Kawasaki versys 650 deel 4

ik denk dat iedereen het hier met elkaar eens is dat de Hepco & Becker de juiste keus is.
 
heren ik zit met een probleempje , mijn nieuwe versys staat hier in mijn living met nog steeds nul km op de teller , nu heb ik de koplamp unit moeten verwijderen om mijn tomtom draden netjes te kunnen wegwerken net als de draden van de verwarmde handvaten en de verstralers die ik gemonteerd heb , toen ik de koplamp unit terug monteerde wilden mijn koplampen niet meer branden . de accesoires zijn allemaal op de originele manier aangesloten dus daar kan het niet zitten denk ik .
in mijn koplamp branden alleen nog de 2 standlichtjes , gewoonlicht en grootlicht werkt niet meer , op die 2 stekkertjes heb ik ook geen stroom , ik heb zeker geen kortsluiting gemaakt daar ben ik zeker van en de zekeringen zijn allemaal nog heel , iemand een idee ?????
 
iemand een idee voor zo een module om beide koplampen te laten branden . En/of heeft iemand daar ervaring mee ?


Geen ervaring, wel mindere recensies. Doordat je H7 lampen hebt, krijg je twee keer grootlicht welke gedimd worden bij dimlicht. Dit wordt warm en resulteerde in gesmolten stekkers. Doe er Xenon of LED in. Licht zat.
 
Laatst bewerkt:
En als je er dan 2 leds in doet? of worden die ook zo warm?

Ik hou het bij mijn dimlicht voor leds vervangen, is het een beetje makkelijk om de koplamp unit er af te halen om de Leds te monteren?

Komende woensdag trouwens voor mijn 1000 beurt. Ben wel blij dat ik de 800km gepasseerd ben! eindelijk van de 4000 toeren af :W


Geen ervaring, wel mindere recensies. Doordat je H7 lampen hebt, krijg je twee keer grootlicht welke gedimd worden bij dimlicht. Dit wordt warm en resulteerde in gesmolten stekkers. Doe er Xenon of LED in. Licht zat.
 
LED's worden ook enorm warm... er is zelfs een speciale koelunit voor nodig..., waardoor er grotere afdekkappen moeten voorzien worden.

Ik heb de extra-blauwe "zogezegde" LED-lookalike Philips halogeen lampjes erin zitten... weggegooid geld... blijven nog steeds even geel tgo. de LED- extra schijnwerpertjes.
 
LEDs worden idd ook warm. Daarom ook de grotere koelelementen aan de achterzijde.

Het licht is helder, vraagt minder stroom en je hoeft niet snel meer lampen te vervangen. Ik heb voor 7 euro grotere stofkappen gekocht en klaar. Licht is iets minder scherp begrenst, iets meer diffuus maar ik zie er goed mee in het donker. Met grootlicht helemaal, en ik krijg weinig feedback dat het te fel is voor tegenliggers.
 
Ik heb er Hilox LED's in gezet. Heel veel wit licht en een lichtbeeld dat nauwelijks afwijkt van een gewone halogeen lamp. De nieuwste versie schijnt zelfs nog beter te zijn.
 
En als je er dan 2 leds in doet? of worden die ook zo warm?

Ik hou het bij mijn dimlicht voor leds vervangen, is het een beetje makkelijk om de koplamp unit er af te halen om de Leds te monteren?

Komende woensdag trouwens voor mijn 1000 beurt. Ben wel blij dat ik de 800km gepasseerd ben! eindelijk van de 4000 toeren af :W


koplamp eraf halen is super makelijk stond er zelf versteld van .
 
iemand een idee voor zo een module om beide koplampen te laten branden . En/of heeft iemand daar ervaring mee ?


:/ Yepp, heb er ervaring mee, en ik zeg je........NIET DOEN !!!
Ik kreeg inderdaad gesmolten stekkers, was er gelukkig op tijd bij voordat er misschien meer schade zou optreden. Plus je zit te klooten om je groot licht af te stellen naar dimlicht.
Nee, hou lekker die centen op zak voor leukere gadgets, of koop er LED lampen voor. Heb je veel meer plezier van. :Y
 
vandaag mijn nieuwe gereedschapskar gaan afhalen. en dan maar direct gedoopt met een nieuwe front sprocket met rubber en ketting met nieuw achter sprocket te plaatsen op de versys. de oude kettingset zat er zo'n 30000km op. maar er zaten nu wel enkele vaste schakels in de ketting en het voorste tandwiel was helemaal versleten maakte dan ook nog eens een tikkende rot herrie dat ik all eyes on me had als ik ergens passerde. mss morgen ook nog eens een grote schoonmaak plannen voor de versys.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan