Oldskool GSXR topic deeltje 40

Bedankt bas.
full
 
Morgen ff testen :] [afbeelding]

En? Getest? :)

Ik heb dezelfde klauwen gemonteerd en een pomp van een r6 uit 2008 ofzo. In ieder geval 16mm radiaal. EBC dubbel gesinterde blokken erin en hopsa. Remt prima! Kortom. Ik ben tevreden en die 6 zuiger gevalletjes kunnen vertrekken :P
Dit is een veel fijnere setup. Nog een beetje pielen met de positie van de hendel en dan is het klaar. Tijd voor meer circuit :]

Later,

Loek
 
Getest.
Harder op de remhendel.
Maar of ie ook harder remt?
Dat kan ik niet zeggen.

Ligt natuurlijk ook aan het uitgangspunt. En dat was bij mij gewoon niet top. En gaf daarom niet zoveel vertrouwen. Misschien durf ik nu alleen maar harder te remmen ;) in mijn geval dus een verbetering *D
 
Gevoel hendel is harder. Maar met die zes zuigers ondanks het zompige gevoel wel de mogelijkheid om de hele boel onderuit te remmen.
Das nu nog niet. Zou aan de blokken kunnen liggen.
 
Hoi,

Ik heb vorig jaar mijn 1100W bwjr 93 omgebouwd naar naked.
Ik ga er nu een 4in1 uitlaatsysteem opzetten, er komt een andere achterkant op ( weet nog niet wat ) en ik wil de achter schokbreker vervangen.
Ik heb 2 schokbrekers liggen ( gsxr750 k4 en gsxr1000 k7 ).
Welke zouden jullie adviseren.
Foto van de motor zoals die er nu bijstaat.

full
 
Contactslot van mijn SRAD heeft kuren en gaat heel moeilijk op standje aan. Ik merk aan wat er achterblijft aan de sleutel dat de vorige eigenaar al in de weer is geweest met vettigheid, teflonspray of iets dergelijks maar ik begrijp dat grafiet het enige juiste middel is voor sloten. Heeft iemand tips? Is het bijvoorbeeld mogelijk het contactslot te demonteren en grondig te reinigen?
 
Contactslot van mijn SRAD heeft kuren en gaat heel moeilijk op standje aan. Ik merk aan wat er achterblijft aan de sleutel dat de vorige eigenaar al in de weer is geweest met vettigheid, teflonspray of iets dergelijks maar ik begrijp dat grafiet het enige juiste middel is voor sloten. Heeft iemand tips? Is het bijvoorbeeld mogelijk het contactslot te demonteren en grondig te reinigen?

Die Suzuki contactsloten zijn waardeloos. Ik weet uit ervaring dat alle sloten tussen 1988 en 2004 sowieso dezelfde kwalen hebben. Zijn op den duur lastig te verdraaien.
 
Weet iemand hier of een duozit cover van een 1100W past op een 750W? Ik heb er een gevonden, maar begin na het bekijken van een paar foto's toch te twijfelen of het wel gaat passen.

Zo niet, iemand hier interesse in een (wat lijkt) OEM seatcover voor een 1100W? Kleur origineel zwart met flakes.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier of een duozit cover van een 1100W past op een 750W? Ik heb er een gevonden, maar begin na het bekijken van een paar foto's toch te twijfelen of het wel gaat passen.

Zo niet, iemand hier interesse in een (wat lijkt) OEM seatcover voor een 1100W? Kleur origineel zwart met flakes.

Nee dat past niet.
 
Old skool Suzuki, wel geen gsxr....

Weet er iemand van welke Suzuki de achterschokbreker ook zou passen op een gsxf uit 2000?

Voor een kennis die geen nieuwe wil kopen....
Thx
 
Weet iemand hier of een duozit cover van een 1100W past op een 750W? Ik heb er een gevonden, maar begin na het bekijken van een paar foto's toch te twijfelen of het wel gaat passen.

Zo niet, iemand hier interesse in een (wat lijkt) OEM seatcover voor een 1100W? Kleur origineel zwart met flakes.


Ik zoek er één voor een 1100w.
Wat vraag je ervoor.
 
Ik zoek er één voor een 1100w.
Wat vraag je ervoor.

Hij zou em van mij overnemen ;)

Maar aangezien hij er niets aan heeft mag je em voor dezelfde €50 overnemen als dat hij ervoor zou betalen :Y
 
Laatst bewerkt:
Hij zou em van mij overnemen ;)

Maar aangezien hij er niets aan heeft mag je em voor dezelfde €50 overnemen als dat hij ervoor zou betalen :Y

50 vind ik teveel.
35 euro is een mooie prijs.
 
En wat is de oplossing?

Bij het ene slot moet je de sleutel wat naar voren kantelen en dan verdraaien en bij het andere slot juist naar achteren. Dit is natuurlijk geen oplossing, maar als je er wat handigheid in krijgt valt er mee te leven. Mocht je het toch op willen lossen dan zou je op zoek moeten naar een ander contactslot die dit probleem niet heeft. Of eventueel een nieuwe.
 
50 vind ik teveel.
35 euro is een mooie prijs.

En ik vind €50 een nette prijs voor een OEM cover incl. kussentje :Y . Ik heb er destijds na een jaar zoeken €70 voor betaald, dus ik wil er geen winst op maken, maar ook geen keihard verlies.
 
En ik vind €50 een nette prijs voor een OEM cover incl. kussentje :Y . Ik heb er destijds na een jaar zoeken €70 voor betaald, dus ik wil er geen winst op maken, maar ook geen keihard verlies.

Ik zal er nog even over nadenken.
Met verzendkosten en ik moet het laten spuiten ga ik ook richting de 100 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan