The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Skoda en Seat had ik bij deze opdracht als Duits beschouwd :Y

Die Peugeot vind ik wel goed gevonden, want ik had eigenlijk eerder een terreinwagen verwacht om te zien verschijnen voor deze oodracht, de politie heeft hier best wat Toyota Land Cruisers en Nissan Navarra's.

Geen idee wat julie in NL zoal hebben maar er zal toch zeker wan niet-Duits te vinden zijn onder de politienauto's?

Ik was vandaag op zoek voor deze opdracht, maar politie-buro parkeerplaats was al leeg toen ik voorbij kwam....

Onderweg wel een Subaru politie auto gezien die me tegemoet kwam, maar om hem staande te houden en dan in mijn beste Frans uit te leggen waarom ik een foto wil was niet zo’n goed idee denk ik :P
 
In dat geval zijn Bentley en Bugatti ook Duits en is Volvo Chinees, net als dat Opel eerst Amerikaans en nu Frans is...
Oh jah, en niet te vergeten, Spyker Arabisch!

Anyway, PON is voor Nederland wat D'Ieteren voor België is.
Van Bentley weet ik het niet.
Bugatti is idd helemaal Duits geworden.
Volvo is nog steees Zweeds, maar veel ervan worden idd in China gebouwd, maar is daarom niet Chinees. Je zou ze dan ook Belgisch kunnen noemen, want ook in België worden er nog gebouwd.
Seat en Skoda, geen idee of die nog gebouwd worden in het land van oorsprong, maar zijn gewoon VW's in een ander jasje.
Een Opel politie auto was ook goed, is gewoon een Amerikaanse auto. Ook al denken velen dat ze Duits zijn. Het is niet meer dan een enkel voor de EU markt gebouwde Amerikaanse auto.

En Spyker? Geen idee wat dat voor merk is, nog nooit van gehoord :N

Maar anyway, er waren mogelijkheden genoeg, en jij hebt er eentje gevonden :t

Ik was vandaag op zoek voor deze opdracht, maar politie-buro parkeerplaats was al leeg toen ik voorbij kwam....
Vandaag :?
Die opdracht is gisteren toch al ingevuld ;)
Je moet op zoek naar een stapel gezaagde boomstammen zoals in het voorbeeld bij mijn nieuwe opdracht, en die kan je in Zwitserland wel genoeg vinden denk ik :Y
Onderweg wel een Subaru politie auto gezien die me tegemoet kwam, maar om hem staande te houden en dan in mijn beste Frans uit te leggen waarom ik een foto wil was niet zo’n goed idee denk ik :P
Die agent spreekt toch ook wel Engels? En Duits, en Italiaans?

Wel een coole politie auto! 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag :?
Die opdracht is gisteren toch al ingevuld ;)
Je moet op zoek naar een stapel gezaagde boomstammen zoals in het voorbeeld bij mijn nieuwe opdracht, en die kan je in Zwitserland wel genoeg vinden denk ik :YDie agent spreekt toch ook wel Engels? En Duits, en Italiaans?

Wel een coole politie auto! 8-)

Ik moet nog even op dreef komen en MF opstarten voor ik naar het werk rij ;)

Maar mag idd aannemen dat de beste man / vrouw wel iets anders dan enkel Frans zou spreken, dus als ik de tijd had gehad had ik er wellicht achteraan gekunt om er een foto mee te maken (de foto in mijn eerdere post komt van het WWW). Moest echter weer terug naar het werk na de lunch-boodschapjes (lees, ff uitwaaien ;) )

Morgen met het koekblik naar het werk, dus zal woensdag op zoek maar bomen langs de route (als de opdracht er dan nog is) :)
 
Laatst bewerkt:
Een Opel politie auto was ook goed, is gewoon een Amerikaanse auto. Ook al denken velen dat ze Duits zijn. Het is niet meer dan een enkel voor de EU markt gebouwde Amerikaanse auto.

:N :N Opel was, is en blijft een Duitse auto....
General Motors heeft eind 20'er jaren een meerderheidsbelang gekocht en sinds vorig jaar is Peugeot (SPA) de eigenaar. Maar! Sinds de oprichting van Opel(in eerste instantie een naaimachinefabriek) door Adam Opel worden de producten en dus ook de auto's gemaakt in Russelsheim, Duitsland
 
EYb9AA4.jpg


Close-up

7YpZXl8.jpg
 
Van Bentley weet ik het niet.
Bugatti is idd helemaal Duits geworden.
Volvo is nog steees Zweeds, maar veel ervan worden idd in China gebouwd, maar is daarom niet Chinees. Je zou ze dan ook Belgisch kunnen noemen, want ook in België worden er nog gebouwd.
Seat en Skoda, geen idee of die nog gebouwd worden in het land van oorsprong, maar zijn gewoon VW's in een ander jasje.
Een Opel politie auto was ook goed, is gewoon een Amerikaanse auto. Ook al denken velen dat ze Duits zijn. Het is niet meer dan een enkel voor de EU markt gebouwde Amerikaanse auto.

En Spyker? Geen idee wat dat voor merk is, nog nooit van gehoord :N

Maar anyway, er waren mogelijkheden genoeg, en jij hebt er eentje gevonden :tVandaag :?
Die opdracht is gisteren toch al ingevuld ;)
Je moet op zoek naar een stapel gezaagde boomstammen zoals in het voorbeeld bij mijn nieuwe opdracht, en die kan je in Zwitserland wel genoeg vinden denk ik :YDie agent spreekt toch ook wel Engels? En Duits, en Italiaans?

Wel een coole politie auto! 8-)
Volvo is Chinees, maar de Chinese eigenaar Geely laat de ingenieurs en ontwerpers in Sweden wel aardig ongemoeid. Dat maakt Volvo naar mijn idee nog wel Zweeds, net als ik Lynk & Co auto's die straks gemaakt zullen worden in de Volvo fabriek in België (en op hetzelfde platform staan) meer als Zweeds zal zien dan Chinees.. :? :9

Bij VAG lijken alle auto op mekaar en staat Seat tot en met Audi op hetzelfde platform (Seat goedkoop, Skoda praktisch, VW vanalles en Audi luxe). Maar techniek is Duits dus zeker al die 4 merken zijn Duits naar mijn mening en de merken zelf hebben niet echt meer een eigen identiteit. C1/108/Aygo trio is Japans. Opel gaat ook zijn Duitse identiteit verliezen door PSA auto's om te toveren naar Opels.

Het is wat met die wereldauto's tegenwoordig, fabrikanten maken tegenwoordig veel deals of nemen weer andere fabrikanten over..
 
Dat is heel duidelijk
:t
*O*

Ik twijfelde een beetje want in je opdracht staat palnaast*, en ik had weer wat te snel gelezen en de motor er achter gezet. Moest ook op tijd op mijn volgende post zijn uiteraard en daar pas geupload en gepost :P

* zelf gebruik ik dan eerder pal bij ipv pal naast indien het gewoon ergens rond het voertuig mag zijn, zodat ik niet meer met slashkes moet werken als naast/voor/achter ... maar ik wil hier nu absoluut geen "hoe-formuleer-je-een-opdracht-discussie" ontketenen :N
Ik had gewoon twijfels, dus wachtte effe met een nieuwe opdracht ;)


Ok dan, next:

Je motor pal bij een auto met gekleurde remklauwen
Voorbeeldje ...
Elke kleur is goed, behalve grijstinten en zwart.

Heb onderweg zelf nog een witte Mercedes SUV gezien met ice-blue remklauwen ... :r
Maar het mag wel voor de opdracht uiteraard ;)
 
Je motor bij een bord dat waarschuwt dat er geen dingen geplaatst/geparkeerd mag worden ivm calamiteiten route

Voorbeeld

uiteraard hoeft de tekst niet gelijk te zijn aan het voorbeeld. Als er maar iets in staat met calamiteiten route en vrijhouden van bepaalde ruimtes.
 
Laatst bewerkt:
Je bent te goed Patrick ;)
Ja dat denk ik nu ook, want nu moeten we op zoek naar een "verboden parkeren wegens calamiteiten(route)" bord, en bordjes die de calamiteitenroute zélf aangeven zijn ontelbaar, maar een parkeerverbod ivm zoiets heb ik nog nooit gezien :P

Maar effe serieus, ik vond de foto met de rode remklauwen eigenlijk echt wel goed :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan