WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Eurosport 1 voor degene die geen abonnement hebben:

Zaterdag 14 april 2018

09:30-10:15 uur WorldSBK: Buriram
World Superbike race 2
10:15-11:15 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike Superpole (LIVE)
13:00-14:00 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike race 1 (LIVE)
17:15-18:00 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike race 1
19:30-20:15 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike race 1


Zondag 15 april 2018

01:00-01:30 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike race 1
06:45-07:30 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike race 1
10:00-10:45 uur WorldSBK: Aragon
World Superbike race 1
11:30-12:15 uur WorldSBK: Aragon
World Supersport race (LIVE)


Racesport.nl OP TV: de wekelijkse motorsportprogrammering

Vandaag niets. :(

Iemand die de Eurosport player heeft en kan aangeven welke taal commentaar je er bij krijgt?
Als het de Britten zijn denk ik dat ik over ben.
 
Laatst bewerkt:
FP1 opdrogende baan
full
 
Mooie foto’s! Als ik het zelf was geweest zou het mijn bureaublad zijn.
Mvd gaat lekker in ieder geval in Aragon
 
Behoorlijk crash festijn in de QP: Leonov, Davies en Savadori eraf in bocht 2. Van der Mark staat er met een zesde plek behoorlijk bij, een plekje achter Lowes. Melandri op pole, voor Rea en Sykes.

Om 13:00 uur de race. 8-)
 
Mooi om zo'n contingent Nederlanders in de top 15 van de WSS 300 te zien! :]

Heeft Walid Soppe zijn naam veranderd naar Walid Khan? :?

Edit:
Deroue, Schotman en Meuffels in de top 6 na de kwalifactie en Glen van Straalen 12e, netjes zeg! Dat maakt Assen alleen nog maar mooier volgende week met wat thuisvoordeel ook voor de andere Nederlanders. :}

Nederland is tegenwoordig behoorlijk vertegenwoordigd in het WSBK kampioenschap, met uitzondering van de Stock 1000. Hopen dat er met de ESS in de vorm van Hartog en Tessels ook wat vaker op de deur van de top 10 geklopt kan worden in de WSS 600 klasse.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist bevestigd dat de voorlaatste ronde in Argentinië definitief doorgang zal vinden. :Y
 
Lelijke valpartij zeg, met Torres, Savadori en Camier. Hoop dat Camier in orde is, want het zag er niet goed uit. :X
 
Rode vlag voor SBK race 1: Camier maakt van een mega highsider een lowsider, maar wordt 'beloond' door een aanrijding met de twee mannen achter hem... :-/
 
Laatst bewerkt:
Start gemist... hoop dat iedereen er goed vanaf gekomen is!
De start zelf was voor MvdM-fans een beetje moeilijk aan te zien, vooral omdat Lowes goed meekwam met Rea. VdM leek wel een goede pace te hebben, dus kom maar op met de herstart!
 
Tof dat er genoeg gebeurt dat de Nederlandse commentator het niet bij kan houden op Eurosport! :Y Rea komt stuiterend op de remmen bocht 1 nog nét levend door, Lowes neemt de leiding, maar het valt pas na een half rondje op... :X Ik moet zeggen, deze nieuwe regels (als dat tenminste is waardoor het veld zo dicht bij elkaar blijft) bevallen me wel!
 
Tof dat er genoeg gebeurt dat de Nederlandse commentator het niet bij kan houden op Eurosport! :Y Rea komt stuiterend op de remmen bocht 1 nog nét levend door, Lowes neemt de leiding, maar het valt pas na een half rondje op... :X Ik moet zeggen, deze nieuwe regels (als dat tenminste is waardoor het veld zo dicht bij elkaar blijft) bevallen me wel!

eens veeeel meer actie zo
 
Mag Sykes voortaan alsjeblieft gewoon elke race op pole staan? Altijd tof om te zien hoe de andere coureurs hem inhalen namelijk. :+ #lekkerbezigMichael
 
Laatst bewerkt:
Wordt nog spannend tussen VdM en Lowes, maar ik kan me goed voorstellen dat de regie zich gaat focussen op de Ducatis. Drie motoren voor twee podiumplekken, ik duim voor Fores!

-edit-
Melandri maakt het makkelijk voor Davies. -O-

-edit2-

Toffe race gezien, kan iemand Marquez effe vertellen dat dit ook gewoon leuk was? :+
 
Laatst bewerkt:
Leuke race, ja. :Y

Na Aragon worden de motoren opnieuw geëvalueerd om na te gaan of er aanpassingen nodig zijn, dus dat zou op Assen iedereen nog weer eens wat dichter bij elkaar kunnen brengen. :)

Van der Mark top Yamaha maar leek zelf minder blij, kwam hoofdschuddend over de finish. Goed debuut ook van Rinaldi. Met RIN op het bord dacht ik eerst even dat Rins meedeed. _O-
 
Laatst bewerkt:
Was inderdaad een leuke race. Helaas benadeeld door het missen van de start door Eurosport.

Gelukkig kwam er een herstart. Wat minder gelukkig is, is dat door de oorzaak hiervan, Ten Kate in Assen nu alleen met Gagne gaat rijden hoogstwaarschijnlijk :/
 
Yamaha levert echt wel wat snelle blokken aan meerdere teams, om de nieuwe R6 te promoten. Niks mis mee, want de vorige Wss race was niet verkeerd om te kijken. Zie Chaz morgen race 2 wel winnen, is toch wel goed op Aragon altijd.
 
Valt mij net op dat Sheridan Morais onder een Portugese vlag in plaats van een Zuid-Afrikaanse rijdt dit jaar. Schijnt een dubbele nationaliteit te hebben. Toch wel wat vreemd ergens hoe iemand ineens onder een andere nationaliteit lijkt te kunnen inschrijven, na hem altijd als Zuid-Afrikaan te hebben zien rondrijden. :P
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan