Helaas, maar je zit enigszins in de buurt.
Is de philipsdam gezien vanaf Anna Jacoba polder

Ik ben vorig weekend in Middelburg geweest. Heerlijk weekendje weg. Mooie provincie! Ik waande me wel in Duitsland :/ Wel mooie vergezichten, wind en wolkenluchten :t

Dit is wel Neeltje Jans. Slechts wat lichte cirrus en zonder motor '(

upload_-1


upload_-1
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vorig weekend in Middelburg geweest. Heerlijk weekendje weg. Mooie provincie! Ik waande me wel in Duitsland :/ Wel mooie vergezichten, wind en wolkenluchten :t

Dit is wel Neeltje Jans. Slecht wat lichte cirrus en zonder motor '(

[afbeelding]

[afbeelding]

Herkenbaar :+ in de zomer is het nog vele malen erger :X
Dat het een mooie provincie is ben ik absoluut met je eens, maar ik ben misschien bevooroordeeld O-)
Maar alle provincies in NL hebben mooie dingen vind ik.
 
Instrument Landing System
Dat dus idd :t

Maar klopt de rest een beetje?
Neeltje Jans?
Daar ben ik in het verleden al regelmatig geweest. Maar telkens op kalme momenten en wanneer er niets open is.

Het lijkt er mij gewoon leuk, vraag me niet waarom, ik weet het zelf niet, maar ik ga er gewoon eens graag naartoe.

Is daar geen (natuur)park/museum aan gekoppeld? Het is me te lang geleden dat ik er nog eens geweest ben om me te herinneren of dat daar was. En is dat een beetje de moeite waard?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En dat met een 5 jaar oude HTC One.... O-)

Monteer hem maar niet op je motor, ik verklootte mijn camera in mijn HTC met V2-trillingen haha (of trillingsvrij monteren).

Dat dus idd :t

Maar klopt de rest een beetje?Daar ben ik in het verleden al regelmatig geweest. Maar telkens op kalme momenten en wanneer er niets open is.

Het lijkt er mij gewoon leuk, vraag me niet waarom, ik weet het zelf niet, maar ik ga er gewoon eens graag naartoe.

Is daar geen (natuur)park/museum aan gekoppeld? Het is me te lang geleden dat ik er nog eens geweest ben om me te herinneren of dat daar was. En is dat een beetje de moeite waard?

Hier vind je alles wat je wilt weten :)
Deltapark Neeltje Jans |

De complete Oosterschelde is een nationaal park. Of het tegenwoordig de moeite waard is zal aan je eigen verwachtingen liggen denk ik haha. Als je in de buurt bent kan je natuurlijk even een kijkje nemen, ik zou er niet speciaal voor naar Zeeland komen :+ (gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen hier)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan