waterdichte tas achterop

Vandaag de Kriega Drybags binnen gekregen en gelijk gemonteerd.

De loops heb ik aan het dubframe gemaakt en die steken dan naar buiten onder het zitje door.
gtq59At_d.jpg


Alleen de 20 liter:
mvk8xz1_d.jpg


20+10 liter er bovenop
9nTAlTJ_d.jpg


Tassen zijn erg mooi en het systeem lijkt goed te werken. Ze zitten in ieder geval goed vast
 
Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit. Da's niet verkeerd.
Bewijs voor 'echt' waterdicht moet nog gaan blijken. (weinig vertrouwen in tassen)
Toch heb je nu maar 30 liter. Voor een vakantie houdt dat zeker niet over.

Ik heb 45L topkoffer. Zeker 100% waterdicht. Maar is net genoeg voor een weekendje.
In 'grote' vakantie had ik tot nu naast topkoffer alleen rolbags.
Steeds (te) veel werk met opbinden.
Daarom een set zijkoffers via MP aangeschaft. Volume is nu 45+2*40L.
De tanktas en 2 rolbags (als nodig) komen daar nog bij.
Zelfs lang in Scandinavië of Schotland moet nu wel kunnen lukken!

Kamperen is prima, maar het moet niet kramperen worden!
 
Ziet er prima uit. Da's niet verkeerd.
Bewijs voor 'echt' waterdicht moet nog gaan blijken. (weinig vertrouwen in tassen)
Toch heb je nu maar 30 liter. Voor een vakantie houdt dat zeker niet over.
........
Ik heb de US-20 van Kriega al jaren en die is zeker waterdicht.
 
Rackpack van SW Motech. Tas is van sterk nylon, maar zit waterdichte binnenvoering (soort zak) in. Zeer goede tas. Ook diverse bevestigingsmaterialen voor te koop (straps, rackplate etc etc). Topspul.
 
Vandaag de Kriega Drybags binnen gekregen en gelijk gemonteerd.

De loops heb ik aan het dubframe gemaakt en die steken dan naar buiten onder het zitje door.
[afbeelding]

Alleen de 20 liter:
[afbeelding]

20+10 liter er bovenop
[afbeelding]

Tassen zijn erg mooi en het systeem lijkt goed te werken. Ze zitten in ieder geval goed vast

Zit erg mooi zo :Y Ik heb ook de 20liter :} Voor het mooie mag hij nog een maatje groter op mijn ZRX, maar ik ga de 20 als tanktas gebruiken en een 30liter aanschaffen voor achterop. Bevestiging is erg mooi met die kleine lipjes *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik verspreid het liever, maar dat komt ook door het uitstekende bagagerek. Hier een bagagerol (grootste) op het rekje, een iets kleinere op het zadel en nog een kleinere op het rekje voorop. Wel een extra bagagenetje eromheen maar dat is eigenlijk om mijn handdoekje te kunnen drogen tijdens het rijden ;)

[afbeelding]

Jemig, lijkt wel of je 4 maanden bent weggeweest :+

Tent zat er ook bij toch?
 
Ziet er prima uit. Da's niet verkeerd.
Bewijs voor 'echt' waterdicht moet nog gaan blijken. (weinig vertrouwen in tassen)
Toch heb je nu maar 30 liter. Voor een vakantie houdt dat zeker niet over.

Ik heb 45L topkoffer. Zeker 100% waterdicht. Maar is net genoeg voor een weekendje.
In 'grote' vakantie had ik tot nu naast topkoffer alleen rolbags.
Steeds (te) veel werk met opbinden.
Daarom een set zijkoffers via MP aangeschaft. Volume is nu 45+2*40L.
De tanktas en 2 rolbags (als nodig) komen daar nog bij.
Zelfs lang in Scandinavië of Schotland moet nu wel kunnen lukken!

Kamperen is prima, maar het moet niet kramperen worden!

Ik ga alleen weekendjes weg. Dan is 30liter prima! Expres verdeeld over 2 tassen, dan kan ik er 1 in het hotel laten als ik dagtripjes doe.

Deze tassen zijn 100% waterdicht er zit een drybag liner in en je rolt het op net als die ortliebs etc.
 
Ook al jaren kriega in gebruik. Niks mis mee. 1x20, 2x10 prima voor 10 dagen hotel.
Met de tent komt er nog een roltas bij, stokken en stoeltje langs het frame.
11449518366_fefaa01230_c.jpg


20l zit er ook vaak op naar het werk, prima voor laptop en een paar nette schoenen ;)
 
Laatst bewerkt:
Onderbroeken, gebak, kaas, vleeswaar, brood.... Als ik de Hema niet had liep ik in m' n blote kont te verhongeren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan