Ducati Multistrada 1200 Topic

Heeft er nog iemand een kofferset te koop van een 2012 model
Mag ook een niet orgineel setje zijn als er ook maar een rek bij zit.

Alvast bedankt

Klaas
 
Ben geen MTS rijder (wel druk aan t sparen _O- )
Maar de bovenste lijkt gebruiksvriendelijker om je ruitje te bedienen...

Veel zinniger kan ik je helaas niet mee helpen ;)
Wellicht op de facebook pagina van de MTS-en kijken, ik heb al eerder hier en daar gelezen dat ze daar veel actiever zijn.
Dutch Ducati Multistrada Group
 
Ben ook voor de bovenste gegaan omdat die andere een nogal ruime levertijd hanteerd.

Thanks voor die link van Facebook, verklaart ook waarom het hier zo'n dooie boel is ;)
 
Ben ook voor de bovenste gegaan omdat die andere een nogal ruime levertijd hanteerd.

Thanks voor die link van Facebook, verklaart ook waarom het hier zo'n dooie boel is ;)

Schrik me kapot man. Een post in het mf multitopic ;) en al teruggebeld door Berry. Morgen ophalen die 950.. :+ (ben ducati)
 
Ben ook voor de bovenste gegaan omdat die andere een nogal ruime levertijd hanteerd.

Thanks voor die link van Facebook, verklaart ook waarom het hier zo'n dooie boel is ;)
Idd. , Zelfs ik heb het hier opgegeven omdat er niemand meer poste. Zit ook bij wat feesboek groepen inmiddels.
 
Schrik me kapot man. Een post in het mf multitopic ;) en al teruggebeld door Berry. Morgen ophalen die 950.. :+ (ben ducati)
Ben jij diegene dan die nog twee weken moest wachten op je motor eigenlijk.? Op de feesboek groep zitten ook de dealers en hun personeel en vaste klanten en vertegenwoordigers ect mee te lezen en te posten dus veel meer reacties dan hier en ook veel sneller. Afgelopen Zondag hebben we de Teutoburger Wald rit gereden met 8 mtssen. Even wat foto's posten en direct reacties ect.
 
Ben ook voor de bovenste gegaan omdat die andere een nogal ruime levertijd hanteerd.

Thanks voor die link van Facebook, verklaart ook waarom het hier zo'n dooie boel is ;)
Idd. , Zelfs ik heb het hier opgegeven omdat er niemand meer poste. Zit ook bij wat feesboek groepen inmiddels.
 
Gisteren de nav steun binnen gekregen, ziet er voor zover ik het zonder de mts kan beoordelen goed uit, lekker rap binnen ook!! 11-4 in de avond besteld en 13-4 binnen :)

Vandaag ff naar de Suzuki Angels & Heroes Tour bij Goedhart, heb mezelf ingeschreven om ff met de V-strom 1000 te spelen, niet dat ik hem mooi vindt maar altijd leuk om er een ervaring bij te tellen, tevens een mooie gelegenheid om 1:1 wat meer duidelijkheid van Berry te krijgen :)
 
Ben op zoek naar een service manual van een multistrada 2014 met skyhook, weet iemand een linkje of een adres waar ik deze kan downloaden of kopen, wil de aandraaimoment weten van de bouten van mijn voorwiel.

Alvast bedankt
 
Koffers / middenbok en de 12V NAV aansluiting zitten er ondertussen op, helaas was de handvat verwarming nog niet binnen en zal hopelijk met de 1000 beurt over 2 weken gemonteerd worden, Oja ook nog een slot op de TT en het comfort zadel gekocht, daar zie je weinig van maar zit toch wel een heel stuk beter :)

Touring scherm gaan we eerdaags mee proefrijden en de 3 laatste foto's geven hopelijk de oplossing tegen het gebulder op mijn helm bij >100km/h
































 
Nice. Mooi compleet al. Ziet er goed uit!
Waar heb je die afstandhouders vandaan?
Hou ons op de hoogte hoe die bevallen ;)
Ik merkte dat toen ik hem gehuurd had, dat er ook wel wat turbulentie was, dus ben benieuwd of dit helpt?
Als het financieel meezit komt ie nml van de zomer ook in de tuin te staan })
 
Laatst bewerkt:
Afstandhouders zijn ontworpen en gemaakt door Jamie Clare die actief is op de facebook groep "Ducati Multistrada England"



Nice. Mooi compleet al. Ziet er goed uit!
Waar heb je die afstandhouders vandaan?
Hou ons op de hoogte hoe die bevallen ;)
Ik merkte dat toen ik hem gehuurd had, dat er ook wel wat turbulentie was, dus ben benieuwd of dit helpt?
Als het financieel meezit komt ie nml van de zomer ook in de tuin te staan })
 
En kijk daar.. Een paar feesboek gangers zie ik hier ook posten. Misschien wordt het hier weer wat dan.

Vraag ❓.. Photobucket heb ik eruit gemikt. Teveel spam en gedoe. Hoe posten jullie je foto's of via wat qua opslaan oid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan