Het MF-Testweekend 2018

Vandaag nog even het tentje opgezet.
Binnen 30 minuten op en afgebouwd. Moet te doen zijn.

Ook heb ik eindelijk een passende kofferset voor mijn X11 aan kunnen schaffen.
Dus volledig bepakt rochting Lichtenvoorde volgende maand.

Zijn er hier trouwens die ook vanuit zuid-holland moeten komen en het leuk vinden om samen op te rijden?
 
Jaaaaa, ik heb betaald, ik heb betaald.. *O* *O*

Moet daarvoor nog wel twee weken naar Aruba van mijn vrouw, maar dat overleef ik wel. Verder weet ik nog niet welke motor (Silverwing of Dullville), welke tent (ieniemienie kruiptentje of iets grotere koepel), welke kleding (Kevlar spijkerbroek met textiel jas of leren combi) en welke proviand (kloosterbitter, whisky of rum). Nou ja, heb nog even tijd.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaa, ik heb betaald, ik heb betaald.. *O* *O*

Moet daarvoor nog wel twee weken naar Aruba van mijn vrouw, maar dat overleef ik wel. Verder weet ik nog niet welke motor (Silverwing of Dullville), welke tent (ieniemienie kruiptentje of iets grotere koepel), welke kleding (Kevlar spijkerbroek met textiel jas of leren combi) en welke proviand (kloosterbitter, whisky of rum). Nou ja, heb nog even tijd.

Voor 2 nachten kan je misschien alles wel meenemen. Buiten de 2e motor om natuurlijk.
 
ik heb ook betaald , op 4 april *O* , en het geld is terug gekomen *O*
wat niet de bedoeling is -O- , ik denk zelfs dat het nooit weg geweest is .
adresgegevens effe nagekeken en dat lijkt me in orde te zijn.
Straks maar is effe de bank contacteren om te vragen waarom mijn geld de grens niet over wil.
Zal wel weer iets te maken hebben met "domme belgen" B|
 
ik heb ook betaald , op 4 april *O* , en het geld is terug gekomen *O*
wat niet de bedoeling is -O- , ik denk zelfs dat het nooit weg geweest is .
adresgegevens effe nagekeken en dat lijkt me in orde te zijn.
Straks maar is effe de bank contacteren om te vragen waarom mijn geld de grens niet over wil.
Zal wel weer iets te maken hebben met "domme belgen" B|

Mocht het nou niet lukken, laat het even weten dan regelen we het op het weekend zelf. :)
 
Mocht het nou niet lukken, laat het even weten dan regelen we het op het weekend zelf. :)


zou moeten in orde komen nu , als je een buitenlandse betaling doet is het altijd wel handig als effe aanklikt naar welk land het moet anders gaat blijft de betaling geblokkeert staan.
Wist ik wel maar had ik over het hoofd gezien |( |( |(
excuses voor de late aanbetaling.
 
zou moeten in orde komen nu , als je een buitenlandse betaling doet is het altijd wel handig als effe aanklikt naar welk land het moet anders gaat blijft de betaling geblokkeert staan.
Wist ik wel maar had ik over het hoofd gezien |( |( |(
excuses voor de late aanbetaling.

Geen probleem, de ervaring leert dat je niet de laatste zult zijn :+
 
Op reactie van Detox, begint het hier ook wel al iets te kriebellen.
Ik zie dat er nog wat puntjes staan.
Ik denk als Detox z'n prachtige spulletjes komt ophalen dat die me vast overhaalt haha.

Hoe zit het met de donderdag ervoor? die al eerder vermeld was in dit topic?
 
Hoe zit het met de donderdag ervoor? die al eerder vermeld was in dit topic?

Op de donderdag ervoor regelen we vanuit de organisatie helemaal niks, aangezien we dan de boel aan het voorbereiden zijn voor het weekend. Maar we kunnen daar in tegen ook niemand tegen gaan houden.
 
Laatst bewerkt:
Op de donderdag ervoor regelen we vanuit de organisatie helemaal niks, aangezien we dan de boel aan het voorbereiden zijn voor het weekend. Maar we kunnen daar in tegen ook niemand tegen gaan houden.

We kunnen ze natuurlijk wel aan het werk zetten (hout hakken, bier halen enz)
 
Terug
Bovenaan Onderaan