Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan hier over meepraten _O-
Als Triumph nou eens een soort Super Duke GT driecilinder met minstens 170 PK zou maken met hetzelfde comfort, dán zou ik die misschien wel gekocht hebben ipv de KTM ;)

M'n Super Duke GT zou ik echter niet meer verruilen voor een Super Duke R of een Speed Triple :)
 
ik heb een mat zwarte, die was ik met een shampoo en na afdrogen ga ik er nog eens over met een doekje van Vulcanet. Werkt perfect voor de matte lak. Je heb ook boenwas voor matte lakken, heb ik ook wel eens gebruikt maar ik vind de Vulcanet ruim zo goed.

Ik heb een Street R 2014 met matte lak. Gewoon licht sopje, water en zeemlapje. Daarna droog ik haar af met een microvezel doekje. Ik gebruik voor de bescherming S100 speciaal voor matte lakken. Nu heb ik twee weken geleden Vulcanet besteld. Las hierover dat het ook geschikt is voor matte lakken. Heb het afgelopen week geprobeerd. Handig voor vliegjes eraf te krijgen en het motorblok. De plastic onderdelen doe ik toch maar met een sopje. Er blijft bij Vulcanet een doffe witte zweem op het lak, tenzij je het goed wegpoetst.
Maar fijn om te horen dat jij er ervaring mee hebt en dat het de matte lak niet aantast.
Cheers and ride safe.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan