€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Laffe keuze of niet, dat maakt weinig uit. Het gaat om het plezier van de reis en een motor binnen budget bouwen :t Zoals aangegeven, voorzieningen voor veiligheid/bagage tellen niet mee in het budget, maar officieus rekenen we normaal wel "handelsprijzen" voor onderdelen die we hebben liggen en gebruiken. Maar daar is al vaker discussie over geweest :Y

Zie voor reglement:
roadbook2017.doc

werkende link
 
Als ik om me heen kijk zie ik overal evenver. Daarom leef ik in een cirkel. De formule moet volgens mij dan n+pi zijn. Martel ziet geen cirkel als hij om zich heen kijkt en heeft een misvormde pi.


Dusss....
Heeee! :(

Heb jij stiekem naar mijn misvormde pi zitten kijken :? :/
 


Die BMW is zo gerepareerd met een benzinepomp van Bami-Express. En hij heeft nog een relatief lage KM.stand (voor een BMW dan).
Maar al met al is het natuurlijk niet een echte uitdaging om hiermee op pad te gaan. Je komt redelijk fris op de bestemming aan vanwege de ergonomisch goede zithouding.
 
Die BMW is zo gerepareerd met een benzinepomp van Bami-Express. En hij heeft nog een relatief lage KM.stand (voor een BMW dan).
Maar al met al is het natuurlijk niet een echte uitdaging om hiermee op pad te gaan. Je komt redelijk fris op de bestemming aan vanwege de ergonomisch goede zithouding.
Klopt helemaal, maar er zitten misschien ook mensen tussen de aspirant-deelnemers die een minder groot project willen ;)
 
Die BMW is zo gerepareerd met een benzinepomp van Bami-Express. En hij heeft nog een relatief lage KM.stand (voor een BMW dan).
Maar al met al is het natuurlijk niet een echte uitdaging om hiermee op pad te gaan. Je komt redelijk fris op de bestemming aan vanwege de ergonomisch goede zithouding.

je zit in over die gpz he ;)
 
Dacht ik ook met mijn RF. Grote verrassing was dat ik geen centje last heb gehad tijdens de challenge!
Iets kan soms verrassend goed zitten en rijden.
Hij weegt wel een kilo of 5 à 6 meer dan jij, dat kan nog wel meespelen.
 
Iets kan soms verrassend goed zitten en rijden.
Hij weegt wel een kilo of 5 à 6 meer dan jij, dat kan nog wel meespelen.


Hahha, we zullen zien hoe het gaat komen met de GPZ500. Eerst maar eens een lange rit op dat ding maken. Daarna oordelen!
 
Hahha, we zullen zien hoe het gaat komen met de GPZ500. Eerst maar eens een lange rit op dat ding maken. Daarna oordelen!
Dat is altijd een goed idee. Dan weet je waar je aan toe bent.

Je kunt het noodzakelijke met het nuttige combineren. Bijvoorbeeld de potentiële zuidroute en oostroute vast voorrijden?
 
Hallo allemaal,
wat fijn dat ik er ben
Ben hier voor het eerst hier,
en nog niet heel bekend?

Stamp met je voeten
zet je handen in je zij.
Ik ben Mirna
en wie ben jij?

Ik ben volgens een niet nader te noemen medisch expert besmet met het N+1 virus. Na een dag huilen, heb ik me eraan overgegeven en heb ik besloten volgend jaar mee te gaan met de 500 euro challenge.

Heb mezelf ook al een puike motor cadeau gedaan voor weinig. Moet nog wel even een topic aanmaken. Info volgt :).

€500 CHALLENGE 2019: 80'S BE LIKE - HONDA VF 500 MAGNA 1984
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
wat fijn dat ik er ben
Ben hier voor het eerst hier,
en nog niet heel bekend?

Stamp met je voeten
zet je handen in je zij.
Ik ben Mirna
en wie ben jij?

Ik ben volgens een niet nader te noemen medisch expert besmet met het N+1 virus. Na een dag huilen, heb ik me eraan overgegeven en heb ik besloten volgend jaar mee te gaan met de 500 euro challenge.

Heb mezelf ook al een puike motor cadeau gedaan voor weinig. Moet nog wel even een topic aanmaken. Info volgt :).

€500 CHALLENGE 2019: 80'S BE LIKE - HONDA VF 500 MAGNA 1984
:t

Magnaatje, lekker vlot en soepel :Y
 
Hey kabouter, welkom in het circus van de 500 Euro Challenge!!
Je staat al in OP!
Ben benieuwd wat je met je Magna V30 gaat doen!!!
 
Jottum, zeker dat je deze niet wil i.p.v. je VX? _O-
≥ Suzuki savage ls 650 loop of sloop - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl

$_86.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan