WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
SBK race 2 ook weer een spannend gevecht! Jammer dat Michael weer (net) achter Lowes finisht, ik vermoed dat zijn battles met Davies en Rea iets teveel gekost hebben voor die laatste twee rondes. Maar ik moet zeggen: dat vechten met de top is ook wel iets waard, dus so be it.
 
SBK race 2 ook weer een spannend gevecht! Jammer dat Michael weer (net) achter Lowes finisht, ik vermoed dat zijn battles met Davies en Rea iets teveel gekost hebben voor die laatste twee rondes. Maar ik moet zeggen: dat vechten met de top is ook wel iets waard, dus so be it.
Na de eerste paar ronden maakte hij een fout bij het opkomen van dat lange rechte stuk. Motor bokte wat midden in de bocht en toen gingen die Rinaldi en Lowes onderdoor en lag hij een seconde achter op ze. Die achterstand overbruggen en inhaalacties maken zal wel teveel hebben gekost. Wel mooie gevechten allemaal. En heel gebleven om in Assen te vlammen. :)
 
Koen Meuffels wint de WSS300, en voor wie net als ik vooral vraagtekens in het hoofd heeft: Meuffels is een Nederlandse jongen van 23, vorig jaar nog tweede in de KTM RC 390 Cup. Deroue tweede, dus goed begin van het kampioenschap!
 
Koen Meuffels wint de WSS300, en voor wie net als ik vooral vraagtekens in het hoofd heeft: Meuffels is een Nederlandse jongen van 23, vorig jaar nog tweede in de KTM RC 390 Cup. Deroue tweede, dus goed begin van het kampioenschap!
Heel gaaf inderdaad!
 
Koen Meuffels wint de WSS300, en voor wie net als ik vooral vraagtekens in het hoofd heeft: Meuffels is een Nederlandse jongen van 23, vorig jaar nog tweede in de KTM RC 390 Cup. Deroue tweede, dus goed begin van het kampioenschap!

Mooie wedstrijd was dat! Lijkt me zelf ook wel leuk om in zon klasse te racen, maar ben denk ik te zwaar.
Van Straalen, Dereou en Meuffels hebben een mooie wedstrijd gereden!
Laat ook wel zien dat het niveau óf erg laag ligt in het WK, of erg hoog is in de Nederlande competitie..
 
Als ik het goed begrijp dan mogen alle merken behalve Ducati nu 'updates' doorvoeren op hun machines, omdat de eerste drie rondes van het kampioenschap verreden zijn en het veld zodoende dichter bij elkaar zou moeten komen. Na Donington wordt die situation vervolgens opnieuw bekeken.

Op zich wel gek eigenlijk, omdat Rea aan de leiding ligt in het kampioenschap.

Op Twitter vond ik de volgende tabel van Greg Haines:

Da1w562XUAA-kfb.jpg:large
 
Gezien ik geen volledig zenderpakket heb en dus geen ES2, heb ik er niets van gezien. En niet eens de behoefte gehad om de races nog te downloaden / kijken :$
 
Klopt,het ging daar nog maar 60km/u dus ik denk dan kan ik nog wel een fototje nemen voor m'n MF matties :P
Je krijgt dan echt wel zin in het raceweekend.
 
Iemand die de Eurosport player heeft en kan aangeven welke taal commentaar je er bij krijgt?
Als het de Britten zijn denk ik dat ik over ben.


Brits commentaar. Ik heb nog nooit een WSBK videopass gehad, maar volgens mij krijg je op de Eurosport Player hetzelfde commentaar.
 
Brits commentaar. Ik heb nog nooit een WSBK videopass gehad, maar volgens mij krijg je op de Eurosport Player hetzelfde commentaar.

Ik had vorig jaar op de Eurosport player Nederlands commentaar.
Dit jaar zit Eurosport weer in m'n zenderpakket dus heb de player opgezegd
 
Ik had vorig jaar op de Eurosport player Nederlands commentaar.
Dit jaar zit Eurosport weer in m'n zenderpakket dus heb de player opgezegd


Op de Eurosport Player worden naast Eurosport 1 en Eurosport 2 ook extra live feeds getoond. Op Eurosport 1 en Eurosport 2 krijg je gewoon de uitzendingen die ook op TV te zien zijn, dus met Nederlands commentaar. De extra feed/kanaal (zonder reclameonderbreking tijdens de races) is van World Superbike zelf (vorig jaar nog zonder commentaar, dit jaar met Brits commentaar). Nederlands commentaar op die extra feeds/kanalen is tot op heden bij geen enkele sport mogelijk volgens Eurosport.
 
Op de Eurosport Player worden naast Eurosport 1 en Eurosport 2 ook extra live feeds getoond. Op Eurosport 1 en Eurosport 2 krijg je gewoon de uitzendingen die ook op TV te zien zijn, dus met Nederlands commentaar. De extra feed/kanaal (zonder reclameonderbreking tijdens de races) is van World Superbike zelf (vorig jaar nog zonder commentaar, dit jaar met Brits commentaar). Nederlands commentaar op die extra feeds/kanalen is tot op heden bij geen enkele sport mogelijk volgens Eurosport.

Mogelijkheid tot terug kijken?
En tot wat voor periode?
 
Ja, vorig seizoen kon ik aan het eind vh seizoen zelf Assen nog terugkijken. *O*

Alleen door de naamgeving van de geüploade video's is het soms even puzzelen voordat je de juiste video hebt. |(

Vaak heten ze allemaal: vrije training Moto3, of MotoGP Qatar. Terwijl een naam als MotoGP FP1 en bij een andere video Moto3 QP (of kwalificatie) veel makkelijker zou zijn :Y :Y

(hier heb ik al eens een mail over gestuurd, maar helaas tevergeefs :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan