Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha hier was ik al een beetje bang voor. Ik ga het voorlopig negeren en gewoon lekker rijden. Ik zorg uiteraard voor, in mijn ogen, goede olie (Castrol RS Power 10W40) en wissel dit netjes elk jaar incl filter.

Inmiddels is mijn motor enkele weken teruggekomen van JerryT (Gerard) welke mijn uitlaatsysteem perfect heeft gemaakt. Hieronder de foto's:

Voor:

[afbeelding]

Na:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Kunstnaar is die vent :}
 
En een ART4 slot is dat dan een dik schijfremslot of dik hangslot of..?
dat maakt niet uit... art4 is art4...

wel belangrijk om bonnetjes te bewaren en eventueel van de art website te achterhalen dat je slot op moment van aanschaf aan deze eis voldeed. Niet dat ik dit zelf heb gedaan _O- maar je weet maar nooit wanneer ze lastig gaan doen...
 
En een ART4 slot is dat dan een dik schijfremslot of dik hangslot of..?
En ff opletten of ze ook nog eisen dat de motor middels een Art4 (ketting)slot aan een aard- of nagelvast object bevestigd moet worden of niet. Sommige verzekeraars gaan nml. echt zo ver.
 
Laatst bewerkt:
En een ART4 slot is dat dan een dik schijfremslot of dik hangslot of..?

Art4 is gewoon een keuring. Ik heb een art kettingslot van 4 tientjes. Misschien niet de beste, maar het gaat om de stempel. Want als ze em mee willen nemen gebeurt dat toch wel.

Aankoop bon van het slot ligt in de kluis.
 
Art4 is gewoon een keuring. Ik heb een art kettingslot van 4 tientjes. Misschien niet de beste, maar het gaat om de stempel. Want als ze em mee willen nemen gebeurt dat toch wel.

Aankoop bon van het slot ligt in de kluis.
Fotootje van slot met bon op een online opslag zetten is ook een goed idee :)
 
En een ART4 slot is dat dan een dik schijfremslot of dik hangslot of..?
Zoals ie op slot staat bij mij is stuurslot, alarm, Abus Granit Detecto 8077 (art4), Abus Granit 58 12KS Black Loop 120cm (art4) rond verkeersbordpaal, verheul hoes erover met rvs staaldraadje door de ringen heen en hangslotje (geen art4) door de lusjes die ik op het eind van het staaldraadje heb gemaakt.




Wil hem graag behouden zolang het kan
 
Zoals ie op slot staat bij mij is stuurslot, alarm, Abus Granit Detecto 8077 (art4), Abus Granit 58 12KS Black Loop 120cm (art4) rond verkeersbordpaal, verheul hoes erover met rvs staaldraadje door de ringen heen en hangslotje (geen art4) door de lusjes die ik op het eind van het staaldraadje heb gemaakt.




Wil hem graag behouden zolang het kan
Toch wel naar als je geen garage of schuur hebt.
 
Zoals ie op slot staat bij mij is stuurslot, alarm, Abus Granit Detecto 8077 (art4), Abus Granit 58 12KS Black Loop 120cm (art4) rond verkeersbordpaal, verheul hoes erover met rvs staaldraadje door de ringen heen en hangslotje (geen art4) door de lusjes die ik op het eind van het staaldraadje heb gemaakt.




Wil hem graag behouden zolang het kan

Zie dat je in amsterdam woont? Ik zou serieus niet meer slapen als ik daar mn speed voor 1 nacht op straat zou moeten zetten :X

Ohja, tip van flip;

Voor 2 tientjes (15 voor gps tracker en 5 euro voor een prepaid) heb je ook een GPS tracker van ali. Werkt perfect... op 5 meter nauwkeurig. Je belt het nummer van de prepaid en je krijgt een smsje terug met google maps link. Mocht er animo voor zijn kan ik wel wat meer text en uitleg geven...
 
Zie dat je in amsterdam woont? Ik zou serieus niet meer slapen als ik daar mn speed voor 1 nacht op straat zou moeten zetten :X

Ohja, tip van flip;

Voor 2 tientjes (15 voor gps tracker en 5 euro voor een prepaid) heb je ook een GPS tracker van ali. Werkt perfect... op 5 meter nauwkeurig. Je belt het nummer van de prepaid en je krijgt een smsje terug met google maps link. Mocht er animo voor zijn kan ik wel wat meer text en uitleg geven...
Ali linkje? :)
 
.[afbeelding]

Vandaag ff ‘n dijkje gepakt :] :9~ *O*


Dat wil Sua volgende week gaan doen. Ik vind dat het gewoon twee weken lang een hittegolf moet zijn. Dat is toch niet teveel gevraagd en geen regen! Ik heb een ongelofeloze hekel aan koud gekregen en aan regen ook als het langer dan 10 minuten duurt of koud water is.

Zal wel wennen zijn om te moeten oppassen hoe snel je rijdt en wegen van rechts en geen gas geven bij oranje en nog twee door rood.... Dat caribische is er toch wel diep ingekomen. Ach het werkt hier wel!
 
Dat wil Sua volgende week gaan doen. Ik vind dat het gewoon twee weken lang een hittegolf moet zijn. Dat is toch niet teveel gevraagd en geen regen! Ik heb een ongelofeloze hekel aan koud gekregen en aan regen ook als het langer dan 10 minuten duurt of koud water is.

Zal wel wennen zijn om te moeten oppassen hoe snel je rijdt en wegen van rechts en geen gas geven bij oranje en nog twee door rood.... Dat caribische is er toch wel diep ingekomen. Ach het werkt hier wel!
zijt gij weer in den Nederlande?
 
Dat wil Sua volgende week gaan doen. Ik vind dat het gewoon twee weken lang een hittegolf moet zijn. Dat is toch niet teveel gevraagd en geen regen! Ik heb een ongelofeloze hekel aan koud gekregen en aan regen ook als het langer dan 10 minuten duurt of koud water is.

Zal wel wennen zijn om te moeten oppassen hoe snel je rijdt en wegen van rechts en geen gas geven bij oranje en nog twee door rood.... Dat caribische is er toch wel diep ingekomen. Ach het werkt hier wel!


Momenteel is het hier prima weer voor jou, ik weet niet of het nog zo is als jij hier bent...
In Duitsland is het leuker rijden, moeten we daar maar even naar toe!
 
Dat wil Sua volgende week gaan doen. Ik vind dat het gewoon twee weken lang een hittegolf moet zijn. Dat is toch niet teveel gevraagd en geen regen! Ik heb een ongelofeloze hekel aan koud gekregen en aan regen ook als het langer dan 10 minuten duurt of koud water is.

Zal wel wennen zijn om te moeten oppassen hoe snel je rijdt en wegen van rechts en geen gas geven bij oranje en nog twee door rood.... Dat caribische is er toch wel diep ingekomen. Ach het werkt hier wel!
:W
Wordt weer tijd om hierro rondtekarren :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan