Motorcross is ook motorsport

Ik denk dat Cairoli en Herlings op dit moment even snel zijn maar dat Herlings vitaal net wat beter is en daarom dus de beste van de 2.
Herlings is echt in topconditie, Caroli ook natuurlijk, maar die kan niet tegen deze beul op :}
 
Ja, ik was ook een beetje van mijn melk deze morgen.

Door connecties in zijn entourage had mijn vader in de jaren 80 regelmatig vrijkaarten voor zijn races, zelfs voor de strandraces in Scheveningen (was als jonge Belg toen een hele uitstap). Een van mijn jeugdhelden.

Eerst The Kid, daarna Mr. 875, en altijd lachen...
 
Vanavond op canvas.be wordt, ivm overlijden Eric Geboers, een special over Sylvain en Eric uit 2008 herhaald.
 
om 23:13u

Bedankt voor de tip

Eric is nog geen twintig als hij die dag voor de eerste keer wereldkampioen wordt. Ogenschijnlijk gaat het de oogappel van de familie voor de wind, maar sneller dan verwacht keert hij zich af van de sport die hem beroemd heeft gemaakt.
 
Herlings :t
full
 
Leuk stuk idd maar toch wel bepaalde tegenstrijdigheden, starts zijn ook dit jaar niet top ! 3 x holeshot uit 16 starts vind ik nou niet echt waanzinnig.

Voor mijn gevoel zit er een groter verschil in dat hij nog "lichter"is gaan rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan