Hét MF Motorweekend 2018

Dat vind ik ook. Straks hebben we toch nog 100 man via een achterdeurtje.

Nee doen we niet! de afspraak die we gemaakt hebben is duidelijk; mensen die nu op de deelnemerslijst staan maar toch af willen haken mogen hun plekje doorverkopen. Als deelnemers voor de camping kiezen en dus een bedje vrij laten in het hotel betekent dat niet dat er weer plekjes beschikbaar zijn. Echt de enige uitzondering die we maken is voor oud-deelnemers.

Maar maak je geen zorgen, volgend jaar word het wéér leuk. Dat zijn we nu aan het boeken 🤘
 
Nee doen we niet! de afspraak die we gemaakt hebben is duidelijk; mensen die nu op de deelnemerslijst staan maar toch af willen haken mogen hun plekje doorverkopen. Als deelnemers voor de camping kiezen en dus een bedje vrij laten in het hotel betekent dat niet dat er weer plekjes beschikbaar zijn. Echt de enige uitzondering die we maken is voor oud-deelnemers.

Maar maak je geen zorgen, volgend jaar word het wéér leuk. Dat zijn we nu aan het boeken 🤘

Kunnen we al inschrijven O-) O-)



:+
 
Kwam ik nog tegen, een paar dingen wist ik niet (hesje/ehbo)

Duitsland

Maximum snelheden
Snelweg: geen, tenzij vermeld, Autoweg: 100, Buiten bebouwde kom: 100, Binnen bebouwde kom: 50

Op de motor door de file rijden is niet toegestaan.
Een motoraanhanger is toegestaan, maar dan is de max. snelheid (ook op de snelweg!) 60 km/u.
Alcohollimiet: 0,5 promille (beginnen bestuurders 0).
Kinderen onder de zeven jaar mogen alleen achterop de motor in een speciaal zitje.
Motorrijders zijn verplicht overdag dimlicht te gebruiken.
Het is verplicht een veiligheidsvest bij je te hebben voor als je met pech langs de weg staat.
Het is verplicht een EHBO-kit bij je te hebben.
Het is verplicht voor bril- of contactlensdragers om een reservebril bij zich te hebben.
 
Bij "MF weekenders lullen verder" staan de foto's die ik gisteren heb gemaakt toen Aad zin 60e verjaardag vierde:

www.motor-forum.nl/forum/list_message/28675726#28675726
 
Dit jaar wil ik een aantal weken met de motor en tentje op pad richting Costa del Sol.
Onderweg wat mooie colletjes meenemen en eindigen op het strand.

Ik ga dus een motor vakantie met zon vakantie combineren, lekker op zijn vrouws hihi *O*

Helaas valt dit financieel en met aantal beperkte vakantiedagen niet te combineren met het MF-weekend....
dus
Onder het mom keuzes maken moet ik helaas dit jaar het MF-weekend laten schieten ;( ....

Met pijn in mijn hart:
Wie O Wie wilt mijn plekje overnemen?!
 
Dit jaar wil ik een aantal weken met de motor en tentje op pad richting Costa del Sol.
Onderweg wat mooie colletjes meenemen en eindigen op het strand.

Ik ga dus een motor vakantie met zon vakantie combineren, lekker op zijn vrouws hihi *O*

Helaas valt dit financieel en met aantal beperkte vakantiedagen niet te combineren met het MF-weekend....
dus
Onder het mom keuzes maken moet ik helaas dit jaar het MF-weekend laten schieten ;( ....

Met pijn in mijn hart:
Wie O Wie wilt mijn plekje overnemen?!
jammer maar aantal weken weg :] is ook lekker
 
Dit jaar wil ik een aantal weken met de motor en tentje op pad richting Costa del Sol.
Onderweg wat mooie colletjes meenemen en eindigen op het strand.

Ik ga dus een motor vakantie met zon vakantie combineren, lekker op zijn vrouws hihi *O*

Helaas valt dit financieel en met aantal beperkte vakantiedagen niet te combineren met het MF-weekend....
dus
Onder het mom keuzes maken moet ik helaas dit jaar het MF-weekend laten schieten ;( ....

Met pijn in mijn hart:
Wie O Wie wilt mijn plekje overnemen?!

Lijkt me heeeel leuk. Maar denk dat het helaas te vroeg komt? Is het lastig voor een beginnend motorrijder? Ga komend weekend mn eerste motor ophalen.
 
Lijkt me heeeel leuk. Maar denk dat het helaas te vroeg komt? Is het lastig voor een beginnend motorrijder? Ga komend weekend mn eerste motor ophalen.


Welnee joh. De hele meute wordt ingedeeld in weinig ervaring/snel/toeristisch/enz. Er is altijd wel een groepje waar je aan kan sluiten. Als het nodig is wordt er zelfs een lesgroepje geformeerd :)

Alleen nu jammer voor jouw dat het vol zit B|
 
Welnee joh. De hele meute wordt ingedeeld in weinig ervaring/snel/toeristisch/enz. Er is altijd wel een groepje waar je aan kan sluiten. Als het nodig is wordt er zelfs een lesgroepje geformeerd :)

Alleen nu jammer voor jouw dat het vol zit B|
@ negentie85: misschien kan de topicstarter je op een reservelijst zetten.
(Er komt af en toe een bedje vrij omdat mensen afzeggen).Anders kun je altijd nog eind september met ons mee met het afsluitingsweekend: www.motor-forum.nl/forum/list_messages/428892/0/Toerseizoen-afsluitingsweekend-2018-1.html
 
Laatst bewerkt:
Yes you can! We just fixed that... :}

:^


Mijne dames en heren, bij deze de mededeling dat jullie dit jaar geen last van mij hebben. Voor sommigen geen verrassing meer, aangezien ze mijn Duc te koop zagen staan en me per app om opheldering vroegen.

Het is simpel, zakelijk is het momenteel een stukje minder. Er gaan mensen uit, ik krijg het daardoor zelf een stuk drukker, kan daardoor niet veel weg doordeweeks en dan staat de Duc nog meer stil. Zonde van het geld, bovendien kan ik het beter gebruiken en is het niet te “verkopen” dat je in deze tijd een motor op de balans hebt staan voor de heb... :N

Dus knopen doorgehakt, motor is er bijna uit, geen Het Motorweekend voor mij. Scubarijder heeft mijn plek inmiddels overgenomen. Snel gefixt, wel jammer, maar ik vermaak me wel hoor. Ik zit die zaterdag en zondag in Frankfurt voor een heel groot festival. Want niet kunnen rijden, wil niet zeggen dat ik thuis blijf... :P


Allemaal heel veel plezier en tot een ander jaar... :]
 
Laatst bewerkt:
:^


Mijne dames en heren, bij deze de mededeling dat jullie dit jaar geen last van mij hebben. Voor sommigen geen verrassing meer, aangezien ze mijn Duc te koop zagen staan en me per app om opheldering vroegen.

Het is simpel, zakelijk is het momenteel een stukje minder. Er gaan mensen uit, ik krijg het daardoor zelf een stuk drukker, kan daardoor niet veel weg doordeweeks en dan staat de Duc nog meer stil. Zonde van het geld, bovendien kan ik het beter gebruiken en is het niet te “verkopen” dat je in deze tijd een motor op de balans hebt staan voor de heb... :N

Dus knopen doorgehakt, motor is er bijna uit, geen Het Motorweekend voor mij. Scubarijder heeft mijn plek inmiddels overgenomen. Snel gefixt, wel jammer, maar ik vermaak me wel hoor. Ik zit die zaterdag en zondag in Frankfurt voor een heel groot festival. Want niet kunnen rijden, wil niet zeggen dat ik thuis blijf... :P


Allemaal heel veel plezier en tot een ander jaar... :]


Jammer Rene. -O-

Maar je hebt gelijk: eerst de winkel weer op orde en dan pas de leuk(st)e dingen doen :t

See you :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan