motorzaken in het Noorden

Ben al jaren klant bij TT-motoren in Zwolle.
Aan de mensen in de winkel merk je, dat ze graag tevreden klanten hebben.
De monteurs zijn deskundig en oplossingsgericht.
Ik kom er graag, al is het alleen al voor een bakkie koffie...
Hans
 
Ben al jaren klant bij TT-motoren in Zwolle.
Aan de mensen in de winkel merk je, dat ze graag tevreden klanten hebben.
De monteurs zijn deskundig en oplossingsgericht.
Ik kom er graag, al is het alleen al voor een bakkie koffie...
Hans

Persoonlijk vind ik Zwolle niet echt in de categorie "Noorden" vallen
 
Wildeman, daar heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee. Leuke zaak. Heb er een goede motor (Aprilia Falco uit 2001) gekocht twee jaar geleden. Werd keurig afgeleverd incl. nieuwe banden enz.

Tweede punt is dat als er eens iets is, en een motor blijft een stukje techniek waar "wat" mis mee kan gaan, gaat het erom of de betreffende motorzaak het netjes oplost. En dat is mijn ervaring met Wildeman. Zou er zo weer een motor kopen.
 
Iemand misschien ervaring met MB motoren?. Volgens mij in klazienaveen.
Heeft er twee motoren staan waar ik interesse in heb, alleen kan niet echt recensies vinden. Oudste op het forum is van 2014.
 
Ik ga zelden naar motorzaken, alleen vorige week naar een motorkledingoutlet in Burgum..
Ze ouden er veel motorjeans hebben.. kom je daar vol verwachting.. 1 rek en 1 tafel waar wat stapeltjes liggen, ca 3 stux die in de buurt van je maat komen.. zorgvuldig uitgezocht.. komt er zo'n opdringerig verkoop-mens bij die dit dan weglegt en met spul aankomt dat je helemaal niet past en niet wil?

Dan heb ik 't alweer gehad..
ohja, een broek van 250 euro die niet goed past is heel normaal..
 
Dag oma! :W

Motoport Leek vind ik geweldig, zolang je in de showroom blijft. Goede kerels achter de balie, altijd vriendelijk als je onderdelen nodig hebt, grapjes, bestellen zonder problemen iets voor je... Ideaal. De monteur die ik sprak was echter een chagrijnige kerel die hopelijk z'n dag niet had, maar waarschijnlijker gewoon 'niet mijn type mens' was. Daar zou ik m'n motor nooit achterlaten.
 
Dag oma! :W

Motoport Leek vind ik geweldig, zolang je in de showroom blijft. Goede kerels achter de balie, altijd vriendelijk als je onderdelen nodig hebt, grapjes, bestellen zonder problemen iets voor je... Ideaal. De monteur die ik sprak was echter een chagrijnige kerel die hopelijk z'n dag niet had, maar waarschijnlijker gewoon 'niet mijn type mens' was. Daar zou ik m'n motor nooit achterlaten.

Yup Motopoort Leek helemaal niets mis mee. Leek laat zien hoe een Motopoort zou moeten functioneren.
Ik kom er voor mijn kleding, dat is top daarboven. En af en toe een x onderdelen halen. De baas, een beetje forse vrolijke man is een erg aardige "gewone" man. :t
_O- _O- Die monteur die jij bedoelt is de hoofd monteur, met matje en snor. Euh nee dat was niet een kwestie van zijn dag niet hebben, zo is ie altijd. En er is niets mee te regelen, maar aan de andere kant afspraak is wel afspraak bij hem. En hij schijnt een goede monteur te zijn. Ik doe al mijn onderhoud zelf dus heb daar geen ervaring mee, gelukkig.... O-) :+
 
Yup Motopoort Leek helemaal niets mis mee. Leek laat zien hoe een Motopoort zou moeten functioneren.
Ik kom er voor mijn kleding, dat is top daarboven. En af en toe een x onderdelen halen. De baas, een beetje forse vrolijke man is een erg aardige "gewone" man. :t
_O- _O- Die monteur die jij bedoelt is de hoofd monteur, met matje en snor. Euh nee dat was niet een kwestie van zijn dag niet hebben, zo is ie altijd. En er is niets mee te regelen, maar aan de andere kant afspraak is wel afspraak bij hem. En hij schijnt een goede monteur te zijn. Ik doe al mijn onderhoud zelf dus heb daar geen ervaring mee, gelukkig.... O-) :+

De baas is een echte Groninger. En dat zijn gewoon vrolijke mensen. Daar zijn veel westerlingen jaloers op. :+
 
De baas is een echte Groninger. En dat zijn gewoon vrolijke mensen. Daar zijn veel westerlingen jaloers op. :+

_O- _O-

Ik koop het kleine spul en kleding vaak in Leek. Fijn personeel, relaxte sfeer.

Voor dingen met de motor ga ik meestal naar Groenewold in Roden. Oprechte kerel, die ook echt liefde heeft voor de motoren.
 
_O- _O-

Ik koop het kleine spul en kleding vaak in Leek. Fijn personeel, relaxte sfeer.

Voor dingen met de motor ga ik meestal naar Groenewold in Roden. Oprechte kerel, die ook echt liefde heeft voor de motoren.
Ja, bijzondere man is dat.. een zeldzaam eenmanszaakje waar je beslist niet besodemieterd word en met je mee denkt!
 
Kan het kloppen dat zowel Brons als Sieuw de Boer op dit moment gesloten zijn?
Ben op zoek naar een zaak voor onderhoud in Groningen maar heb het spijtige nieuws gelezen dat de eigenaar van Brons Motoren is overleden.
Bij Sieuw de Boer vind ik via Google bijna niets en zijn eigen website is uit de lucht?
 
Laatst bewerkt:
Kan het kloppen dat zowel Brons als Sieuw de Boer op dit moment gesloten zijn?
Ben op zoek naar een zaak voor onderhoud in Groningen maar heb het spijtige nieuws gelezen dat de eigenaar van Brons Motoren is overleden.
Bij Sieuw de Boer vind ik via Google bijna niets en zijn eigen website is uit de lucht?


Brons is nog ff onzeker of ze doorstart maken.

De boer zou (volgens mij) gewoon open moeten zijn
 
Brons is nog ff onzeker of ze doorstart maken.

De boer zou (volgens mij) gewoon open moeten zijn
De Boer vertelde mij telefonisch dat hij al een aantal jaar met pensioen is... Dus ik denk dat ik dan maar een tochtje ga maken richting Winschoten om bij Klijnstra naar de motor laten kijken. Daar lees ik in dit topic ook goede dingen over.
 
De Boer vertelde mij telefonisch dat hij al een aantal jaar met pensioen is... Dus ik denk dat ik dan maar een tochtje ga maken richting Winschoten om bij Klijnstra naar de motor laten kijken. Daar lees ik in dit topic ook goede dingen over.


ohw wacht ff ja, was in de war met hdb :)
 
De Boer vertelde mij telefonisch dat hij al een aantal jaar met pensioen is... Dus ik denk dat ik dan maar een tochtje ga maken richting Winschoten om bij Klijnstra naar de motor laten kijken. Daar lees ik in dit topic ook goede dingen over.

Heb je ook onderin de post van zx7-arnold gelezen? Hij zit met zijn motorzaak in Hoogezand dat is niet zo ver bij Meedhuizen vandaan. En hij heeft het lef om hier met zijn naam gewoon op het forum te posten. Dus ik denk dat hij zijn werk ook wel goed doet. ;)
 
Kan het kloppen dat zowel Brons als Sieuw de Boer op dit moment gesloten zijn?
Ben op zoek naar een zaak voor onderhoud in Groningen maar heb het spijtige nieuws gelezen dat de eigenaar van Brons Motoren is overleden.
Bij Sieuw de Boer vind ik via Google bijna niets en zijn eigen website is uit de lucht?


Sieuw de Boer is al een paar jaar gestopt, ik ben over gestapt naar otomoto Otomoto, garage voor auto en motor in Ten Boer En heb geen klachten,
Rinket is er ook nog Rinket Motorsport! - Rinket Motorsport Maar daar heb ik geen ervaring mee
 
Heb je ook onderin de post van zx7-arnold gelezen? Hij zit met zijn motorzaak in Hoogezand dat is niet zo ver bij Meedhuizen vandaan. En hij heeft het lef om hier met zijn naam gewoon op het forum te posten. Dus ik denk dat hij zijn werk ook wel goed doet. ;)
:^

Kan dat beamen
 
Kan het kloppen dat zowel Brons als Sieuw de Boer op dit moment gesloten zijn?
Ben op zoek naar een zaak voor onderhoud in Groningen maar heb het spijtige nieuws gelezen dat de eigenaar van Brons Motoren is overleden.
Bij Sieuw de Boer vind ik via Google bijna niets en zijn eigen website is uit de lucht?

ik kan je Arnolds motorshop in Kolham aanraden, klein zaakje maar iemand die het sleutelen nog met liefde doet! (edit net de laatste reacties voor me niet gezien :P )

Voor kleding ga ik idd ook altijd naar motoport leek btw :P
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook onderin de post van zx7-arnold gelezen? Hij zit met zijn motorzaak in Hoogezand dat is niet zo ver bij Meedhuizen vandaan. En hij heeft het lef om hier met zijn naam gewoon op het forum te posten. Dus ik denk dat hij zijn werk ook wel goed doet. ;)
Goede! Haha, had ik niet gezien ;) .
Ik ga contact opnemen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan