Voorstellen

Thomaskrop

Rookie
17 apr 2018
4
0
Geldermalsen
Hallo,

Ik ben best nieuw in de motor wereld.
Ik ben zelf mid 17jaar dus mag nog niet heel veel.
Ik zit zelf nu vooral naar de a2 rijbewijs te kijken, zijn wel gelijk duurdere motors maar dan heb je ook wat.
Waarom ik niet aan de a1 wil komen is omdat ik vind dat als je een brommer neemt en alle begrensing eruit haalt dat die gwn harder gaat.

Ik zit dus aan te denken om 2jaar te wachten en dan voor me a2 rijbewijs te gaan.
Of ik kan een brommer halen.
Ik rijd waarsschijnlijk niet meer dan 30-50km op een dag.
En hier in t rivierengebied heb je veel dijken en weinig last van politie.
Dus is t handig om nu voor me brommer te gaan en dan over 2 jaar voor een a2?
Of zeggen jullie bespaar het geld voor een brommer en ga sparen voor een motor.
Ik zit zelf vooral naar de racing/naked bikes te kijken. Maar voor een brommer vind ik een crosser zoals een derbi ook zeker mooi.

wat is jullie mening hier over?

Alvast bedankt en congratz dat jullie zo'n mooi forum hebben.
 
Laatst bewerkt:
Welkom.
Voorkeur is altijd schakelbrommer, dan leer je al koppelen.
Maar..
Voor de time being koop een tomos 2 speed met dikke proma uitlaat voor een habbekrats en doe daar je ding tijdelijk mee.
Komen nog genoeg kosten aan, rijbewijs /aanschaf kleding helm en motorfiets.
 
Ik zou gewoon keihard op een forum roepen dat je een brommer gaat opvoeren, met je voor en achternaam in je profiel en dan je woonplaats nog even vermelden.

Dan zou ik dat ook nog doen.

Welkom verder overigens, hartstikke lachen hier altijd.
 
Hallo,

Ik ben best nieuw in de motor wereld.
Ik ben zelf mid 17jaar dus mag nog niet heel veel.
Ik zit zelf nu vooral naar de a2 rijbewijs te kijken, zijn wel gelijk duurdere motors maar dan heb je ook wat.
Waarom ik niet aan de a1 wil komen is omdat ik vind dat als je een brommer neemt en alle begrensing eruit haalt dat die gwn harder gaat. eningzins illegaal maar toch.
Dat is niet enigszins illegaal maar tamelijk behoorlijk illegaal :(

Ik zou adviseren: heb wat geduld en geniet van de voorpret! *O*
 
Welkom.
Voorkeur is altijd schakelbrommer, dan leer je al koppelen.
Maar..
Voor de time being koop een tomos 2 speed met dikke proma uitlaat voor een habbekrats en doe daar je ding tijdelijk mee.
Komen nog genoeg kosten aan, rijbewijs /aanschaf kleding helm en motorfiets.

Ik zat al aan een scooter te denken maar een goede tomos 2 speed vinden die niet uit elkaar valt leek bij een vriend van me toch lastig (die had er een gekocht voor 300euro, eigenaar zei dat ie helemaal perfect was en na 200km viel alles uit elkaar).
 
:W Thomas
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan