Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Had je niet het achterframe ook blauw gewild, of is dat dan net teveel?

En is dat de verstelbare Bos of de euro4 versie?


Lijkt me idd te veel worden. Vind het prachtig zo

De demper is de aeuro 4 versie. Hij is dus niet verstelbaar en heeft geen demontabele dB killer.
Nu had ik hem ( wel verstelbaar exemplaar) op mijn RS eigenlijk altijd dicht staan. Het kan verbeelding zijn, maar mi liep het blok iets netter dan.. overigens had die geen cat meer.
 
:9~ Wat is ie gaaf!!!



Laat de koffers maar thuis! Die vind ik niet zo mooi...
Petra
Koffers zijn mi nooit echt mooi. Maar zonder het spuitwerk dus met de alu zijkanten was het mi helemmal geen potje.
Als ik alleen rijdt, zitten ze er zelden op. Met Hennie zitten ze er altijd op. Mi voor haar prettiger. ( en vrouwen hebben altijd wel iets wat mee moet)

Nog even foto met “ de lampen” aan. Vanavond nog even klein stukje gereden. :P

2ykcbus.jpg
 
Laatst bewerkt:
wow, erg mooi met dat blauw!

Gisteren ook even wat schoongemaakt, inmiddels ook wat zwevende schijven gemonteerd voorop, oude schijven zaten ook strak aan de slijtage limiet.

beetje geëxperimenteerd met de ruithoogte, maar eerlijk gezegd levert elke stand me hoofdpijn op behalve de hoogste stand, met en touratech spoiler er bovenop.

Iemand ervaring met de flowjet van wunderlich? Denk dat een laminare luchtstroom op het koppie beter is dat dat gewapper
 
Het enige dat je nodig hebt is een Puig of MRA spoiler. In mijn ervaring is dit de beste oplossing om turbulentie tegen te gaan. Ik heb nu op de originele CRF1000 ruit een MRA spoiler en ik kan tot hoge snelheid met open vizier rijden.

vt-windschild-r1200gs-lc.jpg
 
hier 'ok' ervaringen met een puig ruitje. beetje haatliefde verhouding mee.
 
Je moet gewoon niet te lang zijn. Dan heb je ook helemaal geen probleem.

Och jee, weer wel om de voeten aan de grond te krijgen...
 
Ach, zelfs "mooi lang zijn" heeft zijn beperkingen... ik kom met de voeten netjes op de grond, wanneer gezeten op m'n vorstelijke KTM, maar het ding is zo topzwaar (zeker met z'n twee erop), dat het steeds een zweterige bedoening wordt om tot stilstand te komen op een niet perfect waterpas liggende ondergrond...

Ik had toch een proefrit moeten maken mét mijn bruid erop.... ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de gewone lc de bmw ruit van de gsa....
Daarop had ik een spoiler van Wunderlich. Deed zijn werk goed maar er kwamen veel krachten op de ruit. De spoiler was niet verstelbaar en staat redelijk rechtop....

Gisteren de spoiler eraf gehaald. Smoelt sowieso beter en de ruit houdt zich ook beter..(minder beweging)
Wel iets meer wind op de helm, meer geluid maar toch prettiger...ik laat het zo.
Nu gaat Shirley die spoiler op haar tiger proberen......
 
Als ik niet groot was, had ik wel Honda gereden :X


Klopt kabouterbrommers zijn er al genoeg. :+
Er mogen best wat fietsen uitkomen die ruimer zijn dan de GS.

Ik heb na veel goede berichten ook een Givi Airflow gemonteerd. Voor mij (2M) niet niet hoog genoeg dus veel wervelingen langs de helm.
Binnenkort maar weer mijn Wunderlich scherm met opzetstukje terugplaatsen.
Het Wunderlich MARATHON scherm is ook wat dikker en beweegt minder dan de Givi Airflow.
 
Vandaag ein-de-lijk kunnen rijden. Wat een heerlijk weer.
Wel ff wennen aan de nieuwe banden, de motor valt nu wat met de bocht in tov de trailattacks die er eerst onder zaten. Stuk snelweg ook niks geen probleem dat het fikse blokken zijn :)
full
 
Dikke banden! :Y hier nog altijd dik tevreden met mijn bridgestone vóór :] en dik ontevreden met de anakee 3 achter :r
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de ervaringen! Airflow heb ik inderdaad ook goede ervaringen over gehoord. Ik rij normal eigenlijk altijd zonder kuip, hoewel voor het winterse woon-werk die schuurdeur wel een voordeel heeft. Zal ook eens naar de puig / MRA kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan