Het MF-Testweekend 2018

Niet iedereen zal toch een all/off-road motor hebben? (Toch???) Ik iedergeval niet dus voor mij is dat geen optie.
Asfalt rit dus :]

Er zijn een aantal off-road fanaten op het Testweekend, degene die wil kan daar bij aanhaken.
Ik ga ook voor de asfaltvariant Ferde. Alhoewel het met mijn bankstel wel een uitdaging is om de off-roadvariant te gaan rijden!!!
 
Laatst bewerkt:
ik zou wel graag meedoen met de off-road rit , maar ik weet niet hoe zwaar de off-road rit is .
ik heb pirelli mt60rs banden en dat zou moeten werken maar voor echt slijk zijn deze net niet goed genoeg . Verder is mijn motor nog nieuw (versys650) , heb nog maar 192km op de teller , dus als het een rit is met overhangende takken dan wil ik ook liever afhaken want ik wil nog geen krassen hebben.
 
Er zijn een aantal off-road fanaten op het Testweekend, degene die wil kan daar bij aanhaken.
Ik ga ook voor de asfaltvariant Ferde. Alhoewel het met mijn bankstel wel een uitdaging is om de off-roadvariant te gaan rijden!!!

Wat versta je onder bankstel? Dan denk ik gelijk aan een goldwing haha.
Nee ik ben niet bang voor een ongeasfalteerde weg hoor, maar modderplassen en bospaden ga ik uit de weg met de Naked bike.

Maar nogmaals ik ben heel benieuwd en zie vanzelf wel hoe het loopt. Heb er iedergeval zin an.
 
ik zou wel graag meedoen met de off-road rit , maar ik weet niet hoe zwaar de off-road rit is .
ik heb pirelli mt60rs banden en dat zou moeten werken maar voor echt slijk zijn deze net niet goed genoeg . Verder is mijn motor nog nieuw (versys650) , heb nog maar 192km op de teller , dus als het een rit is met overhangende takken dan wil ik ook liever afhaken want ik wil nog geen krassen hebben.

We kunnen nu nog niet zeggen hoe de off-road route is vanwege het weer. En omdat we de route nog moeten voor rijden :] maar als we wat meer weten laten we het natuurlijk weten!
 
even een vraag aan iedereen. wie doet er mee aan de off road rit?
en wie doet de asfalt rit?


Ik doe sowieso aan de offroad rit mee :-)

Mijn verwachting is dat de rit ter kennismaking met onverhard is.
En het geen obstakelparcours is...
Als het droog is gaat Quirine daarom misschien ook wel mee...
(op vakantie genoeg onverhard gereden met haar MT 09 op straat banden)
 
Wat versta je onder bankstel? Dan denk ik gelijk aan een goldwing haha.
Nee ik ben niet bang voor een ongeasfalteerde weg hoor, maar modderplassen en bospaden ga ik uit de weg met de Naked bike.

Maar nogmaals ik ben heel benieuwd en zie vanzelf wel hoe het loopt. Heb er iedergeval zin an.


Inderdaad een soort van Goldwing achtig iet. Een gouden bankstel. Vorig jaar eenklein stukje onverhard gedaan bij de Holterberg. De glimmende kant bleef gewoon boven!
full
 
Ik doe de asfalt rit. Mijn euro challenge bike is te mooi voor off road. En misschien ga ik wel voor de Dagobert Duck prijs. Dan wil ik geen risico nemen...
 
Het schiet al lekker op met de aanbetalingen.
Hieronder nog een reminder voor degene die nog niet hebben betaald :P

Deelnemers:
  1. Jottum! Betaald!
  2. NLT Betaald!
  3. Dindo Betaald!
  4. Norwin Betaald!
  5. Quirine (Directrice van Norwin) Betaald!
  6. CoenoX Betaald!
  7. GLRodeWoerd Betaald!
  8. Elles
  9. ynnad Betaald!
  10. DetoX Betaald!
  11. Stefan Falke Betaald!
  12. Ruud van Es
  13. MGkabouterfiets.nl
  14. AlPike Betaald!
  15. D1rk
  16. Thomthom Betaald!
  17. Hanke Betaald!
  18. Rinze Betaald!
  19. Barbara Betaald!
  20. ....
  21. Albert Kleef (chef bier halen)
  22. thyrif Betaald!
  23. Wouter (sidekick van thyrif) Betaald!
  24. Martell
  25. Pipi Langkous Betaald!
  26. Ferde Betaald!
  27. Ronald_010 (Parttime) Betaald!
  28. Diny (Directrice van Ronald_010) Betaald!
  29. ....
  30. Ewout
  31. edraket*
  32. Werner Beinhart Betaald!
  33. ABlanket (BBQ Only)
  34. Aanhang van ABlanket (BBQ Only)
 
Laatst bewerkt:
mijn belgische frankskes zouden ondertussen ook al bij jullie in de greppel moeten liggen , is al een week geleden overgeschreven ( en correct deze keer :$ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan