ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

dat haperen is dat bij een bepaald toerental ?

Dan zou het ook zomaar 1 kapotte bougie kunnen zijn , (heb ik ook eens gehad )
 
Vandaag even naar een motorzaak geweest.

Moeten nieuwe tandwielen in..:( maar zo iets laten doen kost al gauw 1500 tot 2000 euro.

Hier iemand nog opties?
 
Lees al een tijdje mee met jullie maar had me nog niet gemeld ;)

Mijn naam is Ronald en hiervoor heb ik een 6je uit 2000 gehad, helaas weg moeten doen wegens omstandigheden.
Vorige maand eindelijk de ZX10R (08) opgehaald, stond al een tijdje gereserveerd namelijk *D

Zal de komende tijd nog wel wat updates gaan uitvoeren maar eerst even een setje banden en wat vering kwesties oplossen(iemand tips)
Heb inmiddels wel al een Gilles Rearset gemonteerd en de Pazzo's van Kabouter Puntmuts :t



full
 
Laatst bewerkt:
Lees al een tijdje mee met jullie maar had me nog niet gemeld ;)

Mijn naam is Ronald en hiervoor heb ik een 6je uit 2000 gehad, helaas weg moeten doen wegens omstandigheden.
Vorige maand eindelijk de ZX10R (08) opgehaald, stond al een tijdje gereserveerd namelijk*D

Zal de komende tijd nog wel wat updates gaan uitvoeren maar eerst even een setje banden en wat vering kwesties oplossen(iemand tips)
Heb inmiddels wel al een Gilles Rearset gemonteerd en de Pazzo's van Kabouter Puntmuts :t



[afbeelding]
welkom hier
*O* :W :W
 
Vandaag even naar een motorzaak geweest.

Moeten nieuwe tandwielen in..:( maar zo iets laten doen kost al gauw 1500 tot 2000 euro.

Hier iemand nog opties?

andere bak scoren (compleet) via ebay oid en deze laten inbouwen
blok zelf erut halen en aanleveren om zo kosten te drukken
kan je voor paar 100 klaar zijn (zo ook eens voor een honda die ik had gedaan)
 
Lees al een tijdje mee met jullie maar had me nog niet gemeld ;)

Mijn naam is Ronald en hiervoor heb ik een 6je uit 2000 gehad, helaas weg moeten doen wegens omstandigheden.
Vorige maand eindelijk de ZX10R (08) opgehaald, stond al een tijdje gereserveerd namelijk*D

Zal de komende tijd nog wel wat updates gaan uitvoeren maar eerst even een setje banden en wat vering kwesties oplossen(iemand tips)
Heb inmiddels wel al een Gilles Rearset gemonteerd en de Pazzo's van Kabouter Puntmuts :t



[afbeelding]

Welkom :t
 
Lees al een tijdje mee met jullie maar had me nog niet gemeld ;)

Mijn naam is Ronald en hiervoor heb ik een 6je uit 2000 gehad, helaas weg moeten doen wegens omstandigheden.
Vorige maand eindelijk de ZX10R (08) opgehaald, stond al een tijdje gereserveerd namelijk*D

Zal de komende tijd nog wel wat updates gaan uitvoeren maar eerst even een setje banden en wat vering kwesties oplossen(iemand tips)
Heb inmiddels wel al een Gilles Rearset gemonteerd en de Pazzo's van Kabouter Puntmuts :t



[afbeelding]
Welkom :W. Mooie fiets :}

Dan doet Arnold jou een scherpe prijs voor reparatie en kun jij snel weer lekker rijden.
:^
Arnold schijnt wel iets verstand van Kawa's te hebben ;).
En anders koop je gewoon zijn fiets voor het circuit, staat hier ook te koop :9~
 
Laatst bewerkt:
Welkom :W. Mooie fiets :}:^
Arnold schijnt wel iets verstand van Kawa's te hebben ;).
En anders koop je gewoon zijn fiets voor het circuit, staat hier ook te koop :9~~


Ahh zo! Klinkt op zich prima maar Arnold woond letterlijk 2 uur rijden hier vandaan..das ook wat!

Heb het blok er gister avond al uutgepeuterd, en heb een 2e hands bak gevonden. Dus ga t eerst zelf proberen.

Als t niet lukt kan ik t zooitje altijd nog wegbrengen.of in de brand steken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan