dat er een verkeerde keuze was gemaakt qua krachtbron, nou die doet het dit jaar behoorlijk ! Rins kwam toch heel goed mee met bijv. de honda van Crutch.

Ik heb/had van Iannone best hoge verwachtingen maar als nu blijkt dat hij zn rijstijl niet kan aanpassen aan een nieuwe fiets dan valt me dat heel erg tegen !!

Dan kan hij Lorenzo een handje geven....daarvan dacht ik ook van die gaat het wel redden ...maar is blijkbaar ook geen goed huwelijk.
 
Gerrit , ik wil je graag een compliment geven omdat je objectief bent !
Lorenzo en Iannone vallen gewoon beide verschrikkelijk tegen terwijl ze bij hun vorige werkgever beide in de top mee draaiden.
Wat mij betreft ruilen ze volgend seizoen van zitje maar ik zie alsnog liever Miller of Petrux in dat fabrieksteam rijden
 
Gerrit , ik wil je graag een compliment geven omdat je objectief bent !
Lorenzo en Iannone vallen gewoon beide verschrikkelijk tegen terwijl ze bij hun vorige werkgever beide in de top mee draaiden.
Wat mij betreft ruilen ze volgend seizoen van zitje maar ik zie alsnog liever Miller of Petrux in dat fabrieksteam rijden
En bij het Yamaha fabrieksteam is Viñales ook even stil. Begin 2017 ging het nog goed.
Op de Suzuki was hij soms heer en meester. Net als Iannone op de Duc een aantal wedstrijden ook de sterkste leek.

Miller maakt nu ineens wel een goede indruk, zou de fabrieksmotor zoveel sneller kunnen zijn?
Petrucci maakt nu even de meeste kans, maar het seizoen mag gelukkig nog even duren. :9~
 
Vinales heeft gewoon weer ,zoals zoveel spanjaarden, problemen in het koppie !

Suzuki vond ik hem een echte knokker, lijkt nu een beetje verdwenen ofzo ?!
Petrux naar Ducati team en dan Miller volgend jaar op een GP18
 
Gerrit , ik wil je graag een compliment geven omdat je objectief bent !
Lorenzo en Iannone vallen gewoon beide verschrikkelijk tegen terwijl ze bij hun vorige werkgever beide in de top mee draaiden.
Wat mij betreft ruilen ze volgend seizoen van zitje maar ik zie alsnog liever Miller of Petrux in dat fabrieksteam rijden

Thanks....maar zo is het nou eenmaal , ik had het graag anders gezien.
 
Dan kan hij Lorenzo een handje geven....daarvan dacht ik ook van die gaat het wel redden ...maar is blijkbaar ook geen goed huwelijk.

Heb ook nog een tijd gedacht dat het het tweede seizoen bij Ducati wel allemaal op zijn plek zou vallen. Ook omdat het er bij Dovi zo makkelijk uit lijkt te zien. Maar dat blijkt dus vies tegen te vallen. En dan moet je toch weer concluderen dat je die paar helden - het zijn er echt maar 2 - die wel goede prestaties met de Ducati hebben neergezet, alleen maar meer mag respecteren.
 
Lange termijn relaties blijken toch het beste te werken.
Wat dat betreft is Honda een goed voorbeeld. Gevoelsmatig is Pedrosa al lang over zijn houdbaarheidsdatum heen, maar toch blijkt het als totaal fabrieksteam (rijders+motor) weer prima te functioneren.

Vinales+Rossi+Yamaha lijkt niet helemaal gelukkig. Zou er toch iets tegenstrijdigs zijn in de eisen die beide rijders stellen aan de fiets?
 
Ducati rumors.. rumors.. maar niet over Lorenzo. ;)
Jorge Lorenzo’s tenure at Ducati looks set to continue but he will apparently have a new crew chief in 2019.

Tito Rabat and Xavier Simeon will remain at Avintia Ducati.

Danilo Petrucci’s chances of a factory ride are fairly slim but with Alex Rins already done but not announced at Suzuki, a seat there could be his last chance.

23.04.2018: Bron.
 
Laatst bewerkt:
DOvi "weet"dat hij ergens anders niet beter presteert en zal dus meer loon willen hebben maar niet alles op alles kunnen zetten om dat te bereiken.. tenzij hij volgend jaar op de Soes wilt zitten ?!

Jl mag zn handen dichtknijpen als ze hem nog een jaar willen hebben, zie persoonlijk meer in Petrux en zelfs in Simeon en Rabat ( op een duc dan ):P
 
DOvi "weet"dat hij ergens anders niet beter presteert en zal dus meer loon willen hebben maar niet alles op alles kunnen zetten om dat te bereiken.. tenzij hij volgend jaar op de Soes wilt zitten ?!

Jl mag zn handen dichtknijpen als ze hem nog een jaar willen hebben, zie persoonlijk meer in Petrux en zelfs in Simeon en Rabat ( op een duc dan ):P

Vergeet Jack Miller niet.
Die reed afgelopen met een schouderblessure en gescheurde sleutelbeen Lorenzo nog voorbij...
 
Vergeet Jack Miller niet.
Die reed afgelopen met een schouderblessure en gescheurde sleutelbeen Lorenzo nog voorbij...


Miller is gewoon een held, ik verwacht dat Petrux door schuift en hij dan dus ook de beschikking krijgt over een nieuwere fiets ( als hij daar blij van word, 17 machine lijkt het minstens net zo goed te doen als de gp 18 )
 
Ducati rumors.. rumors.. maar niet over Lorenzo. ;)
Veel rumors maar kan me niet voorstellen dat Ducati hem wil houden... zelfs niet gratis.
Marketing waarde met deze mentaliteit en dit gedrag is laag, prestaties ver onder de maat van wat ze mogen verwachten.
 
@ Raphael-s : Juist daarom zou je denken dat ze Dovi wel een zinderend aanbod zouden doen, blijkbaar was dat aanbod nog lang niet wat Dovi zelf verwachtte en legde het dus naast hem neer..

Lorenzo mankeert volgens mij psychisch meer dan dat er aan de Duc mankeert.. eerste test kon hij gewoon knallen met dat ding, sommige kwali's kon hij hele goede tijden zetten maar het is nu gewoon ronduit slecht want zelfs 1 snelle ronde lukt eigenlijk niet meer
 
Kan me niet voorstellen dat hij op deze manier nog door wil :/

Dovi ook niet trouwens als de salarisverhoudingen zo blijven, gaat natuurlijk ook nergens over, kan Lorenzo wel meerdere wereldtitels hebben, maar daar kopen ze nu niets voor.

Volgens mij hebben ze genoeg gekocht.



















Genoeg chagrijn }) _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan