ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Demping veranderen.
Ja is goed! Doe maar, dan staat hij maar alvast vast. Desgewenst de week erop als reservedag aangezien het toch in de Nederlandse zomer is en het nog wel eens kan regenen :X


Even wat anders, ik dacht dat mijn schokdempers goed reden, maar dat blijkt alleen op asfalt. Op een hobbelige klinkerweg is het echt ronduit kut :$ Vanmiddag voor een fotoshoot naar Amsterdam geweest en daarna lekker binnendoor terug naar Rotterdam. Alleen op een dijk waar je 30 mocht haalde ik net de 20/25km/, ik schudde compleet uit elkaar :/ :/
 
Ik voel me nog jong :P

@mark: zal waarschijnlijk een dempingsdingetje zijn, ingaande demping paar tikkies terug, zijn wel wat youtube filpjes te vinden voor et vinden van een geode basis setup. Of je rijdt een keertje langs / mee :+
 
ZRX meetink, zondag 8 juli 2018
alternatief bij slecht weer: zondag 15 juli 2018

Aanwezigen:
átopos
-Bart-
Guntherrex
HighKing
hoovie
*Jan*
kawa 75
kawa ronald
Megalodon
ZRXje

Misschien aanwezig:
Jij?

Locatie:
't Berghuis
Veenseweg 28
3958 ET
Amerongen

Wat?
Dat moeten we dus nog even bedenken. Willen we enkel een meetup? Misschien ook gezamenlijk een rondje rijden? Is er iemand die de omgeving daar een beetje kent en een leuke route kan uitstippelen?
 
Laatst bewerkt:
http://www.hksuspension.nl/wie-zijn-wij


Ik heb dit bedrijf toen gebeld , en klonk zeer terzake kundig,
ik ben toch voor bitubo s gegaan,omdat me die werden aangeboden tegen een mooie prijs,
anders was ik zeker naar Tiel gereden
Hyperpro heb ik gemaild maar die willen een demper die niet van hun is niet reviseren.
Vandaag toch eens een mailtje naar HK suspension gestuurd. Uurtje later al antwoord: reviseren kan, kost 299 euro voor beide dempers en ik zou er zelfs op kunnen wachten (2 à 3 uur hebben ze nodig).

Valt mij erg mee. Een set nieuwe dempers is een stuk duurder. Denk toch dat ik binnenkort eens naar Tiel ga rijden. :t
 
ZRX meetink, zondag 8 juli 2018
alternatief bij slecht weer: zondag 15 juli 2018

Aanwezigen:
HighKing
GenesiZ
RideRick*

Misschien aanwezig:
-Bart-
Guntherrex*
Jopiezrx*

* = aanname nav datumprikkert.

Locatie:
't Berghuis
Veenseweg 28
3958 ET
Amerongen

Wat?
Dat moeten we dus nog even bedenken. Willen we enkel een meetup? Misschien ook gezamenlijk een rondje rijden? Is er iemand die de omgeving daar een beetje kent en een leuke route kan uitstippelen?
8 Juli moet goed gaan, ovv weer. Ik vertrek nooit als het regent.

Misschien de locatie als startpunt voor een mooie rit door de Hoge Veluwe richting Arnhem (via Barneveld) Of de dijken richting Vianen. Oversteken en retour richting Maurik. Zit je bij de pont van Amerongen.
Alleen ik rij zonder navi. Gewoon op gevoel :]
( en heb in Maurik gewoond tot mijn 25e _O- ken het daar wel ik de buurt :+ )
 
Hyperpro heb ik gemaild maar die willen een demper die niet van hun is niet reviseren.
Vandaag toch eens een mailtje naar HK suspension gestuurd. Uurtje later al antwoord: reviseren kan, kost 299 euro voor beide dempers en ik zou er zelfs op kunnen wachten (2 à 3 uur hebben ze nodig).

Valt mij erg mee. Een set nieuwe dempers is een stuk duurder. Denk toch dat ik binnenkort eens naar Tiel ga rijden. :t

Als je daar bent, mooi testen op de dijk richting Waardenburg :]
 
8 Juli moet goed gaan, ovv weer. Ik vertrek nooit als het regent.

Misschien de locatie als startpunt voor een mooie rit door de Hoge Veluwe richting Arnhem (via Barneveld) Of de dijken richting Vianen. Oversteken en retour richting Maurik. Zit je bij de pont van Amerongen.
Alleen ik rij zonder navi. Gewoon op gevoel :]
( en heb in Maurik gewoond tot mijn 25e _O- ken het daar wel ik de buurt :+ )
Mooi, ik begrijp dat jij voorop gaat rijden? ;)
Ik heb 't sterretje achter je naam verwijderd. :t


Als je daar bent, mooi testen op de dijk richting Waardenburg :]
Ze zijn niet op zaterdagen open dus ik ga een keer 's ochtends heen en 's middags weer ophalen, dat betekend dat ik met een ander voertuig heen en weer zal rijden... maarja, de V-Strom heeft ook goeie veertjes. *O*
 
ZRX meetink, zondag 8 juli 2018
alternatief bij slecht weer: zondag 15 juli 2018

Aanwezigen:
HighKing
GenesiZ
RideRick

Misschien aanwezig:
-Bart-
Guntherrex*
Jopiezrx*

* = aanname nav datumprikkert.


Locatie:
't Berghuis
Veenseweg 28
3958 ET
Amerongen

Wat?
Dat moeten we dus nog even bedenken. Willen we enkel een meetup? Misschien ook gezamenlijk een rondje rijden? Is er iemand die de omgeving daar een beetje kent en een leuke route kan uitstippelen?
Ik zet hem ook op de kalender!
Maar kunnen we misschien komend weekend al ergens iets afspreken. :]
Ze voorspellen prima weer 8-) en 8 juli is nog een eind weg.
Is er interesse en evt een voorstel
 
Top! Meeting staat ook in mijn agenda vast. Een ritje daar in de buurt is goed, ik rij wel achter de voorganger aan :Y Ik ken alleen de Posbank, maar die zal op een goede zondag helemaal afgeladen zijn.
 
Iemand interesse in velg stickers zwart kawasaki zrx 1200r 10 euro. Zijn er 3 voor achterwiel en 4 voor voorwiel. Ik heb er bij mij 1 gebruikt maar vind het niet mooi op de gepolijste velgen te druk.
 
Ik heb sinds een paar dagen een BT Interphone - v5 headset in gebruik ivm gebruik Tom tom rider 410 voor woon werk verkeer ( vooral voor meldingen verkeer hinder en flitsers ) maar er zit ook radio op.
Super makkelijk te bedienen en in te bouwen en helder geluid van gesproken instrukties , telefoon en radio en betaalbaar
Wat rijd dat relaxter zeg , eigenlijk een must voor iedereen die een navigatie systeem gebruikt op de motor.

GREETZ
 
Ook zonder hoor. Ik heb flitsmeister op m'n telefoon, die start automatisch zodra m'n headset gekoppeld is en sluit weer af zodra deze ontkoppelt. Moet je natuurlijk niet 100% op vertrouwen maar bij de trajectcontrole op de A2 krijg ik een geluidssignaal wanneer ik te hard ga. Hoef je niet de hele tijd je teller in de gaten te houden. :P
 
Trajectcontrole op de motor :?
Ik blijf gewoon dat stuk rechts rijden tussen de andere angsthazen. Werkt perfect. Nooit boete gehad _O-

Ja, mij overtuig je echt niet van het nut van oortjes in.
Radio :N
Navitrut :N
Flits :N

Just oldskool motorrijden :]
En als vrouwlief achterop zit mag ze drie signalen geven.
Ik heb het naar mijn zin
full


Mag het wat zachter
full


Ik heb dorst en moet pissen
full



O-) :P
 
Hahaha, ja OK, tussen de auto's blijven helpt natuurlijk ook maar dan maak ik me soms toch een beetje zorgen dat die auto heeeel misschien toch ook een tikkie te hard rijdt. En gezien ik nu dagelijks over de A2 moet heb ik niet zoveel zin in boete's.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon lekker rustig aan doen. Da's waar. ;)
 
zelf vind ik het best zonder extra informative. GPS heeft een scherm. ik heb oogjes om de (minder sterke) arm der wet te spotten :+ Gaat meestal best aardig :P

vandaag de zrx gepakt naar het werk, lekker weer :]

gisteren trouwens een groene ZRX gespot bij pontje buitenhuizen, iemand van hier? (ik was die idioot op de rode BMW :P )
 
Zo dacht ik ook over een headset maar heb er dus toch een aan geschaft.
Heb hem via MOTOR-FLO uit Den Haag eigenaar Floris Wassenaar test de sets eerst zelf ( weet dus waarover hij praat ) voordat ze in de verkoop gaan.
Was met de eerste set niet tevreden dit aan hem uitgelegd ,wat mijn eisen waren, ruilen was geen probleem ondanks dat de set in de helm heeft gezeten , met iets bij betalen en een fikse korting op het setje wat hij mij aan rade .
En idd een goed geluid zelfs rond de 150 Km/u nog verstaanbaar , kraakhelder tot 120/130
en gemakkelijk te bedienen ook belangrijk ook tijdens het rijden
MOTOR-FLO wat mij betreft een aanrader

GREETZ
 
goed bezig! Dit weekend vooral veel geschilderd... moet ook gebeuren. Over 3 weken richting alpen, dan maak ik de gemiste kilometers wel weer goed :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan