Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze kennen elkaar wel goed. 8-) :}

full
 
De organisaties staan zelf toe dat deze situaties gebeuren. Naar mijn mening falen Dorna\FIM (wie ook de regels maakt) net zo hard, dan wel harder door niet goed in te grijpen.

Eens!

Hebben die toko's uberhaupt een statement naar buiten gebracht omtrent de vorige race?
Zo'n hooggeplaatste bobo die roept dat hij boos is zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

Behalve de persconferenties van de Teams & rijders niets.
Wel gelezen dat de FIM president Vito Ippolito enorm kwaad is en afreist naar CoTA om met de heren om de tafel te zitten.

Ze gaan voor de volgende race met de betrokkenen om de tafel zitten. |( |(

Beetje laat, niet?

Beter laat dan helemaal niet.
Hoelang heeft dat geouwehoer geduurd in/na 2015?
Veels te lang!
 
Laatst bewerkt:
Eens!Behalve de persconferenties van de Teams & rijders niets.
Wel gelezen dat de FIM president Vito Ippolito enorm kwaad is en afreist naar CoTA om met de heren om de tafel te zitten.
Beter laat dan helemaal niet.

Hoelang heeft dat geouwehoer geduurd in/na 2015?
Veels te lang!

Dat is helemaal waar.
 
Laatst bewerkt:
Hebben die toko's uberhaupt een statement naar buiten gebracht omtrent de vorige race?
Zo'n hooggeplaatste bobo die roept dat hij boos is zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.
Een video persconferentie van Ezpeleta (Dorna), een interview vanuit de FIM: ja dus. Maar zoals je zelf tegelijkertijd zegt, dat heeft weinig effect op wat er op de baan gebeurt.

Ze gaan voor de volgende race met de betrokkenen om de tafel zitten. |( |(

Beetje laat, niet?

Wanneer dan? Na een race weekend is het altijd inpakken en wegwezen, zeker vanuit Argentinië, en de dagen op het paddock voorafgaand aan de race zijn juist de momenten waarop men elkaar bijpraat. Onder andere via de safety commission en de briefings.

Laten we eerlijk zijn: we willen actie op de baan zien, we willen dat de coureurs zelf besluiten wat ze doen, en we willen een sport zien die niet door regeltjes lamgeslagen wordt. Dan kun je moeilijk, als dat een keer goed mis gaat, ineens moord en brand roepen hè?

Ik vind ook dat rijders harder gestraft mogen worden, maar voordat de huidige generatie zich daar naar gaat gedragen ben je wel een tijdje verder. Zie ook de kwalificatieproblemen in de Moto3: men blijft toch elk gaatje opzoeken dat er lijkt te zijn.
 
Direct na het weekend ja, gezien de situatie. Inpakken en wegwezen doen ze maar wanneer er geen problemen zijn.

Het is namelijk niet een keer goed misgegaan. Dat is een enorme nuance\understatement\bachetalisering van de situatie. Ik hoef dat verder niet toe te lichten neem ik aan.

Goed, het is bijna zover.
Kunnen ik mij waarschijnlijk spoedig enorm irriteren aan de belachelijke berisping die beide heren vast zullen krijgen.

"Niet meer doen he, jonges! B| "
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar is hij 2 keer minder gecrasht dan Lowes en dat is een prestatie op zich aangezien Lowes schijnbaar een verhouding heeft met het asfalt. Vierentwintig keren! :')

Wanneer hij onder druk staat dan is dat dolle er helemaal niet uit. Vorig jaar was er niet veel druk, maar een enkele wedstrijd waar het niet ging liet hij het toch weer zien.

Misschien kunnen ze hem dit jaar meer onder druk zetten (of hij zichzelf). Ik geloof namelijk helemaal niet dat het er uit is. Hij is wat verstandiger, maar de cijfers van vorig jaar liegen er niet om.

Ik denk echter dat de druk meer van een Zarco of Dovi zal komen dan van Rossi. Dat geeft niet zolang Rossi maar kampioen wordt. :+

Tuurlijk zal hij onder druk nog wel trekjes krijgen zoals de afgelopen race, en crashen zal hij blijven doen, maar dat doet hij meer in de trainingen en qualificates dan in de race, daar waar Lowes hem ook nog vaak zat plat legde |(
 
Das de meest nutteloze analyse ooit :+

Gast is bijna 40 jaar oud,. tuurlijk ben je over je hoogte punt heen.
Feit dat ie nog steeds mee komt, en een kans heeft op deze leeftijd,. :} :}

Weet je hoeveel mensen beginnen aan een leesbrilletje op die leeftijd ;) En Rossi knalt maar door..

En zo is het maar net :Y neemt niet weg dat ik toch hoop dat hij nog een keer zijn 10e titel gaat halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik las het net en moest idd aan deze discussie denken. En moet het je nageven. Maar sta er toch iets anders in: Wat zegt dit van de leiding in Japan dat men trapt in dit stukje acteerwerk van MM? Die nota bene later nog aan gaf dat hij niets fout gedaan heeft en het zo weer zou doen. De races zijn echt het aanzien waard. Maar met dit hele gedoe erom heen en zo vroeg in het seizoen, lijkt de MotoGP een soort van cabaret te worden. Maar dan wel het soort waar ik niet om kan lachen. Blijkbaar had Uccio de spelletjes van MM wel door. Just my 2 cents.


het heeft niks met MM te maken meer met de manier van handelen in de pitbox van Yamaha. Daar zit al jaren een mannetje wat er weinig tot niks te zoeken heeft en die gaat nu even bepalen hoe het loopt in de pitbox. Ucchio gaat zijn boekje gewoon ver te buiten. Als er bij jou op het werk ineens een fabrieks arbeider tegen de directeur van een concurrerend bedrijf gaat zeggen dat hij op moet pleuren vind de directie van jou werkgever dat ook echt niet leuk. niet om wat er gezegd is of wat de concurrent doet maar meer dat er een persoon op de verkeerde plek is op een moment dat hij daar niks te vertellen heeft.

Zo simpel is het.
 
het heeft niks met MM te maken meer met de manier van handelen in de pitbox van Yamaha. Daar zit al jaren een mannetje wat er weinig tot niks te zoeken heeft en die gaat nu even bepalen hoe het loopt in de pitbox. Ucchio gaat zijn boekje gewoon ver te buiten. Als er bij jou op het werk ineens een fabrieks arbeider tegen de directeur van een concurrerend bedrijf gaat zeggen dat hij op moet pleuren vind de directie van jou werkgever dat ook echt niet leuk. niet om wat er gezegd is of wat de concurrent doet maar meer dat er een persoon op de verkeerde plek is op een moment dat hij daar niks te vertellen heeft.

Zo simpel is het.

Eeeh, Ucchio is eerder de commercieel directeur, hr-directeur, marketing directeur en teamdirecteur dan een fabrieksarbeider.
Na een jaartje of 20 heeft hij wel een positie binnen team VR die op zijn minst respect af dwingt.

Behalve als je bijv. Fuzzy bent en als assistent-ambtenaar afdeling stoffige boeken hier op M-F lekker kan gaan oreren :z
 
Eeeh, Ucchio is eerder de commercieel directeur, hr-directeur, marketing directeur en teamdirecteur dan een fabrieksarbeider.
Na een jaartje of 20 heeft hij wel een positie binnen team VR die op zijn minst respect af dwingt.

Behalve als je bijv. Fuzzy bent en als assistent-ambtenaar afdeling stoffige boeken hier op M-F lekker kan gaan oreren :z
Heu, ik dacht dat hij voor Rossi werkte (en betaald werd), dus eigenlijk met yamaha niks te maken heeft. :?Hij is dus geen werknemer van yamaha. Hij had eigenlijk niet moeten reageren dat was de taak van Lin Jarvis. Komt ook niet goed over tov de buitenwereld.
 
het heeft niks met MM te maken meer met de manier van handelen in de pitbox van Yamaha. Daar zit al jaren een mannetje wat er weinig tot niks te zoeken heeft en die gaat nu even bepalen hoe het loopt in de pitbox. Ucchio gaat zijn boekje gewoon ver te buiten. Als er bij jou op het werk ineens een fabrieks arbeider tegen de directeur van een concurrerend bedrijf gaat zeggen dat hij op moet pleuren vind de directie van jou werkgever dat ook echt niet leuk. niet om wat er gezegd is of wat de concurrent doet maar meer dat er een persoon op de verkeerde plek is op een moment dat hij daar niks te vertellen heeft.

Zo simpel is het.

Dat het niets met MM te maken heeft is pertinent niet waar. Het is oorzaak en gevolg. En als men binnen het Yamaha team een organisatie of autoriteits issue heeft: laat ze dat dan lekker intern op lossen. Dan kunnen wij hopelijk weer lekker genieten van de race(s).
 
Laatst bewerkt:
Eeeh, Ucchio is eerder de commercieel directeur, hr-directeur, marketing directeur en teamdirecteur dan een fabrieksarbeider.
Na een jaartje of 20 heeft hij wel een positie binnen team VR die op zijn minst respect af dwingt.

Behalve als je bijv. Fuzzy bent en als assistent-ambtenaar afdeling stoffige boeken hier op M-F lekker kan gaan oreren :z


maar nog steeds werknemer van Yamaha.. en al die mode titels zeggen me niks. maar hij heeft dus nog steeds niks te zoeken daar.
 
Heu, ik dacht dat hij voor Rossi werkte (en betaald werd), dus eigenlijk met yamaha niks te maken heeft. :?Hij is dus geen werknemer van yamaha. Hij had eigenlijk niet moeten reageren dat was de taak van Lin Jarvis. Komt ook niet goed over tov de buitenwereld.

Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Het ging immers om Rossi. Rossi vs Marquez of Marquez vs Rossi.

Niet Honda vs Rossi of Honda vs Yamaha etc.

Natuurlijk begrijp ik dat het je ook kan zien als Rossi werkt voor Yamaha dus Yamaha. Uccio werkt echter voor Rossi dus ja. Zijn taak is onder andere in dienst van Rossi werken en dat deed hij.

Ik vind het zelf erg dom van Yamaha. Al het gedoe en dan gaan de bobo's er een schepje boven op doen. Zijn zij soms ook achterlijk? Pak het vliegtuig, zorg dat je zsm bij het team bent om iedereen te vertellen waar je niet blij mee bent. Zo los je problemen op zonder onnodige ophef te veroorzaken. Welk bedrijf of merk wilt zo in de media komen?

Ik verbaas mij echt enorm deze dagen over het MotoGP circus. Enorm amateuristisch als ik het vergelijk met de F1. Zo vreemd aangezien het ouder is dan dat ik ben dus zou je verwachten dat men de ervaringen heeft om zaken goed aan te pakken, maar schijnbaar ben ik te optimistisch.
 
Laatst bewerkt:
Dat het niets met MM te maken heeft is pertinent niet waar. Het is oorzaak en gevolg. En als men binnen het Yamaha team een organisatie of autoriteits issue heeft: laat ze dat dan lekker intern op lossen. Dan kunnen wij hopelijk weer lekker genieten van de race(s).

ik zie nog steeds niet wat een organisatie of autoriteits issue binnen Yamaha met met MM te maken heeft..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan