VMAXlijst van het MF deel 5

Ik moet mijn bod helaas terugtrekken. Er zijn inmiddels wat lege flesjes bij gekomen.
 
Misschien kunnen we de VMax beter in onderdelen verkopen :Y
Dan hebben we genoeg geld voor een nieuwe :)
 
Misschien kunnen we de VMax beter in onderdelen verkopen :Y
Dan hebben we genoeg geld voor een nieuwe :)
Het is me zelfs aangeraden om het blok te vervangen door een origineel blok en dan VMax en opgevoerd blok los van elkaar te verkopen.

Is me teveel werk/gedoe en daarbij hoort de hele aangepaste vering/frame etc gewoon bij het totaalpakket natuurlijk.


Hij gaat waarschijnlijk "binnenkort" naar René van Perfect Dreambikes in Assen de showroom in, komen mensen met de smaak ( en hopelijk het geld ) voor dit soort fietsen.

Maar ongetwijfeld gaat hij dan twéé kratjes bier kosten :o
 
Klaar met motorrijden :o

Nee hoor, rij elk seizoen en elke dag maar dan op een BMW R1100GS ( en bij sneeuw en gladheid met een zelfgebouwd ratbike zijspan )

Tegen de tijd dat de VMax klaar was waren al m'n dragrace vrienden al gestopt en verviel m'n interesse een beetje.
M'n VMax is heerlijk om op te rijden maar is te sterk voor woon/werkverkeer over de binnenweggetjes en dijkjes zoals ik elke dag doe.
Heb er na de tuning geen 50 uur meer mee gereden :o , staat me niet in de weg maar met de op handen zijnde emigratie ( over iets van 3 jaar naar Hongarije ) is het tijd om wat te ruimen.
Krijg er wrschlk nog niet een kwart voor van wat'ie gekost heeft ( alleen de krukas laten maken kostte al € 2250,- :o ) maar da's het "gevaar" van een hobby ;)

Ook m'n mooie klassieke BMW R 90/6 met zijspan gaat er uit, daar heeft een neefje van me een oogje op.
En m'n zelfgebouwde Honda CB 750 chopper "Bitch" gaat weg, gaat -na 30 jaar- naar een vriend van me.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de 1e 100 kilometers weggereden met mijn maxie.

Moet de eerste 1000 kilometers rustig inrijden. G*D wat is dat lastig. :/
full
 
Gisteren weer mijn tijd verspild, wat een afgeneukte Vmax was dat weer zeg. En dan zie je een kasteel van een huis op de fotos dan denk je dat het wel goed zit en er een keurige motor staat, 1996 volgens kenteken eerste eigenaar in 15 jaar en eerste orginele 145pk. 36000km. Het was inderdaad een kasteelhuis maar het leek wel een bij elkaar geraapt nooit gepoetst zooitje, het stuur stond scheef en met handjes los begon hij dan ook na 3 seconde lekker te klapperen.

Sorry jongens maar in 15jaar dat ik voor de lol veel motoren gekocht en bereden heb zitten er tussen de V-max aanbieders de grootste droeftoeters met afgeneukte gebakjes, en ze weten allemaal van niks. Het zou kunnen dat je na 15 jaar niet merkt dat je stuur scheef staat, erg snugger ben je dan niet lijkt mij. Dan kan ik precies telkens de verkeerde bekeken hebben maar ik ga er dan ook nooit meer naar kijken helaas tenzij vlakbij aangeboden.

wil je een mooie (niet standaard) maar in perfecte staat v-max hebben moet je ff kijken bij axels bike shop,. daar staat mijn oude max,. een 85-er op kenteken,. maar als nieuw,.
 
Vandaag de 1e 100 kilometers weggereden met mijn maxie.

Moet de eerste 1000 kilometers rustig inrijden. G*D wat is dat lastig. :/ [afbeelding]


echt he,. had ik ook moeite mee nadat ik hem terug had van jan,. je voelt de kracht,. maar je mag het nog niet gebruiken,. succes met het rustig tuffen -O-
 
Oooh nee hoor. Duurt bij mij minstens 5 a 6 weken als ik mazzel heb.

Gewoonweg geen tijd. Kan alleen zondags... En heeeeeel misschien maandag middag een keer.
 
Weet iemand de dopmaat voor de moer waar de koppelingskorf mee vast zit? Op het USA forum wordt gesproken over 1 3/16 inch. Als ik dat omreken kom ik (afgerond) op 30mm uit.

Ik moet een dop aanschaffen, dus heb geen zin om te gaan gokken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
400 km......



Nog 600 te gaan. Iets meer toeren gaan maken. Koppeling slipt, kan de power dus niet aan.

Opties...

# Dubble D modificatie.
# Barnett koppeling (lelijk paars)
# Otec Lock Up koppeling

Lastig
 
Nu een blanke Barnett conversie kit gescoord bij Barnett zelf. Kan ik hem of blank laten. Of laten poedercoaten of anodiseren. Zal dan zwart worden oid. Want dat lellukkuh paars kan echt niet door een clear cover
 
Ja sorry Max,

Maar ik snap dat echt niet van die bedrijven. Paars? Roze? Geel?

Maak uni kleuren. Zwart, wit, grijs.
 
Voor Zenuwlijer en mijzelf, bij Barnett USA speciale "custom" (blank aluminium) koppelingen met zware veren besteld.

Voor mij omdat het nodig is. Voor Zenuwlijer, omdat ie een zenuwlijer is. _O-
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan