Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige foto! Juist nu!

Veel leuker wanneer ze "samen spelen". :Y
:^

full
 
Ik geloof in het goede van de mens. :Y ( Hallelujah :+ )

Op de baan kunnen ze elkaars bloed wel drinken, maar op een feestje hebben ze onderling vast de grootste verhalen. ;)

full


full

full


full
 
In de nieuwe KicXstart staat een analyse van de prestaties van VR over alle jaren dat hij in de hoogste klasse rijdt.
De cijfers zouden niet moeten liegen, maar tonen aan dat hij toch wel degelijk over zijn hoogtepunt heen is. Iets wat iedere fan eigenlijk wel al weet, maar tegen beter weten in hoopt dat er nog een opleving komt....
Zijn beste jaren waren bij Honda (volgens de statistieken).

Genoeg om over te discussiëren toch? :+
 
In de nieuwe KicXstart staat een analyse van de prestaties van VR over alle jaren dat hij in de hoogste klasse rijdt.
De cijfers zouden niet moeten liegen, maar tonen aan dat hij toch wel degelijk over zijn hoogtepunt heen is. Iets wat iedere fan eigenlijk wel al weet, maar tegen beter weten in hoopt dat er nog een opleving komt....
Zijn beste jaren waren bij Honda (volgens de statistieken).

Genoeg om over te discussiëren toch? :+


Das de meest nutteloze analyse ooit :+

Gast is bijna 40 jaar oud,. tuurlijk ben je over je hoogte punt heen.
Feit dat ie nog steeds mee komt, en een kans heeft op deze leeftijd,. :} :}

Weet je hoeveel mensen beginnen aan een leesbrilletje op die leeftijd ;) En Rossi knalt maar door..
 
Laatst bewerkt:
In de nieuwe KicXstart staat een analyse van de prestaties van VR over alle jaren dat hij in de hoogste klasse rijdt.
De cijfers zouden niet moeten liegen, maar tonen aan dat hij toch wel degelijk over zijn hoogtepunt heen is. Iets wat iedere fan eigenlijk wel al weet, maar tegen beter weten in hoopt dat er nog een opleving komt....
Zijn beste jaren waren bij Honda (volgens de statistieken).

Genoeg om over te discussiëren toch? :+
De Honda RC211V was een superieure machine tov de rest, in die jaren was Rossi oppermachtig en iedereen was bang voor een herhaling van het Doohan-tijdperk. Dat was voor Rossi één van de motivaties om het op een ander merk te gaan proberen.

Uiteraard gaan de jaren tellen en hij is al jaren niet meer de beste. Maar het blijft een genot om hem te zien presteren. Kwalificatie is nog nooit zijn sterkste punt geweest, maar in de race rijdt hij (meestal) voorin of iig in de subtop.

Wat is verder de chemie van Rossi als fenomeen? Hij heeft benzine door zijn aderen stromen, hij is altijd met motorsport bezig, 24/7. Voor die passie en inzet kan ik alleen maar waardering opbrengen. Hij (lijkt) heel gewoon gebleven, chillen met familie en vrienden, lekker eten aan een simpele keukentafel enz. Je zult hem niet zien in een luxe 5 sterren restaurant of bij een op dat moment hippe artiest op bezoek. Hij loopt gewoon het liefst rond in zijn hoody ipv dure designerkleding. Hij heeft een muzieksmaak waar ik mij ook in kan vinden. Hij heeft zelfspot door bijvorbeeld een special helm met een ezel of klok. Maar ook weet hij mij kippenvel te bezorgen met een helm gebaseerd op het numemr 'wish you were here' van Pink Floyd. Het zal ook de generatie zijn, ik ben maar een paar jaartjes ouder, ik heb zijn complete carrière gevolgd en heb hem al op diverse cicruits zien rijden, zien winnen, maar ook zien crashen (Mugello 2010 en 2013).

Ik moet er niet aan denken dat Rossi bijvoorbeeld dit jaar al aan zijn 20e wereldkampioenschap op rij toe zou zijn, verschrikkelijk saai lijkt me dat.
Maar ik hoop wel dat we nog een paar jaar van hem mogen genieten op de circuits, zolang hij tenminste op niveau blijft, maar dat vindt hij zelf ook natuurlijk. De hoop op zijn 10e heb ik opgegeven, ik was erbij in Valencia 2015 en dat had zijn 10e moeten worden. We weten allemaal hoe dat verlopen is en dat heeft hij in mijn ogen aan zichzelf te danken gehad. Echt superzonde, maar we maken allemaal wel eens fouten, vooral in de emotie. We blijven per slot van rekening allemaal mensen, ook Valentino Rossi...
 
Hoogtepunt of niet, een kampioenschap zit er nog steeds in. Daar geloofd hij zelf ook nog in.

Hij is nog steeds een top 5 rijder. Marquez is veel sneller dan de rest, maar de boel daar achter kan elkaar aflossen. Het ligt dan maar net aan de dag.

Marquez onder druk maakt (vaak) brokken (voor de duidelijkheid, ik doel dan puur op onderuit gaan vanwege te veel willen).
Dus ja... we gaan het zien hoe het seizoen dit jaar verloopt. Komt hij veel onder druk te staan of doet hij het met 2 vingers in de neus?

De snelste rijder hoeft niet perse kampioen te worden. Daar is meer voor nodig zoals er niet te vaak vanaf pleuren om maar wat te noemen.
 
Laatst bewerkt:
Dat dolle van Marquez is er wel een heel eindje uit helaas. Vroeger was het idd zo dat marquez in de race vaak crashte, echter heeft hij nu de trucjes van Valentino overgenomen door tactisch te racen. Dus door achter de snelle voorganger te blijven hangen en in de slotfase er voorbij te gaan. Crashen doet hij in de trainingen nog wel veel maar dat is zijn manier van de grens opzoeken, zo weet hij precies hoever hij in de race kan gaan.

Al met al hoop ik toch dat Rossi zn 10e nog weet te pakken, wat de rest daarna doet mogen ze lekker uitzoeken
 
Dat dolle van Marquez is er wel een heel eindje uit helaas. Vroeger was het idd zo dat marquez in de race vaak crashte, echter heeft hij nu de trucjes van Valentino overgenomen door tactisch te racen. Dus door achter de snelle voorganger te blijven hangen en in de slotfase er voorbij te gaan. Crashen doet hij in de trainingen nog wel veel maar dat is zijn manier van de grens opzoeken, zo weet hij precies hoever hij in de race kan gaan.

Al met al hoop ik toch dat Rossi zn 10e nog weet te pakken, wat de rest daarna doet mogen ze lekker uitzoeken

Ja dat hebben we gezien. :+
 
Bijzonder dat hier de leidinggevende capaciteiten van iemand met de statuur van Lin Jarvis in twijfel getrokkken wordt.

*Kuch* zal wel met mijn managersmentaliteit te maken hebben,ik herken direct mismanagement.

Bron:Racesport

Volgens Bruscolini is de actie van Uccio de Japanse bazen flink in het verkeerde keelgat geschoten. Met het initiatief van Rossi’s persoonlijk assistent wordt er een verkeerd beeld geschetst van de verhoudingen binnen het team. Dat dit beeld ook nog eens versterkt wordt door het feit dat Larvis niet in greep, op de achtergrond bleef en uitsluitend een handgebaar maakte wordt door de Japanners gezien als een gebrek aan leiderschap

Niet alleen door Jappaners overigens ;)
 
*Kuch* zal wel met mijn managersmentaliteit te maken hebben,ik herken direct mismanagement.

Bron:Racesport

Volgens Bruscolini is de actie van Uccio de Japanse bazen flink in het verkeerde keelgat geschoten. Met het initiatief van Rossi’s persoonlijk assistent wordt er een verkeerd beeld geschetst van de verhoudingen binnen het team. Dat dit beeld ook nog eens versterkt wordt door het feit dat Larvis niet in greep, op de achtergrond bleef en uitsluitend een handgebaar maakte wordt door de Japanners gezien als een gebrek aan leiderschap

Niet alleen door Jappaners overigens ;)

Uccio is een walgelijk mannetje. Komt me totaal onsympathiek over. Een ettertje. :r
Die hadden ze er al gelijk uit moeten pleuren.
 
Laatst bewerkt:
*Kuch* zal wel met mijn managersmentaliteit te maken hebben,ik herken direct mismanagement.

Bron:Racesport

Volgens Bruscolini is de actie van Uccio de Japanse bazen flink in het verkeerde keelgat geschoten. Met het initiatief van Rossi’s persoonlijk assistent wordt er een verkeerd beeld geschetst van de verhoudingen binnen het team. Dat dit beeld ook nog eens versterkt wordt door het feit dat Larvis niet in greep, op de achtergrond bleef en uitsluitend een handgebaar maakte wordt door de Japanners gezien als een gebrek aan leiderschap

Niet alleen door Jappaners overigens ;)
Zoals ik jou hier zo af en toe zie reageren.
Trek ik jou manager's kwaliteit ernstig in twijfel :)
 
*Kuch* zal wel met mijn managersmentaliteit te maken hebben,ik herken direct mismanagement.

Bron:Racesport

Volgens Bruscolini is de actie van Uccio de Japanse bazen flink in het verkeerde keelgat geschoten. Met het initiatief van Rossi’s persoonlijk assistent wordt er een verkeerd beeld geschetst van de verhoudingen binnen het team. Dat dit beeld ook nog eens versterkt wordt door het feit dat Larvis niet in greep, op de achtergrond bleef en uitsluitend een handgebaar maakte wordt door de Japanners gezien als een gebrek aan leiderschap

Niet alleen door Jappaners overigens ;)

Ik las het net en moest idd aan deze discussie denken. En moet het je nageven. Maar sta er toch iets anders in: Wat zegt dit van de leiding in Japan dat men trapt in dit stukje acteerwerk van MM? Die nota bene later nog aan gaf dat hij niets fout gedaan heeft en het zo weer zou doen. De races zijn echt het aanzien waard. Maar met dit hele gedoe erom heen en zo vroeg in het seizoen, lijkt de MotoGP een soort van cabaret te worden. Maar dan wel het soort waar ik niet om kan lachen. Blijkbaar had Uccio de spelletjes van MM wel door. Just my 2 cents.
 
Laatst bewerkt:
Gaat never nooit niet gebeuren.
Zijn beste vrienden sinds hun jeugd, ik kan dat waarderen.
:^

Ook mooi dat ze zich niet conformeren aan het theater en de wensen van Dorna/FIM/fabrikanten. Zowel van Rossi als Marquez. Het is geen F1 met alleen maar politiek correct rijders in een keurslijf geperst (alhoewel dat nu ook minder erg lijkt te zijn).
 
Dat dolle van Marquez is er wel een heel eindje uit helaas. Vroeger was het idd zo dat marquez in de race vaak crashte, echter heeft hij nu de trucjes van Valentino overgenomen door tactisch te racen. Dus door achter de snelle voorganger te blijven hangen en in de slotfase er voorbij te gaan. Crashen doet hij in de trainingen nog wel veel maar dat is zijn manier van de grens opzoeken, zo weet hij precies hoever hij in de race kan gaan.

Al met al hoop ik toch dat Rossi zn 10e nog weet te pakken, wat de rest daarna doet mogen ze lekker uitzoeken

Vorig jaar is hij 2 keer minder gecrasht dan Lowes en dat is een prestatie op zich aangezien Lowes schijnbaar een verhouding heeft met het asfalt. Vierentwintig keren! :')

Wanneer hij onder druk staat dan is dat dolle er helemaal niet uit. Vorig jaar was er niet veel druk, maar een enkele wedstrijd waar het niet ging liet hij het toch weer zien.

Misschien kunnen ze hem dit jaar meer onder druk zetten (of hij zichzelf). Ik geloof namelijk helemaal niet dat het er uit is. Hij is wat verstandiger, maar de cijfers van vorig jaar liegen er niet om.

Ik denk echter dat de druk meer van een Zarco of Dovi zal komen dan van Rossi. Dat geeft niet zolang Rossi maar kampioen wordt. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik las het net en moest idd aan deze discussie denken. En moet het je nageven. Maar sta er toch iets anders in: Wat zegt dit van de leiding in Japan dat men trapt in dit stukje acteerwerk van MM? Die nota bene later nog aan gaf dat hij niets fout gedaan heeft en het zo weer zou doen. De races zijn echt het aanzien waard. Maar met dit hele gedoe erom heen en zo vroeg in het seizoen, lijkt de MotoGP een soort van cabaret te worden. Maar dan wel het soort waar ik niet om kan lachen. Blijkbaar had Uccio de spelletjes van MM wel door. Just my 2 cents.

We kunnen er lang of kort over praten wij als fan zijn er de dupe van.
De acties van Marquez zijn niet goed te praten en reacties in de media in eerste instantie van Rossi niet maar ook van Marquez niet.
Ik kan mij voorstellen dat Yamaha geen trek heeft in weer zo'n poppenkast.
Zoals ik al eerder schreef hoop ik dat Moto GP/Dorna/FIM Marquez, Rossi, Honda & Yamaha en co om de tafel eisen en dit z.s.m. uit de wereld helpen.
Net ze zoals deden tot met Rossi & Biaggi.
De heren kunnen nog wel een voorbeeld nemen aan Hamilton & Verstappen.
 
Zoals ik al eerder schreef hoop ik dat Moto GP/Dorna/FIM Marquez, Rossi, Honda & Yamaha en co om de tafel eisen en dit z.s.m. uit de wereld helpen.
Net ze zoals deden tot met Rossi & Biaggi.
De heren kunnen nog wel een voorbeeld nemen aan Hamilton & Verstappen.
Het is dat Rossi niet onder de Spaanse koning valt.. die liet eerder Lorenzo en Pedrosa de handen schudden. _O- :}

full
 
We kunnen er lang of kort over praten wij als fan zijn er de dupe van.
De acties van Marquez zijn niet goed te praten en reacties in de media in eerste instantie van Rossi niet maar ook van Marquez niet.
Ik kan mij voorstellen dat Yamaha geen trek heeft in weer zo'n poppenkast.
Zoals ik al eerder schreef hoop ik dat Moto GP/Dorna/FIM Marquez, Rossi, Honda & Yamaha en co om de tafel eisen en dit z.s.m. uit de wereld helpen.
Net ze zoals deden tot met Rossi & Biaggi.
De heren kunnen nog wel een voorbeeld nemen aan Hamilton & Verstappen.

De organisaties staan zelf toe dat deze situaties gebeuren. Naar mijn mening falen Dorna\FIM (wie ook de regels maakt) net zo hard, dan wel harder door niet goed in te grijpen.

Hebben die toko's uberhaupt een statement naar buiten gebracht omtrent de vorige race?
Zo'n hooggeplaatste bobo die roept dat hij boos is zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

Ze gaan voor de volgende race met de betrokkenen om de tafel zitten. |( |(

Beetje laat, niet?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan