ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Mag deze in de openingspost? Danku!

1z69hn5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kennen jullie deze nog?:)
iu8dc2j.jpg


Hallo allemaal!

Ik ben Jeffrey en sinds 6 april trotse eigenaar van deze oude bekende!
Ik zal zo nu en dan ook eens mee lezen en schrijven hier.
 
Kennen jullie deze nog?:)
[afbeelding]

Hallo allemaal!

Ik ben Jeffrey en sinds 6 april trotse eigenaar van deze oude bekende!
Ik zal zo nu en dan ook eens mee lezen en schrijven hier.

Jazeker kennen we die , de allermooiste , en zeer goede 👍
Proficiat 👍 je zal veel bekijks hebben met hem :}
Ik heb nog duo voetsteunen liggen , orginele uitlaat , groen duo zitje , orginele clipons , en meer kleine dingetjes van deze bokgeile zx10r nog .
Kan ik jou zeker weten nog blijer mee maken .
Vervolg ff via pb
 
Jazeker kennen we die , de allermooiste , en zeer goede 👍
Proficiat 👍 je zal veel bekijks hebben met hem :}
Ik heb nog duo voetsteunen liggen , orginele uitlaat , groen duo zitje , orginele clipons , en meer kleine dingetjes van deze bokgeile zx10r nog .
Kan ik jou zeker weten nog blijer mee maken .
Vervolg ff via pb

Zie hogere clip ons, van welk merk zijn deze?

Zag hier een tijdje terug een LSL setje voor een ZX10R 2004-2005 tekoop staan maar begreep dat dit waarschijnlijk niet paste op een 2008-2010 ?
 
Laatst bewerkt:
P-P tuning zijn die .
Maar je moet voor je remvloeistofreservoir
Wel een aanpassing doen , scheelt 3 cm alles bij elkaar .
Was wel ideaal tijdens de rit naar bruno dat wel .
Maar ik ga het bij de nieuwe zx10r niet meer doen denk , staat al met zijn neus naar SBK/TT/ assen en moto GP redbulring Oostenrijk geparkeerd :Y
 
Diameter van de buitenpoot is voor beide modellen (04/05 - 08/10) hetzelfde (50mm); dus die LSL's zouden moeten passen.
Of het kan met je kuipwerk... Dat weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Bij de 2008-10 , moet met lsl er dan wel de zaag in het kuipwerk .
Dat wilde ik niet .

2008/10 pp tuning pakken ist best .
 
Bij de 2008-10 , moet met lsl er dan wel de zaag in het kuipwerk .
Dat wilde ik niet .

2008/10 pp tuning pakken ist best .

Dat had ik bij LSL ook begrepen, krijg volgende week een setje verhoogde clip ons van een gsxr 750, is ook 50mm, kijken of dat gaat passen,anders set pp tuning bestellen,
Rempotje los ik wel op,zet ik wel bij de rempomp erbij, langere koppelingskabel heb ik evt nog van de superbike stuur kit,bedankt voor de info
 
Sinds het weekend nieuw kettingsetje eronder. Tsubaki ketting met JT tandwielen 16/41. Dat wilt wel omhoog nu :P

Nu tijd voor stap 2: De Speedohealer....deze heb ik zojuist maar meteen besteld. Geloof dat de installatie niet al te moeilijk is. Wel weet ik dat er ook een kabel bij zit om je topsnelheid te meten(top speed recall) ? Dit vind ik onnodig is deze er gewoon af te laten?

30704962_10156249519743972_7914842562960850466_n.jpg
 
Sinds het weekend nieuw kettingsetje eronder. Tsubaki ketting met JT tandwielen 16/41. Dat wilt wel omhoog nu :P

Nu tijd voor stap 2: De Speedohealer....deze heb ik zojuist maar meteen besteld. Geloof dat de installatie niet al te moeilijk is. Wel weet ik dat er ook een kabel bij zit om je topsnelheid te meten(top speed recall) ? Dit vind ik onnodig is deze er gewoon af te laten?

[afbeelding]
Installatie van de speedohealer is super simpel :) Het moeilijkste aan het klusje is kiezen waar je hem monteert :+
En ja, de kabel voor de top speed recall kun je gewoon eraf laten.
 
:W
Nieuw zadel gevonden en nieuwe set banden vast ingereden, bevallen erg goed de Rosso 3's

Mag deze foto voorlopig ook in de OP? Thanks.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan