WSBK Assen... wie gaan erheen?

Hans uut Zwolle

Die hard MF'er
14 okt 2014
619
74
Zwolle
Volgende week landt het WSBK circus in Assen.
Ben benieuwd wie erheen gaan van dit forum.
Ik ben erbij, 3 dagen in de Haarbocht in de ambulance.
zoals gewoonlijk hoop ik dat mijn aanwezigheid overbodig is....
 
Ik ga alle drie de dagen, en rijd i.v.m. andere verplichtingen de afstand Bergen op Zoom - Assen zodoende vier keer in dat weekend. :P
 
Superbike ging ik altijd graag heen. Nu de races over 2 dagen verdeeld zitten, ben ik afgehaakt.
Same here.

Nooit meer geweest sinds het verdeeld is over de zaterdag en zondag. Ben ook niet van plan er nog heen te gaan.
Ik vind de WSBK organisatie sowieso bijzonder treurig in hun keuzes. Dit is daar 1 van.

Spijtig voor Mickey! Die zou ik graag zien rijden, maar niet ten koste van alles.

Ik zit wel voor de buis! :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien irriteer ik me gewoon snel ergens aan maar die opmerkingen over de gesplitste dagen etc en dat dat de reden is waarom mensen niet meer heen gaan.. kunnen we daar over ophouden in een topic met als titel : WSBK ASSEN... WIE GAAN ER HEEN ?

Verder niks te melden , ga dit jaar ook niet heen :P
 
Geen reden opgeven waarom je niet gaat is wel ok?

Denk niet dat jij de regels uitmaakt.
 
Ik ga ik ook. Ik maak er gewoon een leuk weekend van samen met mijn vrouw. Dat is dan weer het voordeel van de races en trainingen verdeeld over meerdere dagen.
 
Vrijdagmiddag, samen met vrouw en dochter (die ik heb aangestoken met het motorsportvirus) rustig die kant op.

Hebben tot maandag een stacaravan gehuurd in de regio.

Maandag mag ik zelf proberen om de rondetijden van die mannen te verbeteren...
 
Vrijdagmiddag, samen met vrouw en dochter (die ik heb aangestoken met het motorsportvirus) rustig die kant op.

Hebben tot maandag een stacaravan gehuurd in de regio.

Maandag mag ik zelf proberen om de rondetijden van die mannen te verbeteren...

Veel succes daarmee! :+
 
Weet nog niet of het zaterdag of de zondag wordt.
Baal wel dat het mooiste gedeelte van het circuit niet toegankelijk is.
 
Welk deel is dat dan?
De baan zelf. :+

Wat ik mij van vorig jaar kan herinneren is dat het vanaf Hoge Heide afgesloten was tot richting Bult of Stekkenwal, en eigenlijk maar 'half' het circuit toegankelijk was voor publiek om langs te lopen of om aan te zitten. Was mij niet duidelijk waarom dat was, maar het enige waar ik aan kan denken is om het voller te willen doen laten lijken op de eerste helft van het circuit.
 
Welk deel is dat dan?

volgens ttcircuit.com;

in verband met de bouw van de nieuwe Winterdijktribune en het verbreden en vergroten van de taluds, is het talud-gedeelte van de Winterdijk tot de Stekkenwal tijdens het WK Superbike afgesloten.
 
Maandag mag ik zelf proberen om de rondetijden van die mannen te verbeteren...
+20 seconden is al knap. _O-

Je hebt wel een Blade uit de goede generatie.
Toen was Honda nog revolutionair de snelste/lichtste. ;)
 
Geen reden opgeven waarom je niet gaat is wel ok?

Denk niet dat jij de regels uitmaakt.


Nee hoor, daarom geef ik ook aan dat ik verder niks te melden heb.

EN ik weet dat ik de regels niet " uit maak " maar daarom mag ik alsnog mn mening wel geven
 
Ik denk zondag, hoewel zaterdag me ook een interessante dag lijkt. Maar gaan doen we zowiezo. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan