WSBK Assen... wie gaan erheen?

Als ik het goed zie is de nieuwe tribune dus al open en is het erna ( vanaf het talud in de Ramshoek zelf ) gesloten t/m het talud Stekkenwal? Ben benieuwd of de kleine "tribune" Stekkenwal uit wel toegankelijk is.
Nee, de nieuwe Winterdijktribune is helaas nog niet geopend. De Haarbocht wel uiteraard, ook mooi hoge tribune geworden.
 
Paar uurtjes werken nog vandaag, en daarna lekker naar Assen! :)

nope de hele week al vrij om de motor klaar te maken nu nog even de voorvork en de gereviseerde remklauwen terug plaatsen poetsen en dan naar assen.

maar goed ik ben er het hele weekend op de baan, en dan voornamelijk in de pitstraat en op de startgrid te vinden.


en nog even een tip voor diegene die vandaag al in assen zijn vanmiddag is de WorldSBK roadshow op het koopmansplein in assen samen met de Ten kate rijders
 
nope de hele week al vrij om de motor klaar te maken nu nog even de voorvork en de gereviseerde remklauwen terug plaatsen poetsen en dan naar assen.

maar goed ik ben er het hele weekend op de baan, en dan voornamelijk in de pitstraat en op de startgrid te vinden.


en nog even een tip voor diegene die vandaag al in assen zijn vanmiddag is de WorldSBK roadshow op het koopmansplein in assen samen met de Ten kate rijders
Waar kan ik vinden hoe laat dat begint, of heb jij tijden?
 
Waar kan ik vinden hoe laat dat begint, of heb jij tijden?
https://www.ttcircuit.com/tijdschemawsbk/

En vanmiddag in centrum Assen is van 12u tot 17u.
Michael van der Mark, Jonathan Rea en Jake Gagne vanaf 14u aanwezig aldus een instapgram story post.

30709927_1665609083520619_4048957680826262754_n.png
 
Laatst bewerkt:
en nog even een tip voor diegene die vandaag al in assen zijn vanmiddag is de WorldSBK roadshow op het koopmansplein in assen samen met de Ten kate rijders

Helaas vandaag nog een dagje werken.
Morgen wel gelijk 's ochtends richting Assen met de brommer. Eerste keer voor mij trouwens. Hopelijk valt het mee met de controles :X
 
Die kennen ze niet tijdens de wsbk,alleen tijdens de TT

Onzin.

Wanneer de roverheid extra inkomsten kan genereren, zullen ze het niet nalaten.

Vooral zaterdag en zondag zullen ze heen en terug controleren.

Db-killers erin, papieren bij hebben, maar vooral normaal doen.
Dan heb je het minste kans dat ze je eruit pikken of flitsen
 
Rij al 10 jaar met de motor naar de wsbk,heb ze never nooit gezien of überhaupt een boete gekregen daar hoewel ik lekker doorrij.
Dussss valt wel mee.
TT is een ander verhaal.
 
Wie heeft er ervaring met het parkeren van de motor in Assen? Wil wellicht morgen gaan, maar ben nogal gehecht aan mijn motor en heb al een aantal keren gehoord dat er motoren tijdens de TT gestolen werden...

Volgens mij heeft de motorparkeerplaats enkel verharde stroken voor de zijstandaard, maar geen paaltjes o.i.d. waaraan je hem vast kunt leggen met de ketting?
 
Wie heeft er ervaring met het parkeren van de motor in Assen? Wil wellicht morgen gaan, maar ben nogal gehecht aan mijn motor en heb al een aantal keren gehoord dat er motoren tijdens de TT gestolen werden...

Volgens mij heeft de motorparkeerplaats enkel verharde stroken voor de zijstandaard, maar geen paaltjes o.i.d. waaraan je hem vast kunt leggen met de ketting?

Als je je nu daar al zorgen om maakt zou ik maar lekker thuis blijven.
 
Wie heeft er ervaring met het parkeren van de motor in Assen? Wil wellicht morgen gaan, maar ben nogal gehecht aan mijn motor en heb al een aantal keren gehoord dat er motoren tijdens de TT gestolen werden...

Volgens mij heeft de motorparkeerplaats enkel verharde stroken voor de zijstandaard, maar geen paaltjes o.i.d. waaraan je hem vast kunt leggen met de ketting?

Motorparkeerplaats is overdekt met zonnepanelen en die staan dus op een staalkonstruktie.
Misschien is het mogelijk om je motor vast te zetten aan een staander van deze konstruktie
 
:^

Maar om de zoveel meter staat een stalen spant waar die zonnepanelen op liggen, dus daar zou je eventueel een slot omheen kunnen gooien.
 
Wie heeft er ervaring met het parkeren van de motor in Assen? Wil wellicht morgen gaan, maar ben nogal gehecht aan mijn motor en heb al een aantal keren gehoord dat er motoren tijdens de TT gestolen werden...

Volgens mij heeft de motorparkeerplaats enkel verharde stroken voor de zijstandaard, maar geen paaltjes o.i.d. waaraan je hem vast kunt leggen met de ketting?


Met WSBK worden geen motoren gestolen, alleen remklauwen.

Ik ben ook gehecht aan mijn brommertje maar ben ook verzekerd.
Niet druk maken; lekker gaan. Of je moet een exclusief onvervangbare fiets hebben.

Je kunt ook dit nog overwegen.

Willem, kom er maar in.....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan