WSBK Assen... wie gaan erheen?

volgens ttcircuit.com;

in verband met de bouw van de nieuwe Winterdijktribune en het verbreden en vergroten van de taluds, is het talud-gedeelte van de Winterdijk tot de Stekkenwal tijdens het WK Superbike afgesloten.
Twee maanden geleden lag het er nog zo bij.


Denk niet dat je daar nu al voor je plezier wilt lopen/staan/zitten. :D
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zaterdag :W !

Wel balen voor publiek en coureurs dat de Zuidlus voor het tweede jaar tijdens de WSBK is afgesloten... Is juist het mooiste gedeelte, vooral voor fotografie -O-
 
Ik ben er zaterdag :W !

Wel balen voor publiek en coureurs dat de Zuidlus voor het tweede jaar tijdens de WSBK is afgesloten... Is juist het mooiste gedeelte, vooral voor fotografie -O-

Inderdaad balen dit '( ... je zou toch bijna denken ... zorg dat het af is voor een evenement als dit! En zou het tijdens de TT al zover begroeid zijn dat het dan geen modderbende wordt? Het wordt in ieder geval zoeken naar andere mooie fotostekjes vrees ik.
 
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag. Kaarten gewonnen bij Ten Kate dus die moeten we dan maar gebruiken hè *O*
 
Iemand enig idee hoe die paddockshow verloopt in Assen?
Ik heb hier vorig jaar eens naar gekeken maar ben toen redelijk snel ook weer afgehaakt. Verschillende rijders worden het podium op gevraagd en worden dan geïnterviewd over hun prestaties en persoonlijke voorkeuren over wat onderwerpen om de mens achter de coureur wat beter te leren kennen, maar de manier waarop het (in mijn beleving) werd georganiseerd had iets te veel weg van aapjes kijken c.q. als publiek op een bijna kinderlijke manier toegesproken te worden, en dus had ik het na enkele minuten al wel weer gezien. Vond het over het paddock lopen en bij de verschillende teams rondneuzen veel interessanter.

Overigens voor hen die speciaal op de hoofdtribune gaan zitten om na afloop van de race het parc ferme en de huldiging te zien, die gaat er dit jaar daar dus niet zijn. Tegenwoordig wordt (en dus ook in Assen) het parc ferme naar de paddock verhuisd.
 
Overigens voor hen die speciaal op de hoofdtribune gaan zitten om na afloop van de race het parc ferme en de huldiging te zien, die gaat er dit jaar daar dus niet zijn. Tegenwoordig wordt (en dus ook in Assen) het parc ferme naar de paddock verhuisd.

Ik bedoelde dus meer dit.
 
Da46O0mWkAYbZO_.jpg
 
Blijf maar thuis dan gerrit :p
Een 4de plek in race 1 zodat hij de 2xe race van kop kan starten is mijn hoop.

Einduitslag : 4de en 2de
 
Vorig jaar voor het eerst geweest en dit jaar gaan we weer!

Vind het wel een relaxed sfeertje, niet al te druk (zoals bij de TT).
 
Ik ben er zaterdag :W !

Wel balen voor publiek en coureurs dat de Zuidlus voor het tweede jaar tijdens de WSBK is afgesloten... Is juist het mooiste gedeelte, vooral voor fotografie -O-

Werkelijk?
Niets van gemerkt vorig jaar,ik plof ook altijd op de hoofdtribune voor het scherm en kom er alleen af om te pissen _O-
 

Webcam van 't paddock, is al een heeeeel klein beetje ietsiepietsie bedrijvigheid. :)
 
Twee maanden geleden lag het er nog zo bij.


Denk niet dat je daar nu al voor je plezier wilt lopen/staan/zitten. :D


dat laatste filmpje is volgens mij van verleden jaar toen ze bij de haarbocht het talud hebben verlaagd. Daar is nu volgens mij nu alles klaar.
 
Ik ga morgen even kijken in het paddock. De rest van het weekend helaas andere verplichtingen waardoor ik de races niet live zal kunnen kijken! '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan