Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

In het kader van het vergelijkend warenonderzoek mis ik tot nog een aantal deelnemers. Dit is te makkelijk dus laat het maar eens zien met zo'n hondaATje.

Volgens mij zakt alles weg in die prut, de een alleen wat dieper dan de ander.
 
Jep, hiervoor heb je al zoiets nodig :



full
 
m8kwvp.jpg


Gisteren mijn GS opgehaald. Het betreft de Rally versie.
Bij van Harten een mooie special van gemaakt. Er zijn oa 39 delen gespoten. Ben er erg blij mee
Nu inrijden.
De eerste 150 km zitten erop. Ik kan goed merken dat de bak verbeterd is.

10gz8lg.jpg


De fiets is voorzien van alle opties behalve het TFT display met noodknop.
Volgens mij geeft mijn Navigator 5 dezelfde info en word het met 2 schermen wel erg druk.

35bdqoo.jpg
 
Blijven altijd mooie machines, die Van Harten Specials.

Deze foto's in de zaak doen 'm echter geen recht, denk ik zo.
 
Het (standaard geleverde) TFT-scherm op mijn KTM vind ik wel een meerwaarde hebben, maar ik zou er geen + 600 euro extra aan uitgeven op een BMW.... tenzij het weer een kwestie wordt van "niet goed inruilbaar later indien geen full option".


reken daar maar op .....
 
Full options is bij inruil alleen belangrijk als je betrekkelijk weinig rijdt zodat de dealer hem met minder dan 50k en jonger dan 4 jaar in de Premium selectie kan zetten.

Rij je meer kilometers dan die 50k dan gaat hij bij inruil toch naar een handelaar en dan boeit het een stuk minder of alle opties er wel opzitten.
 
Full options is bij inruil alleen belangrijk als je betrekkelijk weinig rijdt zodat de dealer hem met minder dan 50k en jonger dan 4 jaar in de Premium selectie kan zetten.

Rij je meer kilometers dan die 50k dan gaat hij bij inruil toch naar een handelaar en dan boeit het een stuk minder of alle opties er wel opzitten.


nou dat soort machines zijn in de regel de eerste 10 jaar toch geen prijspakker,, en als men de zinnen heeft gezet op zo'n scherm lopen ze bij de handel ook wel door.....
denk dat de meeste wel dat scherm kiezen en als jij eentje heb zonder kan dat best een dealbreaker zijn.....
 
behalve als je onder de naam Totl opereert op MF, als het even kan ontwijk ik motoren die tellers hebben met een (TFT) schermpje.

Ik verzet me met hand en tand tegen de progressie op het gebied van klokken; Een verloren strijd, maar soms mag je dwars zijn, vind ik. :Y
 
Laatst bewerkt:
vind het een erg fraaie kleurencombinatie. Hoop dat je er veel plezierige KM's aan hebt :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan