Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
Laatst bewerkt:
Ruit bevestiging nog even maken , er moet wel een klein ruitje op . ;)
Want je ziet ze ook wel eens zonder .
 
Laatst bewerkt:
Klein staat echt stukken mooier ja, maar ik heb er zelf toch maar een grote opgezet, rijdt echt veel beter voor alles buiten de bebouwde kom.

[img=350]http://www.motorstek.nl/download/104342/811dbe606f56b089cc8882eaad4a92c4[/img]

Het trouwens een zadel van een Street Glide besteld.
Het spatbord voor was ook al van een SG, en met de Batwing erop ga je je bijna afvragen of ik wel het juiste type heb gekocht :P

Iemand ervaring met andere shocks, achter?
Ik heb de standaard lucht-ondersteunde units van HD, maar overweeg Hagons.
Standaard is 13" (33cm) en ik dacht misschien 13.5" te nemen, voor iets meer bodemvrijheid?
Op die foto valt het nog mee, maar dat onderste hitteschild (en de jiffy) heeft aardig te lijden :X
 
Laatst bewerkt:
Erg fraai. Maar jouw kuip heeft een uitsparing/vent.
Dat heeft de mijne niet, en ik denk dat ik daarom meer last heb van 'buffeting' bij 100+
Heb ook wel eens overwogen om zo'n vent zelf in deze Batwing te klussen, maar ik vind het toch wel wat om hier de zaag in te zetten (zonder te weten of het écht veel verschil gaat maken).

Die shocks, dat zijn deze denk ik?
 
Laatst bewerkt:
Erg fraai. Maar jouw kuip heeft een uitsparing/vent.
Dat heeft de mijne niet, en ik denk dat ik daarom meer last heb van 'buffeting' bij 100+
Heb ook wel eens overwogen om zo'n vent zelf in deze Batwing te klussen, maar ik vind het toch wel wat om hier de zaag in te zetten (zonder te weten of het écht veel verschil gaat maken).

Die shocks, dat zijn deze denk ik?

Neen hoor , heeft geen uitsparing/vent , deze zijn maar vanaf 2014 , dit is een elec. spandaard 2012.
Ja , deze zijn de chokkers dat er op zitten ...
 
Ik heb hem zo gekocht ( zonder de topcase ) was bij aankoop door de eerste eigenaar een zwarte blinkend , is nadien zwart mat geworden , ook zitten er verlengde zijkoffers op , schokkers achteraan veranderd door laatste moddel , op de voorvork benen zit er een stikker van Wilbers op ( weet niet of ze er ook inzitten )het mustang zadel , stond een streetglide zadel op , op het zijdeksel staat 103 ci ( is normaaal een 96 ci ( weet dus ook niet of het effectief 103 ci is ) ik heb in het verleden al een 103 ci gehad , maar er is zo weinig verschil met een 96 ci dat ik niet weet of hij wel of niet erop zit , maar ben er heel blij mee ...
 
Laatst bewerkt:
Alle meuk er weer op , is wel even wennen allemaal .. bakken wind voor de knar .. :X

Een flip up raam of oid`s er op ?
full
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan