2018 Pirelli circuitdag Assen

Mocht je helemaal niks hebben kunnen vinden mag je je spul bij mij stallen in Hoogeveen ( 20 min vanaf assen )

Voor degenen die er moeite mee hebben om hun kaarten op te halen uit Beilen , ik doe het graag voor je ! Maar hou ze dan wel zelf :P

Kom maandag nog wel ff kijken heren, tenminste bij goed weer !


Have fun *O*

Je mag mijn kaart (en die van mijn maat) hebben, want wij kunnen toch niet naar de SBK komen en komen pas maandagochtend richting de paddock.
 
Terwijl jullie allemaal zitten te tobben over paddock plaatsen,het weer,en al dan niet WSBBK kaartjes verkopen,gaat deze meneer morgen naar de metzler(geen metzler's nodig) circuitdag zolder voor 95 euro :) .
Mooi weer,geen problemen de brommer te stallen,en geen geleur met kaartjes. :] :]
veel plezier :t
 
Laatst bewerkt:
Terwijl jullie allemaal zitten te tobben over paddock plaatsen,het weer,en al dan niet WSBBK kaartjes verkopen,gaat deze meneer morgen naar de metzler(geen metzler's nodig) circuitdag zolder voor 95 euro :) .
Mooi weer,geen problemen de brommer te stallen,en geen geleur met kaartjes. :] :]
veel plezier :t

Azijn gezopen?

Goed neem ik ook een slokje:
Succes met het geluidsgezeik op Zolder.
 
Azijn gezopen?

Goed neem ik ook een slokje:
Succes met het geluidsgezeik op Zolder.

Nooit geen problemen mee :P

Succes met je (kuip)brandvlekken :t

Dat van dat azijn snap ik overigens niet. :? (beetje plagen :) )
Ik had toch al geen ambities die pirelli dag te rijden. :N
Wel ingeschreven voor de ducati clubdagen (maar dat is eigenlijk meer om mijn broer een plezier te doen ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik ga elk jaar toch al naar de SBK, dus als ik het kaartje á 39 euto er vanaf trek rijd ik maar voor 86,- op Assen.
 
Laatst bewerkt:
Daar zit het in :Y ( :N )ik ga niet meer naar het WSBBK en dus vervalt,voor mij het voordeel :)
Verder heb ik niet zo veel met assen.
 
Laatst bewerkt:
Nooit geen problemen mee :P

Succes met je (kuip)brandvlekken :t

Dat van dat azijn snap ik overigens niet. :? (beetje plagen :) )
Ik had toch al geen ambities die pirelli dag te rijden. :N
Wel ingeschreven voor de ducati clubdagen (maar dat is eigenlijk meer om mijn broer een plezier te doen ;) )

Moet je meer gas geven ;)

Het komt nogal negatief over, vandaar.
Zolder ga ik wel nog een keer rijden maar sowieso een geluidsdag. RSZ heeft vorig jaar een endurance daar geprobeerd, degene die reden hebben in sommige gevallen niet veel gereden.
 
Moet je meer gas geven ;)

Het komt nogal negatief over, vandaar.
Zolder ga ik wel nog een keer rijden maar sowieso een geluidsdag. RSZ heeft vorig jaar een endurance daar geprobeerd, degene die reden hebben in sommige gevallen niet veel gereden.

Zit hem veel in de brommer. :')
Destijds wel gezeik gehad met mijn GSXR 750 K2 het bekende airbox verhaal '(
Maar met mijn daytona 675 zelden/nooit,alleen een keer door mis schakelen of begrenzer (weet ik niet meer).
Dusch......

Verder had ik al vroeg in dit topic gereageerd dus het komt regelmatig terug in "mijn laatste reacties.
En omdat ik de perikelen van een ieder lees heb ik wat last van leedvermaak :X ( :+ )
Vandaar O-)
De zolder dag kwam pas vorige week op mijn pad,en omdat het ook een bandendag betreft trok ik de parallel :P

Nu hoop ik dat,bij mij, morgen alles goed verloopt :$
 
Laatst bewerkt:
En dan gas erop he?

Ik ga al heel blij zijn als ik de 1:56 weer haal...

Ik ben geen held :') ,maar 1:58 moet er wel weer inzitten :] (1:57 zou mooi zijn)

Anderhalve week geleden ook op mettet mijn tijd een dikke seconde scherper gezet,dus we zitten in de lift *O*
 
Laatst bewerkt:
Nooit geen problemen mee :P

Succes met je (kuip)brandvlekken :t

Dat van dat azijn snap ik overigens niet. :? (beetje plagen :) )
Ik had toch al geen ambities die pirelli dag te rijden. :N
Wel ingeschreven voor de ducati clubdagen (maar dat is eigenlijk meer om mijn broer een plezier te doen ;) )
waarom heb jij dan altijd problemen met geluid?......
 
Als ik met de Monster ga kom ik gewoon lekker rijden, zal rond de 2.05 willen uitkomen. Met de Kawa verwacht ik wat meer, richting of net onder de 2:00 grens
 
Laatst bewerkt:
Ha mannen....

Het zal voor mij de eerste keer zijn op Assen. Vraagje. Kan je er gebruik maken van stroom? Buiten de pitboxen om natuurlijk.

Zal wel fijn zijn.
 
Voor degene die er belang bij heeft wil ik ook wel kaarten meenemen.

Heb je een mailtje gestuurd, maar mochten ze al vergeven zijn, ik ben sowieso nog op zoek naar twee paddockkaarten.

Heeft iemand nog kaarten over?

Naast het feit dat ik er ook voor wil betalen, wil ik indien gewenst ook best iemand een sessie op sleeptouw nemen maandag om zijn of haar tijden wat aan te scherpen. Er zijn uiteraard vast nog veel snellere mensen aanwezig daar, maar iedereen die nog rond de 2:00 rijdt - en paddockkaarten voor me heeft - kan ik vast nog wel iets leren :]

Anderzijds moet ik zelf ook nog heel veel leren dus begrijp me niet verkeerd ;) O-)

Mensen zonder paddockkaarten mogen me namelijk ook van alles vragen, maar ik heb de wijsheid nu eenmaal niet in pacht.
 
Ha mannen....

Het zal voor mij de eerste keer zijn op Assen. Vraagje. Kan je er gebruik maken van stroom? Buiten de pitboxen om natuurlijk.

Zal wel fijn zijn.

Jep. Blauwe camping stekker en verlengsnoer heb je nodig. Mocht je die niet meer kunnen regelen heb ik altijd nog reserve bij me die je kan kopen.

Heb je een mailtje gestuurd, maar mochten ze al vergeven zijn, ik ben sowieso nog op zoek naar twee paddockkaarten.

Heeft iemand nog kaarten over?

Naast het feit dat ik er ook voor wil betalen, wil ik indien gewenst ook best iemand een sessie op sleeptouw nemen maandag om zijn of haar tijden wat aan te scherpen. Er zijn uiteraard vast nog veel snellere mensen aanwezig daar, maar iedereen die nog rond de 2:00 rijdt - en paddockkaarten voor me heeft - kan ik vast nog wel iets leren :]

Anderzijds moet ik zelf ook nog heel veel leren dus begrijp me niet verkeerd ;) O-)

Mensen zonder paddockkaarten mogen me namelijk ook van alles vragen, maar ik heb de wijsheid nu eenmaal niet in pacht.

Welke groep en tijden rij je?
Ik reed de laatste dag vorig jaar een 52 laag, heb me in SGT ingeschreven in de hoop snel weer ritme te hebben.
 
Jep. Blauwe camping stekker en verlengsnoer heb je nodig. Mocht je die niet meer kunnen regelen heb ik altijd nog reserve bij me die je kan kopen.Welke groep en tijden rij je?
Ik reed de laatste dag vorig jaar een 52 laag, heb me in SGT ingeschreven in de hoop snel weer ritme te hebben.

Ik rij ook in de SGT. Ik heb zelf al weleens een aantal 46-ers (hoog) gereden, maar ben dit jaar tot een 47 laag gekomen. Gelukkig is het jaar pas net begonnen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan