Bo Bendsneyder deel 2

Baan ligt hem totaal niet.

Bijna op een ronde gezet worden en een snelste rondetijd die 3,5 seconden langzamer is dan de mannen aan de kop. Voor huidige begrippen is dat een eeuwigheid. Dat heeft niets te maken met dat de baan je net ff wat minder ligt.

Ondanks dat het seizoen nog maar 2 races oud is lijkt Bo nu al terecht gekomken in een negatieve spiraal. Zo jammer.

Zijn seizoen zal in Jerez echt van start gaan gok ik.

Nou laten we dat dan maar hopen. Het zal nodig zijn want zo kan het echt niet heel lang doorgaan.
 
Bijna op een ronde gezet worden en een snelste rondetijd die 3,5 seconden langzamer is dan de mannen aan de kop. Voor huidige begrippen is dat een eeuwigheid. Dat heeft niets te maken met dat de baan je net ff wat minder ligt.

Ondanks dat het seizoen nog maar 2 races oud is lijkt Bo nu al terecht gekomken in een negatieve spiraal. Zo jammer.Nou laten we dat dan maar hopen. Het zal nodig zijn want zo kan het echt niet heel lang doorgaan.


Och, och. Het seizoen is net 2 races oud en Bo is nu al afgeschreven.

De echte Nederlandse sportmentaliteit van de "fans" komt weer naar boven.
 
Och, och. Het seizoen is net 2 races oud en Bo is nu al afgeschreven.

De echte Nederlandse sportmentaliteit van de "fans" komt weer naar boven.
:^

Als het even tegenzit dan rijden zelfs voorheen dominante wereldkampioenen achteraan. (Lorenzo)
 
Och, och. Het seizoen is net 2 races oud en Bo is nu al afgeschreven.

De echte Nederlandse sportmentaliteit van de "fans" komt weer naar boven.

O, oke. Sorry. Zal me even verbeteren.

Bo echt geweldige race gereden! Net niet gelapt en de rondetijden slechts bijna 4 seconden langzamer dan de rest! Na het seizoen vorig jaar waarin het toch een beetje tobben was en dat hij zo uitkeek naar een overstap naar de moto2 is die overstap precies het feestje geworden waar hij zo op hoopte! Ook als je luistert naar het interview op racesport dan hoor je een jongen die echt enorm goed in z'n vel zit. Met de moreel zit het dus supergoed. Gaat geweldig zo, niks meer aan doen. Dan komen de contracten voor volgend jaar bij bosjes binnen.

De Nederlandse sportmentaliteit? Die is van "meedoen is ook al mooi". Dat was inderdaad mooi voor iemand als Jasper Iwema maar niet voor Bo. Die is hier echt niet voor naar de Moto2 gekomen. Dit was gewoon ruk, dat weet Bo zelf ook en eigenlijk is er nog niet zo heel veel veranderd tov vorig jaar. Ik wens Bo beter toe dan dit. Dat jij dat niet hardop wil zeggen moet je zelf weten, maar echt realistisch is dat niet.
 
O, oke. Sorry. Zal me even verbeteren.

Bo echt geweldige race gereden! Net niet gelapt en de rondetijden slechts bijna 4 seconden langzamer dan de rest! Na het seizoen vorig jaar waarin het toch een beetje tobben was en dat hij zo uitkeek naar een overstap naar de moto2 is die overstap precies het feestje geworden waar hij zo op hoopte! Ook als je luistert naar het interview op racesport dan hoor je een jongen die echt enorm goed in z'n vel zit. Met de moreel zit het dus supergoed. Gaat geweldig zo, niks meer aan doen. Dan komen de contracten voor volgend jaar bij bosjes binnen.

De Nederlandse sportmentaliteit? Die is van "meedoen is ook al mooi". Dat was inderdaad mooi voor iemand als Jasper Iwema maar niet voor Bo. Die is hier echt niet voor naar de Moto2 gekomen. Dit was gewoon ruk, dat weet Bo zelf ook en eigenlijk is er nog niet zo heel veel veranderd tov vorig jaar. Ik wens Bo beter toe dan dit. Dat jij dat niet hardop wil zeggen moet je zelf weten, maar echt realistisch is dat niet.
Je moet gewoon niet zo snel een oordeel klaar hebben. In het eerste seizoen in een nieuwe klasse moet je geen verwachtingen gaan stellen. Dit hoort gewoon bij het leerproces. Als er potentie in zit dan komt dat er vanzelf uit na een tijdje als hij comfortabel raakt met het team/de motor/zijn training/de situatie.
 
Vergeet de Mistral 610 is niet de topfiets...
...die het in de handen van Xavi Vierge (vorig seizoen) en Remy Gardner (dit seizoen) wel is. Het is niet het beste frame om te hebben, maar de motor is geen excuus voor een slecht weekend zoals Bo dat achter de rug heeft. Ik hoop dat we snel iets om te juichen hebben, ik gok dat dat vanaf Europa toch wel op ons staat te wachten. :Y

(Juichen = punten, niet dat-ie meteen moet winnen. :+)
 
...die het in de handen van Xavi Vierge (vorig seizoen) en Remy Gardner (dit seizoen) wel is. Het is niet het beste frame om te hebben, maar de motor is geen excuus voor een slecht weekend zoals Bo dat achter de rug heeft. Ik hoop dat we snel iets om te juichen hebben, ik gok dat dat vanaf Europa toch wel op ons staat te wachten. :Y

(Juichen = punten, niet dat-ie meteen moet winnen. :+)

Vierge had vorig jaar 1x een 2e plaats verder maximaal 5e en 11e in de eindstand.
Het jaar er voor hoogste een 8e plaats en 20e in de eindstand.
Garnder vorig jaar het hoogste een 8e plaats en 21e in de eindstand.
Vind ik persoonlijk geen top resultaten.
 
Och, och. Het seizoen is net 2 races oud en Bo is nu al afgeschreven.

De echte Nederlandse sportmentaliteit van de "fans" komt weer naar boven.

Wat een onzin zeg, dit is een keiharde professionele sport waar ontzettend veel geld mee gemoeid gaat en het simpelweg draait om resultaat. Dat je als rookie in een nieuw team komt geeft zeker mogelijkheid om eerst te wennen, maar dat je zó ver achteraan rijdt en zo ver van het tempo afzit is zorgwekkend, al helemaal als je moto3 afschreef doordat de fiets te klein zou zijn voor iemand van zijn lengte etc etc dan verwacht je van moto2 wat meer. Dat mag besproken worden.
 
Dit was gewoon moeder aller baalweekends. In Qatar ging het beter, maar het kan moet nog veel beter.
Vierge afrekenen op zijn resultaten van vorig jaar kan niet. Hij liet zich vaak heel goed zien. Dat is wat Bo moet doen dit jaar. Zich af en toe laten zien.
 
Dit was gewoon moeder aller baalweekends. In Qatar ging het beter, maar het kan moet nog veel beter.
Vierge afrekenen op zijn resultaten van vorig jaar kan niet. Hij liet zich vaak heel goed zien. Dat is wat Bo moet doen dit jaar. Zich af en toe laten zien.

Gaat ons echt nog wel verrassen...geef hem de tijd , kunnen wij alle veranderingen in 1 keer goed , geloof er niks van dus boy's TAKE THE TIME !!!
 
Gaat ons echt nog wel verrassen...geef hem de tijd , kunnen wij alle veranderingen in 1 keer goed , geloof er niks van dus boy's TAKE THE TIME !!!

Doet me denken aan voetbalsupporters die de spelersbus van hun club tegenhouden/aanvallen.... Sommige fans denken dat coureurs aan hun fans verplichtingen hebben, dat zij wel even kunnen bepalen of hij er wel genoeg aan doet om te presteren. Bo rijd daar enkel voor zichzelf, mooi voor Nederland/fans als hij het goed doet, maar als het wat minder gaat draagt hij daar uiteindelijk zelf de consequenties van. De fans lopen net zo makkelijk weer naar de volgende belofte. Hij geeft echt wel alles wat hij heeft, helaas is dat soms niet genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan voetbalsupporters die de spelersbus van hun club tegenhouden/aanvallen.... Sommige fans denken dat coureurs aan hun fans verplichtingen hebben, dat zij wel even kunnen bepalen of hij er wel genoeg aan doet om te presteren. Bo rijd daar enkel voor zichzelf, mooi voor Nederland/fans als hij het goed doet, maar als het wat minder gaat draagt hij daar uiteindelijk zelf de consequenties van. De fans lopen net zo makkelijk weer naar de volgende belofte. Hij geeft echt wel alles wat hij heeft, helaas is dat soms niet genoeg.

Mooi verwoord :t

Ben ook nog niet zo enthousiast. Maar om nu in dit stadium Bo al af te serveren gaat veel te ver. Binnen nu en anderhalf seizoen weten we meer. Dan kunnen we conclusies trekken. En voor nu: Go Bo, Gooooooo!
 
👍👍
Het is een Rotterdammert....niet lullen maar poetsen 💪💪

En zo is ut maar net @Gerrit!!
Vooral als je hem soms hoort lullen :t
(kommie uit de Rottudam ofzo?!? :+ )

Effe plekkie vinden op dat ding, zijn draai in het team, gas erop en gaan..

Weet zeker dat er hier errug veel mannen tussen zitten die hier errug jaloers
zijn, of op zijn kunnen en prestaties (lees: ook heeft bereikt..)
 
Laatst bewerkt:
Zolang hij maar niet gaat zeggen "we verdienen een goed resultaat"

Daar heb ik zo'n schurfthekel aan, alsof de andere 32 het niet zouden verdienen. Bij rw racing werd die uitspraak nogal eens gedaan ..
 
En zo is ut maar net @Gerrit!!
Vooral als je hem soms hoort lullen :t
(kommie uit de Rottudam ofzo?!? :+ )

Effe plekkie vinden op dat ding, zijn draai in het team, gas erop en gaan..

Weet zeker dat er hier errug veel mannen tussen zitten die hier errug jaloers
zijn, of op zijn kunnen en prestaties (lees: ook heeft bereikt..)

Vlakbij Rotjeknor...Berkel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan